kerameos
Έντονη αντίδραση της Ομοσπονδίας για την ένταξη των ειδικών μαθημάτων στην ενισχυτική διδασκαλία - «Η κα. Κεραμέως ελλείψει ουσιαστικών επιχειρημάτων έσπευσε να ενεργοποιήσει τον κοινωνικό αυτοματισμό μεταξύ των εκπαιδευτικών», σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση

«Άγνοια της σχολικής πραγματικότητας» καταλογίζει η ΟΛΜΕ στην υπουργό Παιδείας, αναφορικά με την ένταξη των ειδικών μαθημάτων στην ενισχυτική διδασκαλία. Αφορμή στάθηκε η απάντηση της Νίκης Κεραμέως σε εκπρόσωπο της Ομοσπονδίας κατά τη σημερινή συζήτηση στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής.

Η ΟΛΜΕ επισημαίνει ότι «η ενισχυτική διδασκαλία είναι θεσμός που στόχο έχει να ενισχύσει τη διδασκαλία ενός ήδη διδασκόμενου μαθήματος στο ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου» και όχι την καθεαυτή διδασκαλία του.

Η Ομοσπονδία σημειώνει επιπλέον ότι «κα. Κεραμέως ελλείψει ουσιαστικών επιχειρημάτων και απαντήσεων έσπευσε για άλλη μία φορά να ενεργοποιήσει τον κοινωνικό αυτοματισμό μεταξύ των ειδικοτήτων των εκπαιδευτικών, ρωτώντας τον εκπρόσωπο της ΟΛΜΕ ποια μαθήματα προτείνει η Ομοσπονδία να καταργηθούν, προκειμένου να διδάσκονται τα ειδικά μαθήματα στο ωρολόγιο πρόγραμμα».

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΟΛΜΕ:

Με έκπληξη παρακολουθήσαμε στη σημερινή συνεδρίαση της επιτροπής μορφωτικών υποθέσεων την απάντηση της υπουργού στον εκπρόσωπο της ΟΛΜΕ σχετικά με τα ειδικά μαθήματα, για τα οποία προβλέπεται να ενταχθούν στο καθεστώς της ενισχυτικής διδασκαλίας. Ο εκπρόσωπος της Ομοσπονδίας επεσήμανε στην επιτροπή ότι είναι αντιπαιδαγωγικό να μη διδάσκονται στο ωρολόγιο πρόγραμμα μαθήματα πανελλαδικώς εξεταζόμενα, γεγονός που οδηγεί στην αύξηση της παραπαιδείας, αποκλείει τους οικονομικά αδύνατους μαθητές, ιδιαίτερα δε όσους κατοικούν σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες περιοχές. Η «καινοτόμα» πρόθεση του ΥΠΑΙΘ είναι να υπάρχει «ενισχυτική» διδασκαλία για τα μαθήματα αυτά. Ωστόσο, η ενισχυτική διδασκαλία είναι θεσμός που στόχο έχει να ενισχύσει τη διδασκαλία ενός ήδη διδασκόμενου μαθήματος στο ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου.

Η κα. Κεραμέως ελλείψει ουσιαστικών επιχειρημάτων και απαντήσεων έσπευσε για άλλη μία φορά να ενεργοποιήσει τον κοινωνικό αυτοματισμό μεταξύ των ειδικοτήτων των εκπαιδευτικών, ρωτώντας τον εκπρόσωπο της ΟΛΜΕ ποια μαθήματα προτείνει η Ομοσπονδία να καταργηθούν, προκειμένου να διδάσκονται τα ειδικά μαθήματα στο ωρολόγιο πρόγραμμα. Τόνισε μάλιστα επανειλημμένως ότι πρόκειται για 12 ειδικά μαθήματα, υπονοώντας ότι τόσα θα πρέπει να καταργηθούν αντιστοίχως, αν θέλουμε να διδάσκονται όλα τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα στο δημόσιο σχολείο.

Καταρχάς, μας είναι αδιανόητη, παρότι δεν είναι η πρώτη φορά που την παρατηρούμε, η άγνοια της σχολικής πραγματικότητας από την ίδια την υπουργό Παιδείας! Δε γνωρίζει ότι δε χρειάζεται να αντικατασταθεί κανένα γνωστικό αντικείμενο από τα ήδη προβλεπόμενα. Όπως έχουμε επισημάνει πολλάκις, το πρόβλημα θα μπορούσε να λυθεί με την ένταξη μαθήματος επιλογής στο ωρολόγιο πρόγραμμα, όπως έχει ισχύσει πολλές φορές στο παρελθόν, ώστε οι μαθητές που επιθυμούν να εισαχθούν σε σχολές που απαιτούν ειδικό μάθημα, να μπορούν να το επιλέξουν και να το διδαχθούν στο δημόσιο σχολείο εντός του ωρολογίου προγράμματος.

Τέτοιου είδους απαντήσεις εκθέτουν την κυρία υπουργό και παράλληλα εξηγούν απόλυτα το πως καταρτίστηκαν τα νέα ωρολόγια προγράμματα, τα οποία από τη μία απομειώνουν ολόκληρες περιοχές επιστημών από το δημόσιο σχολείο και από την άλλη καταργούν ειδικά μαθήματα, όπως το σχέδιο που είναι προαπαιτούμενο για τη εισαγωγή σε πολλά πανεπιστημιακά ιδρύματα.

Συνιστούμε στην κα Κεραμέως προσοχή στα «επιχειρήματα» που χρησιμοποιεί και στις απαντήσεις που δίνει στην ΟΛΜΕ και  την καλούμε να αποδεχτεί τις λογικές προτάσεις μας, αν θέλει να συμβάλει επιτέλους στην επίλυση των τεράστιων προβλημάτων που αντιμετωπίζει η δημόσια εκπαίδευση.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε – Τι προβλέπει το σχέδιο για την εκπαίδευση το 2025

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

διακοπές
Οι Έλληνες θα κουνήσουν το μαντήλι… από το μπαλκόνι τους - Το 43% θεωρεί τις διακοπές πολυτέλεια
Η φετινή έρευνα της Alco αποτυπώνει την τουριστική ανισότητα ενός καλοκαιριού που για σχεδόν τους μισούς Έλληνες φαντάζει άπιαστο όνειρο – Πού οδηγεί...
Οι Έλληνες θα κουνήσουν το μαντήλι… από το μπαλκόνι τους - Το 43% θεωρεί τις διακοπές πολυτέλεια
Ο αστυνομικός που δολοφόνησε δύο γυναίκες στην Κηφισιά
Κηφισιά: Με 30 σφαίρες δολοφόνησε τις δύο γυναίκες ο αστυνομικός – Η πρόταση της εισαγγελέως
Η εισαγγελέας ζητά καταδίκη για ανθρωποκτονία από πρόθεση χωρίς ελαφρυντικά, επισημαίνοντας την προμελετημένη εν ψυχρώ εκτέλεση της πρώην συζύγου και...
Κηφισιά: Με 30 σφαίρες δολοφόνησε τις δύο γυναίκες ο αστυνομικός – Η πρόταση της εισαγγελέως
karistianou-sintagma
«Θα προσέχεις το παιδί σου»: Σοβαρές απειλές καταγγέλλει η Μαρία Καρυστιανού – Στη Δίωξη Οργανωμένου Εγκλήματος η υπόθεση
Στη Δίωξη Οργανωμένου Εγκλήματος η καταγγελία της προέδρου του Συλλόγου Πληγέντων Τεμπών – Εμπλέκεται και απόστρατος αστυνομικός
«Θα προσέχεις το παιδί σου»: Σοβαρές απειλές καταγγέλλει η Μαρία Καρυστιανού – Στη Δίωξη Οργανωμένου Εγκλήματος η υπόθεση