«Απαράδεκτη η εγκύκλιος για την ολοκλήρωση των υπηρεσιακών μεταβολών ως τις 14 Αυγούστου»
«Η ακατανόητη αυτή εγκύκλιος εγείρει πλείστα ερωτήματα και προκαλεί μεγάλη αναστάτωση στην ομαλή λειτουργία των σχολείων αλλά και στο εργασιακό καθεστώς των εκπαιδευτικών» σημειώνει σε ανακοίνωσή της η ΟΛΜΕ

Για «απαράδεκτη ενέργεια» και «ακατανόμαστη εγκύκλιο» κάνει λόγο η ΟΛΜΕ, σε ανακοίνωσή της για την εντολή του υπουργείου Παιδείας να ολοκληρωθούν όλες οι υπηρεσιακές μεταβολές από τα αρμόδια υπηρεσιακά συμβούλια μέχρι τις 14 Αυγούστου.

«Πώς είναι δυνατόν με κλειστά σχολεία και με εκπαιδευτικούς να βρίσκονται σε νόμιμη άδεια και χωρίς να μπορούν να συνεδριάσουν οι Σύλλογοι Διδασκόντων ώστε να διαπιστώσουν και να δηλώσουν τα κενά και πλεονάσματα το Υπουργείο Παιδείας, να ζητά την κάλυψη όλων των λειτουργικών κενών; » διερωτάται η Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης, 

ενώ καταλογίζει στο υπ. Παιδείας ελλιπή γνώση της σχολικής πραγματικότητας και αδιαφορία για τους εκπαιδευτικούς.

«Δεν πρόκειται να νομιμοποιήσουμε με την παρουσία μας αυτές τις πρωτόγνωρες και παράτυπες λειτουργίες των ΠΥΣΔΕ», καταλήγει στην ανακοίνωσή της, ζητώντας από την ηγεσία του υπ. Παιδείας να αποσύρει άμεσα την εγκύκλιο.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

 

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ καταγγέλλει την απαράδεκτη και πρωτοφανή ενέργεια του Υπουργείου Παιδείας που απέστειλε εγκύκλιο (102027/ΓΔ5/30-7-2020) με υπογραφή της Γεν. Γραμμ. Αναστασίας Γκίκα με την οποία ζητά από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης να ολοκληρώσουν όλες τις υπηρεσιακές μεταβολές στα λειτουργικά κενά μέχρι την Παρασκευή 14 Αυγούστου 2020!!!

Συγκεκριμένα η εγκύκλιος απαιτεί να τοποθετηθούν σε λειτουργικά κενά οι υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί, οι ευρισκόμενοι στη διάθεση των ΠΥΣΔΕ, οι αποσπασμένοι από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ, οι αιτούντες απόσπαση εντός των ΠΥΣΔΕ καθώς και να γίνουν οι πάσης φύσεως συμπληρώσεις ωραρίου.

Η ακατανόητη αυτή εγκύκλιος εγείρει πλείστα ερωτήματα και προκαλεί μεγάλη αναστάτωση στην ομαλή λειτουργία των σχολείων αλλά και στο εργασιακό καθεστώς των εκπαιδευτικών.

  • Πώς είναι δυνατόν με κλειστά σχολεία και με εκπαιδευτικούς να βρίσκονται σε νόμιμη άδεια και χωρίς να μπορούν να συνεδριάσουν οι Σύλλογοι Διδασκόντων ώστε να διαπιστώσουν και να δηλώσουν τα κενά και πλεονάσματα το Υπουργείο Παιδείας, να ζητά την κάλυψη όλων των λειτουργικών κενών;
  • Πώς είναι δυνατόν να εξαχθούν τα κενά και πλεονάσματα και να αποσταλούν στα Υπηρεσιακά Συμβούλια (ΠΥΣΔΕ) χωρίς να έχει οριστικοποιηθεί ο αριθμός των τμημάτων όταν είναι γνωστό ότι η ολοκλήρωση των διαδικασιών σχετικά με τις μετεγγραφές των μαθητών, τον αριθμό των μαθητών ανά τάξη και τμήμα, τις επιλογές των κατευθύνσεων, τον χαρακτηρισμό των ολιγομελών τμημάτων πραγματοποιείται το Σεπτέμβριο.
  • Πώς είναι δυνατόν να καλούνται τα μέλη των Υπηρεσιακών Συμβουλίων που βρίσκονται σε νόμιμη άδεια, χωρίς να γνωρίζουν τα πραγματικά κενά και πλεονάσματα να συνεδριάσουν προκειμένου να πραγματοποιήσουν χιλιάδες τοποθετήσεις εκπαιδευτικών;
  • Πώς είναι δυνατόν να εξασφαλιστεί η επιβαλλόμενη ενημέρωση όλων των ενδιαφερόμενων εκπαιδευτικών που βρίσκονται σε νόμιμη άδεια προκειμένου να υποβάλουν αιτήσεις για τοποθέτηση;

Ο παραλογισμός σε όλο το μεγαλείο του.

      Η παραπάνω εγκύκλιος έρχεται να προστεθεί σε μια σειρά επιβλαβών και ισοπεδωτικών ενεργειών σε βάρος της δημόσιας εκπαίδευσης όπως: του Νόμου 4692 (πολυνομοσχέδιο), της έκδοσης νέων ωρολογίων προγραμμάτων που, ως γνωστόν, καταργούν γνωστικά αντικείμενα των Κοινωνικών Επιστημών και της Καλλιτεχνικής Παιδείας και εξοβελίζουν πολλές ειδικότητες εκπαιδευτικών, τον επικείμενο αποκλεισμό των αιρετών εκπροσώπων των εκπαιδευτικών από τα Συμβούλια Επιλογής Στελεχών Εκπαίδευσης.

      Η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας για πολλοστή φορά το τελευταίο χρονικό διάστημα αποδεικνύει την ελλιπή γνώση της σχολικής πραγματικότητας που τη διακατέχει. Αποδεικνύει ότι δεν ενδιαφέρεται για την αποτελεσματική λειτουργία των σχολείων, ούτε ενδιαφέρεται να εξασφαλίσει ένα αξιοπρεπές εργασιακό καθεστώς για τους εκπαιδευτικούς.

      Δηλώνουμε κατηγορηματικά ότι δεν θα επιτρέψουμε την παράλυση του δημόσιου σχολείου.

     Δεν πρόκειται να νομιμοποιήσουμε με την παρουσία μας αυτές τις πρωτόγνωρες και παράτυπες λειτουργίες των ΠΥΣΔΕ.

      Απαιτούμε να αποσυρθεί άμεσα η εγκύκλιος και να ακολουθηθεί η νομιμότητα που επιβάλλει την κάλυψη των λειτουργικών κενών το Σεπτέμβριο.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 19/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

PATRON
Δημιουργία δεύτερου εταιρικού σχήματος τύπου «Τεχνοβλαστού» από το Πανεπιστήμιο Πατρών για την αξιοποίηση της γνώσης που παράγεται
Δημιουργία δεύτερου εταιρικού σχήματος τύπου «Τεχνοβλαστού» από το Πανεπιστήμιο Πατρών για την αξιοποίηση της γνώσης που παράγεται
Δημιουργία δεύτερου εταιρικού σχήματος τύπου «Τεχνοβλαστού» από το Πανεπιστήμιο Πατρών για την αξιοποίηση της γνώσης που παράγεται
Χρήστος Μπούρας
Πρύτανης Πανεπιστημίου Πατρών: Ποιοι φοιτητές κινδυνεύουν να διαγραφούν από τις αρχές Νοεμβρίου
Σύμφωνα με τον ίδιο, περίπου 20.000 άτομα πληρούν τα κριτήρια, ενώ 850 φοιτητές έχουν ακόμη μία τελευταία ευκαιρία να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους...
Πρύτανης Πανεπιστημίου Πατρών: Ποιοι φοιτητές κινδυνεύουν να διαγραφούν από τις αρχές Νοεμβρίου
Τέμπη: Πάνος Ρούτσι - Πατέρας του Ντάνιελ
Τέμπη - Και δεύτερος πατέρας σε απεργία πείνας: «Θα σταθώ δίπλα σου, Πάνο, μέχρι τέλους»
Απεργία πείνας δίπλα στον Πάνο Ρούτσι – Ένας ακόμη πατέρας λέει «Μέχρι Τέλους»
Τέμπη - Και δεύτερος πατέρας σε απεργία πείνας: «Θα σταθώ δίπλα σου, Πάνο, μέχρι τέλους»
ΥΠΑΙΘΑ
Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός: «Η ηρωική έξοδος των Ελευθέρων Πολιορκημένων του Μεσολογγίου το 1826»
Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός δημιουργίας ταινίας μικρού μήκους με θέμα: «Η ηρωική έξοδος των Ελευθέρων Πολιορκημένων του Μεσολογγίου το 1826»
Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός: «Η ηρωική έξοδος των Ελευθέρων Πολιορκημένων του Μεσολογγίου το 1826»