Thumbnail
Όπως καταγγέλλουν οι φοιτητές, παρόλο που ο διδάσκοντας ενημερώθηκε για τον πυρετό, δεν επέτρεψε την εξ αποστάσεως εξέταση στο φοιτητή, ενώ σε διαμαρτυρία φοιτητών απάντησε ότι «δεν ήθελε για έναν φοιτητή να βγάλει νέο σετ θεμάτων, καθώς "έχει κι άλλες δουλειές να κάνει"»

Την απαράδεκτη στάση διδάσκοντα του Φυσικού Αθήνας, ο οποίος στη σημερινή εξέταση (8 Ιουλίου 2020) εξανάγκασε φοιτητή με πυρετό να μεταβεί στο πανεπιστήμιο, προκειμένου να εξεταστεί στο μάθημα «Ηλεκτρομαγνητισμός 1» καταγγέλλει ο Σύλλογος Φοιτητών του τμήματος.

Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, ο φοιτητής είχε ζητήσει να δώσει εξετάσεις εξ αποστάσεως, ενημερώνοντας το διδάσκοντα ότι τις τελευταίες μέρες είχε ανεβάσει υψηλό πυρετό. 

Παρ' όλ' αυτά, ο φοιτητής έλαβε την απάντηση ότι θα πρέπει «να ανέβει κανονικά στη σχολή για να δώσει δια ζώσης και απλά να κάτσει σε μεγαλύτερη απόσταση από τους υπόλοιπους».

Ο Σύλλογος των φοιτητών Φυσικού σημειώνει ότι «συγκεκριμένη στάση βάζει σε προφανή κίνδυνο τόσο την υγεία του συγκεκριμένου φοιτητή όσο και των υπολοίπων που θα δώσουν στην ίδια αίθουσα με αυτόν».

Αναλυτικά η καταγγελία του Φ.Σ Φυσικού:

ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ Δ.Σ. ΤΟΥ Φ.Σ. ΦΥΣΙΚΟΥ

Καταγγέλλουμε την απαράδεκτη στάση του διδάσκοντα στον Ηλεκτρομαγνητισμού 1, κ.... ο οποίος απάντησε σε φοιτητή που ζήτησε εξ αποστάσεως εξέταση επειδή έχει υψηλό πυρετό μέχρι και το προηγούμενο βράδυ της εξέτασης, «να ανέβει κανονικά στη σχολή για να δώσει δια ζώσης και απλά να κάτσει σε μεγαλύτερη απόσταση από τους υπόλοιπους»!

Η συγκεκριμένη στάση βάζει σε προφανή κίνδυνο τόσο την υγεία του συγκεκριμένου φοιτητή όσο και των υπολοίπων που θα δώσουν στην ίδια αίθουσα με αυτόν.

Απαιτούμε εδώ και τώρα να εξασφαλιστεί για το συνάδελφο μας, είτε εξ αποστάσεως εξέταση την ίδια μέρα είτε εναλλακτική ημερομηνία για δια ζώσης εξέταση! 

Τελικά, ο φοιτητής αναγκάστηκε να εξεταστεί με πυρετό. Για το θέμα παρέμβαση στο γραφείο του καθηγητή πραγματοποίησε η φοιτητική συλλογικότητα «Παρεμβολή ΕΑΑΚ».

Μάλιστα, ο καθηγητής, απαντώντας στις διαμαρτυρίες των φοιτητών δήλωσε ότι προχώρησε σε αυτή την πράξη, καθώς «δεν ήθελε για έναν φοιτητή να βγάλει νέο σετ θεμάτων, καθώς "έχει κι άλλες δουλειές να κάνει"».

Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση:

"Ή θα δώσεις Η/Μ 1 με πυρετό ή θα δώσεις το Σεπτέμβρη"

Χθες το βράδυ ήρθε σε επικοινωνία με το ΔΣ ένας συμφοιτητής μας , ο οποίος αντιμετώπισε ένα μεγάλο πρόβλημα σε σχέση με την εξέταση του στο μάθημα του Ηλεκτρομαγνητισμού 1. Συγκεκριμένα ο συμφοιτητής μας είχε υψηλό πυρετό τις 2 τελευταίες μέρες και έτσι χθες το βράδυ επικοινώνησε με τον κύριο .... ώστε να εξεταστεί με εξ αποστάσεως εξέταση, ο οποίος του την αρνήθηκε. Εκτός αυτού του είπε να πάει να δώσει εξεταστική δια ζώσης και απλώς θα τον απομονώσουν από τους άλλους φοιτητές, όπως και έγινε εν τέλει.

Ο ... δηλαδή κράτησε την πιο κοινωνικά επικίνδυνη στάση, διακινδυνεύοντας τόσο την υγεία του συμφοιτητή μας, όσο και ολόκληρου του τμήματος εκβιάζοντας τον συνάδελφο μας: είτε θα έρθει μέχρι τη σχολή με πυρετό είτε δε θα εξεταστεί καθόλου.

Μετά από παρέμβαση που πραγματοποιήσαμε στο γραφείο του σήμερα, μας ανέφερε ότι "τελευταία στιγμή" (δηλαδή το βράδυ της προηγούμενης μέρας που του έστειλε μέιλ ο συμφοιτητής μας) ήταν τεχνικά αδύνατο να βάλει οποιονδήποτε στην κλήση για την εξ αποστάσεως εξέταση.

Σε εξετάσεις βέβαια που χρησιμοποιούνται πλατφόρμες τύπου zoom ,skype for business ,που όλοι γνωρίζουμε ότι δεν χρειάζεται ιδιαίτερη τεχνική προετοιμασία για να τις χρησιμοποιήσουμε. Επιπλέον μας ανέφερε ότι δεν ήθελε για έναν φοιτητή να βγάλει νέο σετ θεμάτων, καθώς "έχει κι άλλες δουλειές να κάνει"...

Με λίγα λόγια αντί ο ίδιος να μεριμνήσει και να ασχοληθεί λίγο παραπάνω για να μην αποκλειστεί κανείς από την εξέταση, προτίμησε να πει στο φοιτητή ή να δώσει μια και καλή τον Σεπτέμβριο ή να δώσει δια ζώσης. "Έτσι κι αλλιώς θα δώσει κι άλλα μαθήματα το Σεπτέμβρη, μπορεί να δώσει και Η/Μ."

Για τον ... δηλαδή, το κάθε μάθημα, ειδικά το συγκεκριμένο, χρειάζεται για να το δώσεις απλά να περνάς εκείνη την ώρα απ' τη σχολή και όχι να έχεις ασχοληθεί πολλές μέρες για την προετοιμασία του.

Ακόμα δεν έδειξε ιδιαίτερη ανησυχία για το ζήτημα της πανδημίας αφού ανέφερε ότι ο φοιτητής θα έπρεπε να είχε κάνει το τεστ και εφόσον δεν το έχει κάνει ας εξεταστεί απομονωμένος.

Βλέπουμε δηλαδή ότι οι ίδιοι οι καθηγητές αντιμετωπίζουν πολύ διεκπεραιωτικά τον ρόλο τους ως εκπαιδευτικοί και δεν θέλουν να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες που δημιουργούνται στην συγκεκριμένη εξεταστική. Σε μια εξεταστική που πραγματοποιείται σε πρωτόγνωρες συνθήκες λόγω της πανδημίας και που όλοι οι φορείς οφείλουν να είναι ευέλικτοι ώστε να μην αποκλειστεί κανείς φοιτητής από αυτήν ,αλλά και να τηρηθούν όλα τα μέτρα για να είμαστε προστατευμένοι.

Καταδικάζουμε την απαράδεκτη συμπεριφορά του ... . Καλούμε τον Φοιτητικό Σύλλογο να οργανωθεί, ώστε να καταγγελθούν όποιες άλλες απαράδεκτες συμπεριφορές υπάρξουν και να επιλυθούν όσα ζητήματα προκύπτουν με την εξέταση συμφοιτητή μας. Επίσης καλούμε όλους τους φοιτητές που βιώνουν κάτι αντίστοιχο να μην διστάσουν να καταγγείλουν έγκαιρα στο σύλλογο, ώστε να μπορούμε συλλογικά να το αντιμετωπίζουμε!

*Τα στοιχεία του καθηγητή βρίσκονται στη διάθεση του alfavita.gr

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Ποια είναι η ευχή της μάνας με 6 λέξεις και μόνο φωνήεντα

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 19/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ναυτικη φωτοβολιδα
Το δράμα της οικογένειας που χάνει δεύτερο παιδί - Ο 33χρονος ετοιμαζόταν να παντρευτεί αλλά δεν πρόλαβε
Άγιος Νικόλαος: Τα σενάρια που εξετάζει η ΕΛΑΣ - Είχε ακρωτηριαστεί από φωτοβολίδα ο Μανώλης
Το δράμα της οικογένειας που χάνει δεύτερο παιδί - Ο 33χρονος ετοιμαζόταν να παντρευτεί αλλά δεν πρόλαβε