Να ανακληθεί η απαράδεκτη – παράνομη εγκύκλιος για τις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών
Σύλλογος ΠΕ Ανατ. Αττικής "Κώστας Σωτηρίου": Να ανακληθεί η απαράδεκτη – παράνομη εγκύκλιος με τίτλο τοποθετήσεις εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ – ΕΒΠ σε λειτουργικά κενά.Μπλοκάρουμε κάθε διαδικασία υπηρεσιακού συμβουλίου. Παράσταση διαμαρτυρίας στη Δ/νση Αν. Αττικής Τετάρτη 5 Αυγούστου στην 1η συνεδρίαση ΠΥΣΠΕ

Για άλλη μια φορά το Υπουργείο με εγκύκλιο  102027/ΓΔ5 -30/7/2020 -βάζει σε λειτουργία μια σειρά παράνομων ενεργειών- υπηρεσιακών πράξεων,  με πρόσχημα την τοποθέτηση αναπληρωτών και την αποφυγή συγχρωτισμού στις διευθύνσεις!!!

Στόχος να εμφανίσει ότι έχει καλύψει εγκαίρως όλα τα κενά με τη νέα σχολική χρονιά επιβάλλοντας περικοπές τμημάτων και θέσεων εκπαιδευτικών με βάση τον προγραμματισμό του Ιουνίου και την πιο αυστηρή εφαρμογή του νέου νομοσχεδίου Κεραμέως (πολυπληθή τμήματα -αλλαγή ωρολογίων προγραμμάτων) , και να επιβάλουν πλασματικές λειτουργικές υπεραριθμίες αγνοώντας τις ανάγκες που θα προκύψουν με την έναρξη των σχολείων το Σεπτέμβριο.

Είναι φανερό πως η Κυβέρνηση και το Υπουργείο καταφεύγουν σε υπηρεσιακές μεταβολές-εξπρές γιατί θέλουν να στήσουν πάλι στις πλάτες των σχολείων και των εκπαιδευτικών ένα επικοινωνιακό παραμύθι ότι όλα θα γίνουν εγκαίρως  και πως «όλα λειτουργούν κανονικά» και να κρύψουν την έκταση των περικοπών και τη συνεχιζόμενη απουσία μόνιμων διορισμών στη γενική αγωγή με την οποία θα έπρεπε να καλυφθούν οι βασικές ανάγκες και τα οργανικά κενά και όχι να περιμένουν τα σχολεία τους αναπληρωτές που θα έπρεπε να καλύπτουν μόνο ελάχιστες λειτουργικές ανάγκες της τελευταίας στιγμής. Να πανηγυρίσουν – Υπουργείο και κυβέρνηση-  για άλλη μια φορά , όπως και οι προκατοχοί τους, για το ότι δήθεν όλα είναι στη θέση τους τη στιγμή που καταδικάζουν τους αναπληρωτές στη μόνιμη επισφάλεια και τα σχολεία να αλλάζουν κάθε χρόνο τους περιπλανώμενους εκπαιδευτικούς αναπληρωτές.

Προκειμένου να το πετύχει, επιχειρεί να παραβιάσει  τη  σειρά των υπηρεσιακών μεταβολών και το χρόνο που αυτές πρέπει να γίνουν και να επιβάλλει περικοπές με βάσει τα δεδομένα του Ιουνίου. Αυτό είχε επιχειρηθεί από Υπουργείο και Δ/νση και τα προηγούμενα χρόνια και το εκπαιδευτικό κίνημα ( σύλλογοι και αιρετοί)  αποτρέψαμε με μπλοκαρίσματα και καταγγελίες.

 Η εγκύκλιος ζητά να προχωρήσουν όλες τις υπηρεσιακές μεταβολές δηλ.  λειτουργικές υπεραριθμίες, τοποθετήσεις εκπαιδευτικών που βρίσκονται στη διάθεση, και αποσπασμένων εκτός ΠΥΣΠΕ,  αποσπάσεις εντός, συμπληρώσεις ωραρίων κ.λπ. ως τις 14 Αύγουστου. Δηλαδή όλα όσα γίνονται με το άνοιγμα των σχολείων και μετά τον προσδιορισμό  των λειτουργικών αναγκών .

Οι πραγματικές λειτουργικές ανάγκες- κενά εμφανίζονται με το άνοιγμα των σχολείων και μόνο μετά την κατάθεση όλων των αδειών των εκπαιδευτικών, της ολοκλήρωσης  Β΄ φάσης αποσπάσεων και των αποσπάσεων σε φορείς-ΑΕΙ κλπ αλλά και του ακριβούς προσδιορισμού τμημάτων σε κάθε σχ. μονάδα με βάση τη δύναμη των μαθητών όπως διαμορφώνεται το πρώτο 10ήμερο του Σεπτεμβρίου.

1ο: Τα σχολεία  είναι κλειστά, οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί έχουν φύγει και οι αναπληρωτές έχουν απολυθεί.

2ο : Δεν έχουν οριστικοποιηθεί τα τμήματα – λόγω μεταγραφών (που γίνονται το πρώτο 10ημερο του Σεπτέμβρη), κατάθεσης διαγνώσεων για ειδικές ανάγκες κλπ

3ο Ποιοι Σύλλογοι Διδασκόντων θα συνεδριάσουν για να καθορίσουν τα   τμήματα, να διαπιστώσουν τα κενά και τις υπεραριθμίες, να αποφασίσουν όλο το αναγκαίο εκπαιδευτικό έργο που θα πρέπει να παρέχουν (ολοήμερα, ενισχυτική διδασκαλία, πρωινή ζώνη, κατανομή ωρών, ώρες βιβλιοθήκης, Δ/ντων, υποδ/ντων κλπ)

4ο: Το ΠΥΣΠΕ, όπως προβλέπει   η εγκύκλιος του Υπουργείου, θα κάνει τοποθετήσεις μέσα στον Αύγουστο, χωρίς οι Σύλλογοι Διδασκόντων να διαπιστώσουν λειτουργικές υπεραριθμίες και πλεονάσματα … όπως το κάνουν τον Σεπτέμβριο! Το απόλυτο χάος και η απόλυτη αδιαφάνεια! Αλήθεια πού, πότε  και πώς θα πληροφορηθούν οι συνάδελφοι/ισσες σε περίοδο διακοπών που πιθανά δεν έχουν τη δυνατότητα για διαδικτυακή ενημέρωση άρα και υποβολής έγκαιρων δηλώσεων για τις παραπάνω ενέργειες (ότι είναι υπεράριθμοι και θα κάνουν αιτήσεις, ενστάσεις) κλπ;

6ο: Πώς το ΠΥΣΠΕ τον Αύγουστο θα υπολογίσει στα κενά μια σειρά άδειες εκπαιδευτικών (άδειες κύησης, επαπειλούμενες, ανατροφής, μακροχρόνιας ασθενείας κλπ) οι οποίες βάσει εμπειρίας θα ξεκινήσουν  την 1η – 10η Σεπτεμβρίου;

 Ορίζεται μια διαδικασία σε ασφυκτικές ημερομηνίες, με αρνητικά τετελεσμένα, σε πλήρη παραβίαση της ισχύουσας νομοθεσίας που αγνοεί τα πραγματικά δεδομένα που θα δημιουργηθούν το Σεπτέμβριο με την έναρξη της σχολικής χρονιάς. Κάτι τέτοιο  μόνο συνεχείς μετακινήσεις και αναστάτωση των σχολείων μπορεί να προκαλέσει καθώς θα πρέπει σε κάθε ακύρωση των υπεραριθμιών να δίνεται η δυνατότητα να επανέρχεται ο συνάδελφος στη θέση του από την οποία κακώς θα έχει κριθεί υπεράριθμος το κατακαλόκαιρο. Κάτι τέτοιο φυσικά θα δημιουργεί αλυσιδωτές καραμπόλες και καταστάσεις τρέλας στα σχολεία.

Ακόμη υποχρεώνουν συναδέλφους Διοικητικούς υπαλλήλους  να δουλεύουν υπερωριακά και να επωμίζονται τεράστιο όγκο δουλειάς εν μέσω καλοκαιριού και αδειών. Με ανοιχτή τη διαδικασία επιλογής νέων Δ/ντων Εκπαίδευσης.

Ξαναλέμε όπως και στο παρελθόν ότι η διαπίστωση των λειτουργικών υπεραριθμιών είναι προδήλως παράνομη, και θα βρίσκεται στον «αέρα» πριν από την έναρξη των σχολείων.

Δηλώνουμε ότι θα υπερασπιστούμε τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών και την ομαλή και πλήρη λειτουργία των σχολείων και  απαιτούμε από το Υπουργείο:

– Να αποσυρθεί ΤΩΡΑ το απαράδεκτο και αντιεκπαιδευτική εγκύκλιο Οι υπηρεσιακές μεταβολές να γίνουν με βάση όσα προβλέπονται.

–Όχι στις πλασματικές υπεραριθμίες και στις άδικες μετακινήσεις εκπαιδευτικών. Όχι στα πολυπληθή τμήματα 25  μαθητών. Κάλυψη όλων των κενών με μαζικούς μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων.

Σε αυτή την κατεύθυνση δηλώνουμε ότι δεν νομιμοποιείται το ΠΥΣΠΕ να προχωρήσει σε παράνομες πράξεις και καλούμε τη Δ/νση Ανατολικής Αττικής

  • να μην υλοποιήσει την παντελώς παράνομη εγκύκλιο καθώς έχουν αποδειχθεί τα όσα υποστηρίζουμε από την εμπειρία  των προηγούμενων  χρόνων καθώς  πάρα πολλές από τις υπεραριθμίες ακυρώθηκαν με αλλεπάλληλα λάθη και μετακινήσεις  και μόνο ταλαιπωρία έφεραν στη λειτουργία των σχολείων και τη ζωή των εκπαιδευτικών.
  •  να ανακοινώσει τον προγραμματισμό ενεργειών έχοντας υπόψη το Π.Δ 50/1996 όπως αυτό τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε από το Π.Δ. 100/1997 σεβόμενη την προβλεπόμενη σειρά όλων των ενεργειών
  • Καλούμε τη ΔΟΕ να καταγγείλει τη διαδικασία και να απαιτήσει την ανάκληση της παράνομης εγκυκλίου. Να δηλώσει ότι δε θα επιτρέψουμε να εφαρμοστεί!  Να καλέσει όλο τον κλάδο να  μπλοκάρει τις παράνομες και άδικες υπηρεσιακές πράξεις. Να καλέσει τους αιρετούς να μη νομιμοποιήσουν τις διαδικασίες των ΠΥΣΠΕ.

Ο σύλλογος μας θα κάνει ότι μπορεί για να μην επιτρέψει και να ακυρώσει τις πράξεις αυτές – ας μην ποντάρουν οι εγκέφαλοι του υπουργείου στο ότι δε θα βρουν αντιστάσεις και κόσμο στις δ/νσεις λόγω των διακοπών.

  • Καλούμε τους υπόλοιπους συλλόγους της Ανατολικής Αττικής σε παράσταση διαμαρτυρίας στο ΠΥΣΠΕ στη Δ/νση Αν. Αττικής προκειμένου να μπλοκάρουμε όλες τις διαδικασίες.
  • Καλούμε τους αιρετούς να καταγγείλουν και να βοηθήσουν στο μπλοκάρισμα των διαδικασιών!

Κανείς εκπαιδευτικός δε περισσεύει!

Η εκπαίδευση χρειάζεται προσλήψεις και όχι περικοπές!

Να καθοριστούν τα κενά δασκάλων-νηπιαγωγών και ειδικοτήτων με βάση τις πραγματικές ανάγκες  μαθητών & γονιών!

Να αποτραπούν μετακινήσεις και πλασματικές υπεραριθμίες!

Διαβάστε Επίσης:

Εκτοξεύεται η ζήτηση για το ετήσιο σεμινάριο του Παν.Αιγαίου στη Σχολική Ψυχολογία

 

Αυτό είναι το κορυφαίο μοριοδοτούμενο σεμινάριο στην Ειδική Αγωγή με ανοικτές αιτήσεις

 

Διαπολιτισμική Εκπαίδευση: Μοριοδότηση Προσλήψεων αναπληρωτών με ετήσιο εξ αποστάσεως σεμινάριο
 

googlenews4
Ακολουθήστε το alfavita.gr στο GOOGLE NEWS 
viber67
Ακολουθήστε το alfavita.gr στο VIBER

 

σχετικά άρθρα

Έλληνες μαθητές συνομιλούν με έναν πρόσφυγα - Οι δυσκολίες και το μήνυμα ελπίδας
Έλληνες μαθητές συνομιλούν με έναν πρόσφυγα - Οι δυσκολίες και το μήνυμα ελπίδας
Η ιστορία του Ταλχά, που ξέφυγε από τις εχθροπραξίες στην πατρίδα του, έπεσε θύμα εκμετάλλευσης και ξυλοδαρμού από διακινητές και έφτασε στη χώρα μας...
Έλληνες μαθητές συνομιλούν με έναν πρόσφυγα - Οι δυσκολίες και το μήνυμα ελπίδας