Νίκος Φασφαλής
Ενημέρωση του αιρετού Νίκου Φασφαλή

ΜΕΤΑΤΆΞΕΙΣ 2020.

Θέλω να ενημερώσω ότι μόλις ολοκληρώθηκε η διαδικασία του ΚΥΣΠΕ που αφορούσε και την εξέταση των αιτήσεων μετάταξης εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης από κλάδο σε κλάδο, εκπαιδευτικών Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Πρωτοβάθμια!

Απο τις 144 αιτήσεις ικανοποιήθηκαν 110 .

Αντίθετα 34 δεν ικανοποιήθηκαν λόγω της μη ύπαρξης οργανικών κενών .

Επίσης το ΚΥΣΠΕ εισηγήθηκε την αποδέσμευση 14 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης που ζητούν να μεταταχθούν στη Δευτεροβάθμια & την αποδέσμευση 4 εκπαιδευτικών που ζητούν να μεταταχθούν σε θέσεις Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού(ΕΕΠ) & Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ).

Οι εισήγηση έγινε με βάση τα παρακάτω οργανικά κενά Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης όπως αυτά καταγράφονται από τις υπηρεσίες του Υπουργείου, μετά τις τελευταίες μεταθέσεις, ανά κλάδο/ειδικότητα και περιοχή :

Μετατάξεις
Μετατάξεις
Μετατάξεις

 

Μετατάξεις
Μετατάξεις

 

Μετατάξεις
Μετατάξεις

 

Μετατάξεις

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia