Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας: Δημιουργία Μητρώου Ωρομίσθιου Εκπαιδευτικού Προσωπικού, Συμβούλων Σταδιοδρομίας και Συμβούλων Ψυχολόγων
Νέα ρύθμιση για τη δημιουργία μητρώου Ωρομίσθιου Εκπαιδευτικού Προσωπικού, Συμβούλων Σταδιοδρομίας και Συμβούλων Ψυχολόγων στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας

Το άρθρο 19 που προβλέπει τη δημιουργία μητρώου περιλαμβάνεται στο νέο νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας για την ιδιωτική εκπαίδευση που κατατέθηκε στη Βουλή.

Σύμφωνα με την αιτιολογική έκθεση, η δημιουργία Μητρώου στο οποίο θα ενταχθεί το ωρομίσθιο εκπαιδευτικό προσωπικό και τα συμβουλευτικά όργανα των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε.) είναι απαραίτητη για την επίσπευση των διαδικασιών επιλογής και την έγκαιρη τοποθέτηση του εν λόγω προσωπικού, το οποίο είναι με τη σειρά του απαραίτητο για την εύρυθμη λειτουργία των Σ.Δ.Ε.

Η δημιουργία του Μητρώου προβλέπεται στο Τεχνικό Δελτίο της Πράξης «Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας» και θα διευκολύνει τη διαδικασία υποβολής και αξιολόγησης των αιτήσεων των υποψηφίων, καθώς οι αιτήσεις και τα δικαιολογητικά τους θα κατατίθενται πλέον σε ψηφιακή μορφή, μέσω ειδικά διαμορφωμένης πλατφόρμας.

Επιπλέον η δημιουργία Μητρώου θα διευκολύνει και μακροπρόθεσμα τη στελέχωση των Σ.Δ.Ε., καθώς η διαδικασία υποβολής των δικαιολογητικών δεν θα γίνεται εκ νέου μετά από σχετική πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος από τους υποψήφιους, αλλά άπαξ, με δυνατότητα επικαιροποίησης των στοιχείων τους σε καθορισμένα χρονικά διαστήματα.

Ειδικότερα, προβλέπονται τα εξής:

Άρθρο 19

Μητρώο Ωρομίσθιου Εκπαιδευτικού Προσωπικού, Συμβούλων Σταδιοδρομίας και Συμβούλων Ψυχολόγων των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας

1. Στα «Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας» (Σ.Δ.Ε.) διδάσκει ωρομίσθιο εκπαιδευτικό προσωπικό, εκπαιδευτικοί, καθώς και εκπαιδευτές ενηλίκων, και παρέχουν συμβουλευτικές υπηρεσίες Σύμβουλοι Σταδιοδρομίας και Σύμβουλοι Ψυχολόγοι, οι οποίοι εντάσσονται στο «Μητρώο Ωρομίσθιου Εκπαιδευτικού Προσωπικού, Συμβούλων Σταδιοδρομίας και Συμβούλων Ψυχολόγων Σ.Δ.Ε.».

2. Μέλη του Μητρώου μπορούν να είναι όσοι εμπίπτουν στις παρ. 14 και 15 του άρθρου 27 του ν. 4186/2013 (Α΄193), καθώς και στην υπ’ αρ. 5953/23.6.2014 (Β΄ 1861) απόφαση του Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων.

3. Το μητρώο της παρ. 1 τηρείται στον εκάστοτε φορέα, ο οποίος αναλαμβάνει την υλοποίηση του Έργου των Σ.Δ.Ε. και είναι αυτοτελές και ανεξάρτητο από το Μητρώο Εκπαιδευτών που προβλέπεται στον ν. 3879/2010 (Α΄ 163).

4. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται κατόπιν εισήγησης του Γενικού Γραμματέα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Δία Βίου Μάθησης, καθορίζεται ο Κανονισμός Διαχείρισης του μητρώου της παρ. 1, καθώς και κάθε άλλο ειδικότερο ζήτημα τεχνικού ή διαδικαστικού χαρακτήρα

Δείτε εδώ το νομοσχέδιο και τα συνοδευτικά κείμενα όπως αυτά κατατέθηκαν στη Βουλή

Διαβάστε επίσης:

Νομοσχέδιο για την ιδιωτική εκπαίδευση: Τι προβλέπει για συμβάσεις εκπαιδευτικών, καταγγελία συμβάσεων και όρους απασχόλησης

Ιδιωτικά σχολεία με τυφλοκωφους μαθητές: Κατά προτεραιότητα διορισμοί και προσλήψεις ΕΕΠ με γνώση Braille και Νοηματικής

Ιδιωτικά σχολεία-νέα ρύθμιση: Εγγραφές, μετεγγραφές και φοίτηση μαθητών

Νομοσχέδιο: Ενισχυτική διδασκαλία για τα Ειδικά Μαθήματα μετά από την κατάργησή τους στο Λύκειο

Νέα διάταξη για τα ιδιωτικά σχολεία: Οργάνωση και ωρολόγιο πρόγραμμα

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kena.jpg
Παύλα (-) στα μαθήματα Αγγλικά, Πληροφορική, Φυσική Αγωγή και Θρησκευτικά λόγω έλλειψης εκπαιδευτικών
Κοντεύουν Χριστούγεννα, η Γ’ φάση προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών έχει ολοκληρωθεί και στο σχολείο υπάρχουν ακόμα εκπαιδευτικά κενά σε Αγγλικά,...
Παύλα (-) στα μαθήματα Αγγλικά, Πληροφορική, Φυσική Αγωγή και Θρησκευτικά λόγω έλλειψης εκπαιδευτικών
kyriakos-pierrakakis
Πιερρακάκης: Εισαγωγή στα δημόσια Πανεπιστήμια μέσω του διεθνούς Baccalaureate χωρίς Πανελλαδικές Εξετάσεις!
Αλλά τι άλλο είναι αυτό εκτός από πριμοδότηση της ιδιωτικής εκπαίδευσης και μηχανισμός αύξησης των ανισοτήτων στην εκπαίδευση;
Πιερρακάκης: Εισαγωγή στα δημόσια Πανεπιστήμια μέσω του διεθνούς Baccalaureate χωρίς Πανελλαδικές Εξετάσεις!