Με την παρέμβασή μου αυτή θέλω να εστιάσω στο γεγονός ότι, ενώ υπάρχει σχεδιασμός για σταδιακή επαναλειτουργία των Λυκείων και των Γυμνασίων της τυπικής εκπαίδευσης, διαπιστώνεται παντελής έλλειψη αναφοράς στην επαναλειτουργία των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης.
Η απαξιωτική αυτή στάση του Υπουργείου Παιδείας τόσο απέναντι στους μαθητές με αναπηρία και τις οικογένειές τους όσο και απέναντι στους εκπαιδευτικούς των Ειδικών Σχολείων διαιωνίζει και νομιμοποιεί την υποβάθμιση της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης.
Η εξ ορισμού ένταξη όλων των μαθητών με αναπηρία στις ευπαθείς ομάδες δεν είναι μόνο αυθαίρετη αλλά και ύποπτη, καθώς ενισχύει την άνιση μεταχείριση και τον αποκλεισμό τους από την επί ίσοις όροις εκπαιδευτική διαδικασία και, επιπλέον, αποτελεί από την πλευρά της πολιτείας μία έμμεση παραδοχή και νομιμοποίηση όλων των χρόνιων προβλημάτων της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης.
Μέλημα του Υπουργείου Παιδείας υπό τις παρούσες συνθήκες πρέπει να είναι ο σχεδιασμός της ασφαλούς επαναλειτουργίας όλων των σχολικών μονάδων, συμπεριλαμβανομένων των ΣΜΕΑΕ, και η διακοπή αυτού του άτυπου εγκλεισμού και αποκλεισμού, στον οποίο οδηγεί τους μαθητές με αναπηρία.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη