Ακολουθώντας το δρόμο του ντελιβερά
«Δουλειά μας είναι να ανοίξουμε τα σχολεία, να συμβάλλουμε στην επιστροφή στην κανονική ζωή, να αποσοβήσουμε ,όσο είναι εφικτό, τους κινδύνους που συνεπάγεται ο συνεχής εγκλεισμός και να κρατήσουμε ψηλά το ηθικό των μαθητών μας και των οικογενειών τους»

Ήρθε η ώρα της εξόδου από μια περίοδο δίμηνης καραντίνας, που όσο κι αν προσπαθήσαμε να την περάσουμε ανώδυνα, ήταν πολλαπλά (οικονομικά, κοινωνικά, ψυχολογικά, βιολογικά) επώδυνη. 

Στην εκπαίδευση ήταν και εργασιακά επίμοχθη. Αντιμετωπίσαμε μεγάλες προκλήσεις, έλλειψη τεχνολογικής κατάρτισης, ανεπάρκεια μέσων και υλικών, σωματική και ψυχική καταπόνηση(τόσο ξενύχτι ούτε στα φοιτητικά χρόνια), όσοι τουλάχιστον (και είμαστε η πλειοψηφία) εφαρμόσαμε την εξ αποστάσεως εκπαίδευση. 

Τώρα οι δυσκολίες είναι άλλου τύπου. Πώς θα εφαρμόσουμε τους κανόνες προστασίας από τον κορωνοϊό για τους μαθητές, εμάς τους ίδιους και τις οικογένειες όλων. Οι προδιαγραφές ελαφρώς έως και πολύ πιο χαλαρές από τον γενικό κανόνα. Μεγαλύτερος αριθμός ατόμων σε κλειστό χώρο, μικρότερες αποστάσεις, προαιρετική χρήση μάσκας. Αιτιολογικό γι' αυτή την...έκπτωση ότι τα παιδιά δεν είναι ευπαθής ομάδα, ενώ είναι γνωστό ότι μεταδίδουν τουλάχιστον εξίσου τον ιό και δεν εμφανίζουν συμπτώματα. Από την άλλη εμείς οι εκπαιδευτικοί, γερασμένοι λόγω των συνεπειών της κρίσης στους διορισμούς και τις συνταξιοδοτήσεις, λογικά αποτελούμε εύκολο στόχο για τον ιό και εύλογα ανησυχούμε.

Μέχρι εδώ κατανοητές οι αντιδράσεις και οι φόβοι όχι όμως και το "δεν επιστρέφουμε στο σχολείο", "απέχουμε" ή "απεργούμε". Δουλειά μας είναι να ανοίξουμε τα σχολεία, να συμβάλλουμε στην επιστροφή στην κανονική ζωή, να αποσοβήσουμε ,όσο είναι εφικτό, τους κινδύνους που συνεπάγεται ο συνεχής εγκλεισμός και να κρατήσουμε ψηλά το ηθικό των μαθητών μας και των οικογενειών τους. Ναι, να απαιτήσουμε και να εφαρμόσουμε αυστηρά τα μέτρα, να διευρυνθεί η έννοια των ευπαθών ομάδων που χρήζουν ειδικής προστασίας, αλλά οι υπόλοιποι να πάμε στη δουλειά μας. Ακριβώς όπως πήγαινε στη δουλειά του ο γιατρός, ο νοσοκόμος, η καθαρίστρια, ο υπάλληλος του σουπερμάρκετ κλπ. Και ακριβώς όπως θα πάει τώρα στη δουλειά της η κομμώτρια και  η μανικιουρίστα. 

Άλλωστε η κοινωνία που οραματιζόμαστε και αποθεώνουμε στις τάξεις μας είναι αυτή που εξισώνει τη ζωή μας με αυτήν της κοπέλας που μας φροντίζει τα νύχια και του ντελιβερά που μας φέρνει τα σουβλάκια. 

Ας τους ακολουθήσουμε.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

dieythyntes
Σχολεία και διοικητική ασφυξία: Στο κέντρο του λαβύρινθου βρίσκεται ο διευθυντής
Η ανάγκη αποφόρτισης του διοικητικού έργου των σχολικών μονάδων δεν είναι συντεχνιακό αίτημα. Είναι βαθιά παιδαγωγική και κοινωνική αναγκαιότητα.
Σχολεία και διοικητική ασφυξία: Στο κέντρο του λαβύρινθου βρίσκεται ο διευθυντής
ekpaideytikoi
Εκπαιδευτικοί: Πότε θα πιστωθεί στους λογαριασμούς τους η μισθοδοσία των 180.000 μονίμων και αναπληρωτών
Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΔΙΑΣ οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί που μισθοδοτούνται στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση είναι 71.095 ενώ στη Δευτεροβάθμια είναι...
Εκπαιδευτικοί: Πότε θα πιστωθεί στους λογαριασμούς τους η μισθοδοσία των 180.000 μονίμων και αναπληρωτών