Για τη στάση της ΔΑΚΕ, του ΠΑΜΕ και των ΣΥΝΕΚ για τη σημερινή (2/7) κινητοποίηση και συνέντευξη τύπου των ΕΛΜΕ 
Αγωνιστική Παρέμβαση Ε΄ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

Με βάση απόφαση της ΟΛΜΕ που καλούσε να οργανώσουμε αντίστοιχο πρόγραμμα στις ΕΛΜΕ, κινητοποίηση και συνέντευξη τύπου την Πέμπτη 2/7, ζητήσαμε από το Δ.Σ. να οργανώσει κινητοποίηση και συνέντευξη τύπου. Η ΔΑΚΕ, απαξιώνοντας τους συναδέλφους που οι ειδικότητές τους εξοβελίζονται από τα σχολεία, όπως έκανε με όλες τις κινητοποιήσεις, δεν απάντησε, άρα διαφωνεί και αδιαφορεί. Το ΠΑΜΕ, για να συμφωνήσει, στην αρχή ζήτησε να του απαντήσουμε ποιος θα μιλήσει στη συνέντευξη και να καθορίσουμε τι θα πει. ‘Όταν ξεκαθαρίσαμε ότι υπάρχει απόφαση της ΕΛΜΕ με βάση την οποία ήδη έγιναν πέντε κινητοποιήσεις  για τις ειδικότητες, καθώς και ότι το προεδρείο οφείλει να υλοποιεί τις αποφάσεις της ΕΛΜΕ και ότι κάθε μέλος μπορεί να μιλήσει, σαν έτοιμο από καιρό, δεν απάντησε,  και άρα μόνο προσχηματικά συμμετείχε στη συζήτηση του Δ.Σ.. Δεν  απάντησε αν θα στείλουμε ανακοίνωση που να καλεί τους συναδέλφους να πάρουν μέρος, όπως κάνουμε σε όλες τις κινητοποιήσεις. Τα ΣΥΝΕΚ δήλωσαν ότι δεν έχουν μέλος στο Δ.Σ., γιατί ο εκπρόσωπός τους παραιτήθηκε, (ενώ είχε αντικαταστήσει τον προηγούμενο πρόσφατα) και απέφυγαν να πάρουν θέση, παρόλο που το παραιτηθέν μέλος πρόσφατα πήρε μέρος σε αποφάσεις του Δ.Σ. Έτσι θετική ψήφο να συμμετέχει η ΕΛΜΕ, όπως αποφάσισαν και άλλες ΕΛΜΕ, στη κινητοποίηση και στη συνέντευξη με βάση την απόφαση του Δ.Σ. της ΟΛΜΕ, έδωσαν  μόνο οι Αγωνιστικές Παρεμβάσεις και η Αντεπίθεση Εκπαιδευτικών. Με ευθύνη των ΔΑΚΕ, ΠΑΜΕ, ΣΥΝΕΚ η Ε΄ ΕΛΜΕ δεν έχει απόφαση. Καλούμε τους συναδέλφους να ξεπεράσουν τις κομματικές σκοπιμότητες και να πάρουν μέρος στις κινητοποιήσεις που αποφασίστηκαν από τις άλλες ΕΛΜΕ.

Σας αποστέλλουμε την απόφαση του Δ.Σ. για τις ειδικότητες που εξοβελίζονται και ζητήσαμε να αποτελέσει το κάλεσμα και για τη σημερινή κινητοποίηση και συνέντευξη.

 

Ε΄  ΕΛΜΕ    Θεσσαλονίκης                                          1/7/2020                                                   

Προξένου  Κορομηλά  51

e.elme.thess@gmail.com

 

ΌΧΙ ΣΤΟΝ ΕΞΟΣΤΡΑΚΙΣΜΟ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ

ΝΑ ΜΗ ΧΑΘΕΙ ΚΑΜΙΑ ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ

 

  • Μαζική συμμετοχή στη Διαμαρτυρία των ΕΛΜΕ στο Υπουργείο Μακεδονίας Θράκης την Πέμπτη 2/7, στις 11.30 π.μ.

 

  • Κοινή συνέντευξη τύπου ΕΛΜΕ και Ειδικοτήτων που εξοβελίζονται την Πέμπτη 2/7, στην ΕΔΟΘ, 1.00 μ.μ.

 

Πριν καλά καλά ψηφιστεί το αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο άρχισε η εφαρμογή του. Λιγότεροι εκπαιδευτικοί, λιγότεροι μαθητές, λιγότερο δημόσιο σχολείο είναι ο στόχος τους.

Τα νέα Ωρολόγια Προγράμματα Ημερήσιου και Εσπερινού Γυμνασίου (αλλαγές στα Ωρολόγια Προγράμματα Ημερησίου και Εσπερινού Γυμνασίου 2020-2021 - ΦΕΚ Ιούνιος 2020) εξαφανίζουν σχεδόν το μάθημα της Οικιακής 0ικονομίας από το Γυμνάσιο. Η προηγούμενη ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας κατάργησε το μάθημα από την Β’ Γυμνασίου και αφαίρεσε από τον κλάδο την β’ ανάθεση του μαθήματος της Γεωγραφίας. Η σημερινή ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας αφαίρεσε μία ακόμα ώρα από τις δύο (2) εναπομείνασες στην Α’ Γυμνασίου.

Παράλληλα με τα νέα προγράμματα του Λυκείου  η σημερινή ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας προχώρησε στον εξοβελισμό των Κοινωνικών Επιστημών από την εκπαίδευση, σε ένα αντιεπιστημονικό πλαίσιο αποφάσεων. Τεράστιο είναι το χτύπημα στην ειδικότητα των κοινωνιολόγων [ΠΕ 78] , οι οποίοι από τη  χρονιά 21-22 με την κατάργηση της Κοινωνιολογίας κυριολεκτικά εξαφανίζονται. Το ίδιο συμβαίνει και στις ειδικότητες των μηχανικών - τεχνολόγων (ΠΕ 81,82,85) των οποίων καταργούνται όλα τα μαθήματα. Μειώνονται σημαντικά οι ώρες των οικονομολόγων ΠΕ80 και των καθηγητών φυσικών επιστημών ΠΕ04. Τα καλλιτεχνικά μαθήματα, Μουσική, Θεατρολογία εξοβελίζονται από το Λύκειο, ενώ καταργούνται το Ελεύθερο και Γραμμικό Σχέδιο, παρότι εξετάζονται  ως πανελλαδικά μαθήματα με αποτέλεσμα οι γονείς να πρέπει να βάλουν ακόμη πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη.

Είναι φανερό πως οι αποφάσεις του υπουργείου εκτός των άλλων βασίζονται  στο  κριτήριο ελαχιστοποίησης του κόστους της παρεχόμενης εκπαίδευσης  και μείωσης εκπαιδευτικού προσωπικού.

Το Υπουργείο Παιδείας δημιουργεί νέα “δεξαμενή’  πλεοναζόντων  καθηγητών  χωρίς ωράριο, μόνιμους μετανάστες σε 4 και 5 σχολεία. Δημιουργεί νέα “δεξαμενή”  καθηγητών  που δεν μπορούν πλέον να πάρουν πουθενά και ποτέ οργανική θέση.  Δημιουργεί νέους “στόχους” για να μπορεί την κατάλληλη στιγμή να τους θεωρήσει άνευ αντικειμένου και να τους περάσει στη διαθεσιμότητα.

Το Υπουργείο Παιδείας με τις αλλαγές στα Ωρολόγια Προγράμματα θα επιδιώξει, πατώντας πάνω στην ανασφάλεια των εκπαιδευτικών για το εργασιακό τους παρόν και μέλλον, την καλλιέργεια μιας τεχνητής αντιπαράθεσης μεταξύ των εκπαιδευτικών διαφορετικών ειδικοτήτων  που διεκδικούν την αυτονόητη επιστημονικά ύπαρξή τους στο αναλυτικό πρόγραμμα του σχολείου, προκειμένου να μείνουν στο απυρόβλητο οι αντιδραστικές αντιεκπαιδευτικές πολιτικές αποφάσεις που βρίσκονται σε εξέλιξη.  

Καλούμε την ΟΛΜΕ να πάρει θέση για το σοβαρό αυτό θέμα, να οργανώσει διαμαρτυρίες και να απαιτήσει να πάρει πίσω τις νέες αυτές αντιεκπαιδευτικές ρυθμίσεις.

Επίσης καλούμε τους συναδέλφους και τις συναδέλφισσες όλων των ειδικοτήτων να σταθούν αλληλέγγυοι στους συναδέλφους αυτούς, γιατί όταν καίγεται το διπλανό σπίτι πρέπει να βοηθήσεις να σβήσει η φωτιά αν δε θέλεις κάποια στιγμή να έρθει και στο δικό σου.

 

Το αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο Κεραμέως να καταργηθεί.

Να μη χαθεί καμία οργανική θέση. Μείωση των μαθητών στα τμήματα τώρα.

Καμία ειδικότητα και κανένας συνάδελφος δεν περισσεύει.

 

 

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ

Διαβάστε Επίσης:

Εκτοξεύεται η ζήτηση για το ετήσιο σεμινάριο του Παν.Αιγαίου στη Σχολική Ψυχολογία

 

Αυτό είναι το κορυφαίο μοριοδοτούμενο σεμινάριο στην Ειδική Αγωγή με ανοικτές αιτήσεις

 

Διαπολιτισμική Εκπαίδευση: Μοριοδότηση Προσλήψεων αναπληρωτών με ετήσιο εξ αποστάσεως σεμινάριο
 

googlenews4
Ακολουθήστε το alfavita.gr στο GOOGLE NEWS 
viber67
Ακολουθήστε το alfavita.gr στο VIBER

 

σχετικά άρθρα

Έλληνες μαθητές συνομιλούν με έναν πρόσφυγα - Οι δυσκολίες και το μήνυμα ελπίδας
Έλληνες μαθητές συνομιλούν με έναν πρόσφυγα - Οι δυσκολίες και το μήνυμα ελπίδας
Η ιστορία του Ταλχά, που ξέφυγε από τις εχθροπραξίες στην πατρίδα του, έπεσε θύμα εκμετάλλευσης και ξυλοδαρμού από διακινητές και έφτασε στη χώρα μας...
Έλληνες μαθητές συνομιλούν με έναν πρόσφυγα - Οι δυσκολίες και το μήνυμα ελπίδας