Σ. Ζαχαράκη: Στην παράλληλη στήριξη έγιναν 7.166 προσλήψεις εκπαιδευτικών και προχωρούν οι διορισμοί 4.500 μονίμων
Παράθεση στοιχείων στη Βουλή για μόνιμους διορισμούς και παράλληλη στήριξη

Με απάντησή της η υφ. Παιδείας Σ. Ζαχαράκη σε Ερώτηση Βουλευτών με θέμα “Καθυστέρηση στην πρόσληψη εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης για το πρόγραμμα παράλληλης στήριξης-συνεκπαίδευσης στους μαθητές με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στην Α/θμια Εκπαίδευση”

 Αναφέρεται στον προγραμματισμό μόνιμων διορισμών εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια και την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση για το σχολικό έτος 2019-2020, σημειώνεται ότι προχωρά η διαδικασία πλήρωσης τεσσάρων χιλιάδων πεντακοσίων (4.500) θέσεων μόνιμων εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης.

Σημειώνει πβς η διαδικασία των προκηρύξεων 1ΕΑ/2019 και 2ΕΑ/2019 του ΑΣΕΠ ως προς τον διορισμό 1040 μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) στην ΕΑΕ ολοκληρώθηκε με τη δημοσίευση του ΦΕΚ 241/Γ΄/09-03-2020 διορισμού τους. Eχουν εκδοθεί από το ΑΣΕΠ οι προσωρινοί πίνακες για τις Προκηρύξεις 3ΕΑ/2019, 4ΕΑ/2019 και 5ΕΑ/2019 και έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία υποβολής ενστάσεων για να δημοσιευτούν οι οριστικοί πίνακες από το ΑΣΕΠ, οι οποίοι παρά τις δυσχέρειες που προκαλεί η υγειονομική κρίση του κορωνοϊού19, αναμένεται να αναρτηθούν το προσεχές χρονικό διάστημα.

 Παραθέτει στοιχεία αναφορικά με τον ακριβή αριθμό αιτημάτων (7.692) για παράλληλη στήριξη από εκπαιδευτικό στην Α/θμια Εκπαίδευση, για το σχολικό έτος 2019- 2020 και συγκεντρωτικό πίνακα με τα στοιχεία των προσλήψεων που πραγματοποιήθηκαν μέχρι της 3-3-2020, για το Πρόγραμμα της Εξειδικευμένης Εκπαιδευτικής Υποστήριξης (Παράλληλη Στήριξη) στην Α/θμια σε όλη τη χώρα.

 Παραθέτει τις Πράξεις ΕΣΠΑ που υλοποιούν το Πρόγραμμα “Εξειδικευμένη Εκπαιδευτική Υποστήριξη για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες”. 

Δείτε αναλυτικά την απάντηση της Υφυπουργού κας Σοφίας Ζαχαράκη στην ερώτηση:  «Καθυστέρηση στην πρόσληψη εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης για το πρόγραμμα παράλληλης στήριξης-συνεκπαίδευσης στους μαθητές με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στην Α/θμια Εκπαίδευση»

Διαβάστε Επίσης:

Εκτοξεύεται η ζήτηση για το ετήσιο σεμινάριο του Παν.Αιγαίου στη Σχολική Ψυχολογία

googlenews4
Ακολουθήστε το alfavita.gr στο GOOGLE NEWS 
viber67
Ακολουθήστε το alfavita.gr στο VIBER

 

σχετικά άρθρα

Ταϊλάνδη-Κορονοϊός: Ερευνητές σχεδιάζουν τη δοκιμή πειραματικού εμβολίου σε ανθρώπους τον Νοέμβριο
Ταϊλάνδη-Κορονοϊός: Ερευνητές σχεδιάζουν τη δοκιμή πειραματικού εμβολίου σε ανθρώπους τον Νοέμβριο
Ερευνητές στην Ταϊλάνδη σχεδιάζουν να αρχίσουν τη δοκιμή σε ανθρώπους ενός πιθανού εμβολίου για τον νέο κορονοϊό τον Νοέμβριο
Ταϊλάνδη-Κορονοϊός: Ερευνητές σχεδιάζουν τη δοκιμή πειραματικού εμβολίου σε ανθρώπους τον Νοέμβριο
Έφυγε από τη ζωή ο Γαλλο-Ελβετός φιλέλληνας που έκανε τις αρχιτεκτονικές αποτυπώσεις της Σπιναλόγκας
Έφυγε από τη ζωή ο Γαλλο-Ελβετός φιλέλληνας που έκανε τις αρχιτεκτονικές αποτυπώσεις της Σπιναλόγκας
Έφυγε από τη ζωή ο Maurice Born, ο φιλέλληνας Γαλλο-Ελβετός αρχιτέκτονας και εθνολόγος
Έφυγε από τη ζωή ο Γαλλο-Ελβετός φιλέλληνας που έκανε τις αρχιτεκτονικές αποτυπώσεις της Σπιναλόγκας
Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης: Δεν είναι κάμερα στην τάξη, αλλά υπολογιστής - Θα είναι εστιασμένος μόνο στον πίνακα ή στον εκπαιδευτικό
Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης: Δεν είναι κάμερα στην τάξη, αλλά υπολογιστής - Θα είναι εστιασμένος μόνο στον πίνακα ή στον εκπαιδευτικό
«Ένας εκπαιδευτικός που είναι άρτια προετοιμασμένος και μπορεί να διαχειριστεί την τάξη του, τους μαθητές του, δεν έχει να φοβηθεί κάτι, εξάλλου η...
Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης: Δεν είναι κάμερα στην τάξη, αλλά υπολογιστής - Θα είναι εστιασμένος μόνο στον πίνακα ή στον εκπαιδευτικό