Πολυνομοσχέδιο: Αλλαγές στις μεταβατικές διατάξεις για τα Πρότυπα - Πειραματικά
Αλλαγές στις μεταβατικές διατάξεις που αφορούν τα Πρότυπα - Πειραματικά ανακοίνωσε μιλώντας στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως

Όπως είπε η υπουργός «θα τροποποιηθούν οι μεταβατικές διατάξεις των πρότυπων σχολείων και πειραματικών με βάση τις προτάσεις που ακούστηκαν από τους φορείς, ώστε οι εκπαιδευτικοί που πριν την τοποθέτησή τους με θητεία σε πρότυπα και πειραματικά είχαν οργανική θέση σε άλλη περιοχή μετάθεσης, να δικαιούνται να διεκδικήσουν οργανική θέση στην περιοχή μετάθεσης του πρώτου πειραματικού σχολείου κατά προτεραιότητα»

Η υπουργός προσέθεσε επίσης κατέγραψε και ένα σχόλιο της ΟΛΜΕ «για την αξιολόγηση της υλικοτεχνικής υποδομής ενός σχολείου, ως κριτήριου για το χαρακτηρισμό του ως πρότυπο και πειραματικό. Είναι δεκτό. Συμφωνούμε. Ενσωματώσαμε αυτό το σχόλιο και πλέον δεν υφίσταται αυτό ως κριτήριο. Γιατί η εποικοδομητική κριτική βρίσκει ευήκοα ώτα στο Υπουργείο και βοηθάει ουσιαστικά στη βελτίωση νομοθετικού πλαισίου» είπε.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia