πανελλαδικές εξετάσεις, πανελλήνιες
Γιατί το  Υπουργείο δεν επέδωσε το αντίστοιχο με τον αριθμό μας ποσοστό θέσεων είναι άξιο απορίας, διερωτάται υποψήφια του 3ου πεδίου με το παλαιό σύστημα

Οι φετινές πανελλήνιες έχουν μια ιδιαιτερότητα. Οι υποψήφιοι χωρίστηκαν σε δυο κατηγορίες:

α) σε εκείνους που επέλεξαν να διαγωνιστούν με το παλαιό σύστημα και είναι αποκλειστικά απόφοιτοι που έδιναν για 2η ή και 3η φορά πανελλαδικές και

β) σε εκείνους που διαγωνίστηκαν με το νέο σύστημα και είναι όλοι οι τελειόφοιτοι και όσοι απόφοιτοι το δήλωσαν.

Οι περισσότεροι απόφοιτοι του 3ου επιστημονικού πεδίου (επιστήμες υγείας και ζωής) επιλέξαμε το παλαιό σύστημα χωρίς να έχουμε προφανώς συνεννοηθεί μεταξύ μας, εμπιστευόμενοι το κράτος ότι θα μας φερθεί ισότιμα και με σεβασμό. Μήπως είχαμε εύλογους λόγους να δώσουμε με το παλαιό; Μήπως εμπιστευτήκαμε την πατρίδα μας και κατά συνέπεια το Υπουργείο παιδείας και το κράτος στο σύνολο του; Πράγματι, είχαμε και κοινά θέματα με το νέο σύστημα όταν η ύλη το επέτρεπε και διαγωνιστήκαμε σε θέματα με επίπεδο δυσκολίας εξίσου υψηλό με το νέο σύστημα.

 Γιατί το  Υπουργείο δεν επέδωσε το αντίστοιχο με τον αριθμό μας ποσοστό θέσεων είναι άξιο απορίας. Ακόμα και τώρα περιμένουμε την δικαίωσή μας και την πολυπόθητη διόρθωση του ποσοστού. Γιατί κανένα μέσο ενημέρωσης δεν κάνει εκτίμηση βάσεων για αυτήν την κατηγορία υποψηφίων;

Ιδίως το τελευταίο σαββατοκύριακο τα κανάλια διαλαλούν για πτώση των βάσεων στις ιατρικές σχολές και δεχόμαστε συγχαρητήρια από συγγενείς και φίλους, ενώ οι ίδιοι αγωνιούμε  που με 18000 και άνω μόρια δεν θα πιάσουμε όχι την Ιατρική, για παράδειγμα, ή την Οδοντιατρική, αλλά ούτε Φαρμακευτική, τη στιγμή που διατυμπανίζεται ιστορική πτώση βάσεων στις εν λόγω σχολές. Είμαστε δεύτερης κατηγορίας πολίτες; Πολίτες που «ας προσέχαμε που δεν δώσαμε με το νέο σύστημα»; Προς τι αυτήν η αποσιώπηση, η παραπληροφόρηση; Ας μας δώσουν το ποσοστό θέσεων που μας αναλογεί!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 19/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Τεχνητή νοημοσύνη
​Το νέο πρόσωπο της απάτης: Πώς η τεχνητή νοημοσύνη αδειάζει τους λογαριασμούς μας
​Ο Τρικαλινός καθηγητής Μάριος Παπαευσταθίου Καλεσμένος στο Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων της τηλεόρασης του ΣΚΑΙ στο επίκεντρο του προβλήματος της...
​Το νέο πρόσωπο της απάτης: Πώς η τεχνητή νοημοσύνη αδειάζει τους λογαριασμούς μας
1ο Επιστημονικό-Παιδαγωγικό Συνέδριο με τίτλο: «Εκπαίδευση και Νέα Ψηφιακή Πραγματικότητα – Τεχνητή Νοημοσύνη»
Ρόδος 2025: Το 1ο Επιστημονικό Συνέδριο για Εκπαίδευση και Τεχνητή Νοημοσύνη
Η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Νοτίου Αιγαίου, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και ο οργανισμός υποστήριξης e-Twinning διοργανώνουν ένα πρωτοποριακό...
Ρόδος 2025: Το 1ο Επιστημονικό Συνέδριο για Εκπαίδευση και Τεχνητή Νοημοσύνη
Συμπλοκή ανηλίκων στο παλιό λιμάνι του Ρεθύμνου
Άγριο ξύλο στο Ρέθυμνο: Συμπλοκή νεαρών στο παλιό λιμάνι, πέταξαν τον έναν με το κεφάλι πάνω σε βιτρίνα (vid)
Ο νεαρός έχασε παροδικά τις αισθήσεις του και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο, ενώ οι δράστες τράπηκαν σε φυγή με την άφιξη της αστυνομίας
Άγριο ξύλο στο Ρέθυμνο: Συμπλοκή νεαρών στο παλιό λιμάνι, πέταξαν τον έναν με το κεφάλι πάνω σε βιτρίνα (vid)
nosokomeio
Ασθενής με έμφραγμα «on tour» στις Κυκλάδες: Διέσχισε όλο το Αιγαίο πριν φτάσει σε νοσοκομείο της Αθήνας
Ένας 59χρονος αναγκάστηκε να διασχίσει Σύρο, Μύκονο και Νάξο πριν φτάσει σε νοσοκομείο της Αθήνας – Η οικογένεια καταγγέλλει τις ελλείψεις στο ΕΣΥ
Ασθενής με έμφραγμα «on tour» στις Κυκλάδες: Διέσχισε όλο το Αιγαίο πριν φτάσει σε νοσοκομείο της Αθήνας