Ζαχαράκη για τα Αγγλικά στο νηπιαγωγείο: Πρόκειται για εκμάθηση και όχι διδασκαλία
«Μιλάμε για εντελώς διαφορετική προσέγγιση ως προς το κομμάτι της ξένης γλώσσας» τόνισε μιλώντας στη χθεσινή συνεδρίαση της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων η υφυπουργός Παιδείας αναφερόμενη στην πιλοτική εισαγωγή των Αγγλικών στα νηπιαγωγεία

Δεν πρόκειται για διδασκαλία, πρόκειται για εκμάθηση αγγλικών. Πρόκειται για ένα παιγνιώδη τρόπο μέσα στην τάξη του νηπιαγωγείου που προφανώς υπάρχει άλλη προσέγγιση, που προφανώς μέσα στο νηπιαγωγείο τα παιδιά δεν γράφουν, προφανώς δεν αποκτούν αυτές τις γνώσεις που θα αποκτήσουν στην πρώτη. Μιλάμε για προγραφή, μιλάμε για ανάγνωση και μιλάμε για εντελώς διαφορετική προσέγγιση ως προς το κομμάτι της ξένης γλώσσας» τόνισε μιλώντας στη χθεσινή συνεδρίαση της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων η Σοφία Ζαχαράκη.

Αναφερόμενη στην πιλοτική εισαγωγή των Αγγλικών στα νηπιαγωγεία, η υφυπουργός Παιδείας ανέφερε ότι θα δοθούν συγκεκριμένες οδηγίες στους εκπαιδευτικούς που θα κληθούν να κάνουν πιλοτικά αυτή τη δράση, προσθέτοντας ότι θα είναι η πρώτη φορά που γίνεται προσπάθεια «να υπάρξει μαζί ο νηπιαγωγός με έναν καθηγητή ειδικότητας όπως είναι ο καθηγητής αγγλικών»

«Ναι θα είναι ένα απαιτητικό εγχείρημα» είπε «αλλά νομίζω θα μας δώσει αυτό το οποίο θέλουμε. Να μπορέσουμε να δώσουμε στο παιδί τη χαρά της επαφής με την γλώσσα την οποία ούτως η άλλως είναι εκτεθειμένο».

«Τα παιδιά ζουν ούτως η άλλως σε μια πολυγλωσσική κατάσταση. Ζουν σε μια πολυπολιτισμική κατάσταση. Φτάνουν στο δημοτικό έχοντας ήδη γνώση πολλών λέξεων, τις οποίες μπορούν να τις τοποθετήσουν μέσα σε θεματικές ενότητες. Πάμε, λοιπόν, στο να προσεγγίσουμε το μάθημα των αγγλικών με ένα παιγνιώδη τρόπο ως δραστηριότητα. Το έχουμε κάνει σαφές, σε συνύπαρξη πάντα του νηπιαγωγείου με τον εκπαιδευτικό της αγγλικής φιλολογίας, ο οποίος θα βρίσκεται μέσα στην τάξη. Πάμε να το επιχειρήσουμε αυτή τη χρονιά. Να επιμορφώσουμε αυτούς τους ανθρώπους και στο τέλος όπως είπα και πριν, να αποτιμήσουμε αυτό το οποίο θα συμβεί αυτήν τη χρονιά μέσα στις τάξεις» σημείωσε η υφυπουργός.

 

 

Διαβάστε Επίσης:
 

ΑΣΕΠ: Tο ΚΟΡΥΦΑΙΟ Σεμινάριο στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ με ανοικτές αιτήσεις

 

Παν.Αιγαίου: Έκπτωση σε σεμινάρια Σχολική Ψυχολογίας ή Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης

 

ΒΡΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΗΜΕΡΕΣ

 

 

 

σχετικά άρθρα

Για το ενδεχόμενο προκήρυξης όλων των θέσεων σε όλα τα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Για το ενδεχόμενο προκήρυξης όλων των θέσεων σε όλα τα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Παρέμβαση της Πανελλήνιας Ένωσης Εκπαιδευτικών για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση (ΠΕΕΠΕ) για τα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Για το ενδεχόμενο προκήρυξης όλων των θέσεων σε όλα τα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Μαθητικές καταλήψεις: Ένα περιοδικό φαινόμενο – «αγκάθι» στους κόλπους της εκπαιδευτικής κοινότητας
Μαθητικές καταλήψεις: Ένα περιοδικό φαινόμενο – «αγκάθι» στους κόλπους της εκπαιδευτικής κοινότητας
Άρθρο άποψης του εκπαιδευτικού Παντελή Γαλίτη
Μαθητικές καταλήψεις: Ένα περιοδικό φαινόμενο – «αγκάθι» στους κόλπους της εκπαιδευτικής κοινότητας