Χαρά Κεφαλίδου: «Το πολυνομοσχέδιο είναι σίγουρη συνταγή για μια νέα γενιά ανελεύθερων, ημιμαθών, εξαρτημένων πολιτών, πολιτικών και πρωθυπουργών»
Στην Ολομέλεια της Βουλής μίλησε σήμερα η Χαρά Κεφαλίδου βουλευτής Δράμας και Τομεάρχης Παιδείας & Θρησκευμάτων του Κινήματος Αλλαγής κατά τη συζήτηση του Νομοσχεδίου του Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις».

«Δεν ήταν ούτε ο κατάλληλος χρόνος, ούτε ο κατάλληλος τρόπος για να κατατεθεί και να συζητηθεί ένα επιδραστικότατο Ν/Σ, με 15.000 σχόλια στη διαβούλευση εν μέσω πανδημίας και lockdown. Βολεύει μόνο ως αποδεικτικό επάρκειας της ηγεσίας του Υπουργείου προς εντελώς συγκεκριμένο αποδέκτη», σημείωσε η Χαρά Κεφαλίδου ως προς την επιλογή του χρόνου κατάθεσης του Ν/Σ. 

«Το νέο στην Εκπαίδευση δεν θα έρθει σωρεύοντας γνωστικά αντικείμενα και στοίβες νέων εγχειριδίων. Οικοδόμηση γνώσεων, ανάπτυξη δεξιοτήτων, διαμόρφωση θετικών στάσεων, είναι το σύγχρονο περιεχόμενο του σχολείου. Στην εποχή της 4ης βιομηχανικής επανάστασης, το σύνολο της διεθνούς εμπειρίας δείχνει αλλού από εκεί που κοιτάζει η Υπουργός».

«Αντί να είστε ένα βήμα πιο μπροστά νομοθετώντας με συναίσθηση των κοσμογονικών αλλαγών που μας προέκυψαν εσείς φέρατε ό,τι είχατε έτοιμο και οχυρωθήκατε πίσω από αυτό! Ας ήταν ανεπίκαιρο, πρόχειρο, με ελλείψεις, χωρίς ουσιαστικό διάλογο. Πόσο συνεπής είστε με όσα λέγατε προεκλογικά; Πόση συνέπεια υπάρχει σε μια νομοθετική πρωτοβουλία παράωρη, χωρίς όραμα, σοβαρό σχεδιασμό, υλοποίηση επιμέρους στόχων, ουσιαστική αξιολόγηση;».

«Η Εκπαιδευτική Μεταρρύθμιση είναι εδώ! Μας κοιτάει μέσα από τα συρτάρια του υπουργικού γραφείου από το 2010. Υποστηρίχθηκε, αγκαλιάστηκε και ψηφίστηκε από 256 βουλευτές σε αυτή την αίθουσα τον Σεπτέμβριο του 2010. Τολμάτε; Περιμέναμε να πιάσατε το νήμα από το 2014 και όχι να συνεχίζετε την πολιτική ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ με μικρο-βελτιώσεις».

Κλείνοντας την ομιλία της η Χαρά Κεφαλίδου επισήμανε: «Τελικά αυτό που προτείνετε σήμερα είναι ένα σχολείο στεγνό, φτωχό, αναχρονιστικό, ανελεύθερο και κυρίως αναποτελεσματικό, που αφορά μόνο μέρος της μαθητικής κοινότητας. Ούτε κουβέντα για Τεχνολογική Εκπαίδευση, Ειδική Αγωγή και υποστηρικτικές δομές και πολιτικές. Οι μεγάλες μεταρρυθμίσεις που βίαια διέκοψαν τα Μνημόνια και ο ΣΥΡΙΖΑ περιμένουν εδώ και χρόνια σε θέση εκκίνησης. Η Παιδεία είναι η πλέον επείγουσα και αναγκαία. Θα τολμήσετε;».

Μπορείτε να δείτε την ομιλία της Χαράς Κεφαλίδου κατά τη σημερινή συζήτηση του Ν/Σ στη Βουλή εδώ: (http://www.xarakefalidou.gr/archives/6680#more-6680

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 19/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

paideias
Προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών: "Κλείδωσε" η ημερομηνία ανακοίνωσης των ονομάτων
Η πληρωμή των αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών μπορεί να γίνει μέσω πόρων του εθνικού και συγχρηματοδοτούμενου σκέλους του Αναπτυξιακού...
Προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών: "Κλείδωσε" η ημερομηνία ανακοίνωσης των ονομάτων
χιος
Το νησί που ζωντανεύει την 28η Οκτωβρίου με ένα μοναδικό έθιμο
Αν και ο Οκτώβριος δεν είναι μήνας που συνδέεται συνήθως με νησιωτικούς προορισμούς, υπάρχει ένα νησί που ξεχωρίζει χάρη στην ιστορία, την παράδοση...
Το νησί που ζωντανεύει την 28η Οκτωβρίου με ένα μοναδικό έθιμο
MATHITES
«Πέμπτη 6 Νοέμβρη κλειστά σχολεία»: Το μαθητικό κάλεσμα, τα αιτήματα και τι σημαίνει για την εκπαιδευτική ατζέντα
Κύρια αιτήματα: Όχι «τριπλές πανελλαδικές» – κάλυψη κενών – 15/τάξη στις Ομάδες Προσανατολισμού – ασφαλή κτίρια – λύσεις στη μετακίνηση – σεβασμός σε...
«Πέμπτη 6 Νοέμβρη κλειστά σχολεία»: Το μαθητικό κάλεσμα, τα αιτήματα και τι σημαίνει για την εκπαιδευτική ατζέντα
τεχνητή νοημοσύνη
Έρευνα: Οι μισοί μαθητές δεν μπορούν να ξεχωρίσουν αν το περιεχόμενο που παράγει η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι αληθινό
Περισσότεροι από τους μισούς μαθητές δεν μπορούν να διακρίνουν αν το περιεχόμενο που δημιουργεί η τεχνητή νοημοσύνη είναι αληθινό, σύμφωνα με νέα...
Έρευνα: Οι μισοί μαθητές δεν μπορούν να ξεχωρίσουν αν το περιεχόμενο που παράγει η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι αληθινό