Αγωνιστική Ριζοσπαστική Ενότητα
Κοινή ανακοίνωση Αγωνιστικής Ριζοσπαστικής Ενότητας- Πρωτοβουλίας Ανεξάρτητων Εκπαιδευτικών ΠΕ

Την Πέμπτη 11 Ιούνη η Kυβέρνηση πέρασε στη Βουλή με 158 ψήφους το πολυνομοσχέδιο που οδηγεί σε μια παιδεία των λίγων κι εκλεκτών, σε μια ακραία εκδοχή αγοραίου κιαναχρονιστικού σχολείου, κι ενός στυγνού πανοπτικού ελέγχου της σχολικής ζωής. Ψηφίστηκε μια νομοθετική τομή, που ναρκοθετεί το δρόμο για τη καθολική πρόσβαση στο μορφωτικό αγαθό και τσακίζει τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών, μια συνθήκη μετάλλαξης του σχολείου από χώρο γνώσης σε φθηνό πεδίο δεξιοτήτων, μετρήσιμων δεικτών και εργασιακής κόλασης.

H αμοραλιστική τακτική της Υπουργού Παιδείας και συνολικά της Κυβέρνησης, να φέρουν το νομοσχέδιο μέσα στην πανδημία και τα σχολεία κλειστά, ήταν μια κυνική επιλογή αξιοποίησης της υγειονομικής κρίσης για να φιμώσουν τη μαχόμενη εκπαίδευση και να προωθήσουν τα αντιδημοκρατικά, αντιπαιδαγωγικά και αντικοινωνικά τους μέτρα. Και αυτό, τελικά, γιατί η κυβέρνηση αντιλαμβάνεται με όρους βεντέτας τις ιστορικές μάχες των εκπαιδευτικών απέναντι στις νεοφιλελεύθερες και νεοσυντηρητικές αναδιαρθρώσεις – όπως και σε όλες τις μνημονιακές κυβερνήσεις – και σε κάθε ευκαιρία θα τους χτυπά πισώπλατα για να πάρει τη ρεβάνς!

To απέδειξε οργανώνοντας τη στοχοποίηση των εκπαιδευτικών από τους κατευθυνόμενους δημοσιογράφους και τα αργυρώνητα ΜΜΕ. Το απέδειξε με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση και την τηλεδιδασκαλία με την οποία προώθησε το σχολείο της επόμενης μέρας, τις ιδιωτικές εταιρίες, τους αποκλεισμούς, την κατηγοριοποίηση και τον ευτελισμό των εκπαιδευτικών. Το κατέδειξε με την (ν)τροπολογία για τις κάμερες στις σχολικές τάξεις που αποτελεί μαύρη σελίδα στην ιστορία της εκπαίδευσης.

Δεν παραγνωρίζουμε ότι ο νόμος ψηφίστηκε. Όμως σε τέτοιες συνθήκες, πανδημίας, σκληρής κυβερνητικής επίθεσης, απραξίας και υποταγής των συνδικαλιστικών ηγεσιών,  ΧΑΙΡΕΤΙΖΟΥΜΕ τους συναδέλφους και τα πρωτοβάθμια εκπαιδευτικά σωματεία, που τρεις μήνες τώρα έδωσαν τη μάχη στους δρόμους, στις συνελεύσεις, στους συλλόγους διδασκόντωνκαι όπου δει, για να χτίσουν το μέτωπο αντίστασης απέναντι στηνεκπαιδευτική λαίλαπα  και τον εργασιακό εφιάλτη, που μας απειλούν.

Xαιρετίζουμε την ανυπότακτη εκπαίδευση που, παρά τις παλινωδίες των Ομοσπονδιών, αρνήθηκε καθολικά να παραδώσει τη σχολική τάξη στον«μεγάλο αδελφό» και συμμετέχει στην απεργία-αποχή από τη ζωντανή μετάδοση της διδασκαλίας, ένα γεγονός που αποτελεί νίκη των αξιών του δημοκρατικού σχολείου και κόλαφο για την κ. Κεραμέως.  

Χαιρετίζουμε όλες και όλους εκείνους, που οργάνωσαν και συμμετείχαν μαχητικά και δυναμικά στα έντεκα συλλαλητήρια και κινητοποιήσεις,από τον Απρίλη και την περίοδο της καραντίνας, όλη αυτήν την περίοδοπου οι εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες, αντί να οργανώσουν τον αγώνα για το νομοσχέδιο, έβαζαν πλάτη στην κυβερνητική προπαγάνδα για την τηλεκπαίδευση. Μια περίοδο όμως, που και δυνάμεις του κινήματοςσυνέχεαν την τηλεκπαίδευση με την παιδαγωγική της αλληλεγγύης και νομιμοποιούσαν έτσι το άθλιο σχέδιο της κυβέρνησης ανοίγοντας τον δρόμο στην αισχρή (ν)τροπολογία που έφερε τη ζωντανή αναμετάδοση του μαθήματος, αλλά κυρίως τη μονιμοποίηση της  εξ αποστάσεως εκπαίδευσης ως πανάκεια για «πάσα νόσο».

Χαιρετίζουμε όλους τους συναδέλφους και τις συναδέλφισσες, που μαζικά και μαχητικά συμμετείχαν στις τελευταίες κινητοποιήσεις κατά τη διάρκεια συζήτησης του νομοσχεδίου στη Βουλή, εκφράζοντας την οργή τους για την πολιτική της Κυβέρνησης και της κ. Υπουργού, που κοινωνικά απομονωμένη συνέχισε με ψέματα το αντιεκπαιδευτικό της παραλήρημα, έχοντας ως συμμάχους μόνο τους σχολάρχες, τους φροντιστηριάρχες και τους λοιπούς εμπόρους της γνώσης. Τους συναδέλφους που βρέθηκαν στους δρόμους του αγώνα απονομιμοποιώντας την κυβερνητική ρητορική ότι τάχα οι εκπαιδευτικοίσυμφωνούν με τα μέτρα, και δε θα ξεχάσουν ούτε τα έργα και τις ημέρεςτης Κυβέρνησης ούτε τις συνδικαλιστικές ηγεσίες, που κορύφωσαν την απαράδεκτη στάση όλου του τελευταίου τριμήνου, κηρύσσοντας, η μεν ΟΛΜΕ μια 24ωρη απεργία της τελευταίας στιγμής (η οποία ψηφίστηκε εν μέσω τριημέρου χωρίς δυνατότητα να προπαγανδιστεί από τα σωματεία), η δε ΔΟΕ μία τρίωρη στάση εργασίας απέναντι σε ένα νομοσχέδιο που διαλύει τη Δημόσια εκπαίδευση!!!

Η ψήφιση του νομοσχεδίου φέρνει το εκπαιδευτικό κίνημα μπροστά στην ανάγκη αντίστασης στην πράξη για τις αντιδραστικές τομές που χαράζει, αρχής γενομένης από την απόπειρα εκτεταμένης περικοπής τμημάτων και εκπαιδευτικών δομών με βάση την αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα, αλλά και τον εξανδραποδισμό των αναπληρωτών που θα επιφέρει.

Οι εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες βρίσκονται μπροστά σε άμεσες και ιστορικές ευθύνες! Ο κλάδος τίθεται από τον Σεπτέμβρη αντιμέτωπος με την κορωνίδα της κυβερνητικής στρατηγικής, που είναι η αξιολόγησηστην εκπαίδευση. Με βάση αυτό το στρατηγικό εργαλείο η κυβέρνηση θα οργανώσει τη μετάλλαξη του σχολείου και θα χτυπήσει τουςεκπαιδευτικούς, για να δημιουργήσει υποβαθμισμένα, φθηνά για το κράτος και κατηγοριοποιημένα σχολεία. Είναι απόλυτα φανερό πως ή θα κηρυχθεί τώρα από τις Ομοσπονδίες απεργία-αποχή  από την αξιολόγηση σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικών ή οι Ομοσπονδίες θα τεθούν με τη στάση τους επικεφαλής της στρατιάς των αξιολογητών, των εποπτών και όλων των μανδαρίνων που ακονίζουν τα ξίφη τους!

ΔΟΕ και ΟΛΜΕ οφείλουν, λοιπόν, να δρομολογήσουν τώρα αντιπροσωπευτικές πανελλαδικές διαδικασίες των κλάδων, ώστε να εκτιμήσουμε την κυβερνητική επίθεση, να κάνουμε απολογισμό των αγώνων, να οργανώσουμε τη δράση της επόμενης περιόδου και να κηρυχθεί απεργία-αποχή από την αξιολόγηση που προβλέπει ο νέος νόμος, ώστε από τη νέα χρονιά να θωρακιστεί η αντίστασή μας σε κάθε σχολική μονάδα.

Tα εκπαιδευτικά σωματεία οφείλουν να συνεχίσουν στον δρόμο της διεύρυνσης του μετώπου των 77 Συλλόγων και ΕΛΜΕ που κηρύσσουν απεργία-αποχή από την αξιολόγηση. Όποια κι αν είναι τελικά η στάση των Ομοσπονδιών, τα πρωτοβάθμια σωματεία καλούνται να τεθούν στην πρώτη γραμμή μιας μακράς διαδικασίας αντίστασης απέναντι στουςνεοφιλελεύθερους και νεοσυντηρητικούς παγετώνες που απειλούν την εκπαίδευση. Να καταστούν ένα κέντρο αγώνα, με τη συμβολή και όλων των αγωνιστικών δυνάμεων του κλάδου, που καλούνται να ξεπεράσουν αγκυλώσεις, περιχαρακώσεις και ηγεμονισμούς που εμποδίζουν την αγωνιστική προοπτική  και την κοινή δράση.  

Καλούμε κάθε συνάδελφο να στηρίξει τον πολιτισμό της μαχόμενης εκπαίδευσης, έναν πολιτισμό που δημιουργήθηκε στους αγώνες για σταθερή και μόνιμη δουλειά, δημοκρατία κι ελευθερία στην εκπαίδευσηκι ένα σχολείο των όλων και των ίσων. Αυτοί οι αγώνες συνεχίζονται! Να μην αφήσουμε τις δυνάμεις της αγοράς και του σκοταδισμού να κάνουν επέλαση…

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

eisfores_lefta.jpg
Αύξηση ασφαλιστικών εισφορών για ελεύθερους επαγγελματίες από το 2025 – Πόσο θα κληθούν να πληρώσουν
Οι αυξήσεις αναμένονται να κυμανθούν από 6 έως 17 ευρώ τον μήνα, και οι ελεύθεροι επαγγελματίες θα κληθούν να τις καταβάλουν από την 1η Ιανουαρίου...
Αύξηση ασφαλιστικών εισφορών για ελεύθερους επαγγελματίες από το 2025 – Πόσο θα κληθούν να πληρώσουν
pada.jpg
ΠΑΔΑ: Επιχορήγηση 966.000€ για υποστήριξη Έρευνας-Καινοτομίας και ενσωμάτωση ενισχυτικής διδασκαλίας επιπρόσθετα των κύριων διαλέξεων
Δείτε αναλυτικά τα νέα έργα που προβλέπονται για το ΠΑΔΑ
ΠΑΔΑ: Επιχορήγηση 966.000€ για υποστήριξη Έρευνας-Καινοτομίας και ενσωμάτωση ενισχυτικής διδασκαλίας επιπρόσθετα των κύριων διαλέξεων
απα
Απατεώνες προσποιούνται τις δωρεές σε δημοτικά σχολεία ζητώντας τραπεζικούς λογαριασμούς
Οι απατεώνες ισχυρίζονται ότι οι διευθυντές ή εκπαιδευτικοί έχουν κερδίσει κάποια αναδρομική διεκδίκηση ή τους προσφέρουν δωροεπιταγές
Απατεώνες προσποιούνται τις δωρεές σε δημοτικά σχολεία ζητώντας τραπεζικούς λογαριασμούς