ΑΕΙ: Στα μέσα Ιουνίου η εξεταστική του εαρινού εξαμήνου
Στα τέλη Μαΐου θα ολοκληρωθεί το εαρινό εξάμηνο του 2019-20 στα πανεπιστήμια και στο διάστημα 10-15 Ιουνίου αναμένεται να ξεκινήσει η εξεταστική

Αυτό ανακοίνωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο υφυπουργός Παιδείας, αρμόδιος για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Βασίλης Διγαλάκης.

Αν και ο τρόπος διεξαγωγής των εξετάσεων είναι αρμοδιότητα του εκάστοτε διδάσκοντα καθηγητή, το υπουργείο προχώρησε χθες στην κατάθεση προτάσεων προς τους πρυτάνεις για τον τρόπο διεξαγωγής των εξετάσεων, μέσω του κ. Διγαλάκη, ο οποίος συμμετείχε στη χθεσινή Έκτακτη Σύνοδο Πρυτάνεων, που πραγματοποιήθηκε με τηλεδιάσκεψη.

Επιπλέον, αν και το κάθε ΑΕΙ έχει τον δικό του προγραμματισμό, ο κ. Διγαλάκης εκτίμησε ότι το εξάμηνο θα ολοκληρωθεί στα τέλη Μαΐου και οι εξεταστικές θα αρχίσουν 10-15 Ιουνίου.

«Η πρότασή μας είναι να χρησιμοποιηθούν, όπου είναι δυνατόν, εναλλακτικοί τρόποι εξέτασης και όχι η φυσική παρουσία», ανέφερε ο κ. Διγαλάκης. «Αυτό σημαίνει, είτε ο φοιτητής να εκπονήσει κάποια εργασία, είτε να γίνει η εξέταση προφορικά, εξ αποστάσεως μέσω τηλεδιάσκεψης, είτε με συνδυασμό των παραπάνω», εξήγησε.

«Ετσι, θα έχουμε το πλεονέκτημα να πραγματοποιηθούν πολύ λιγότερες εξετάσεις με φυσική παρουσία», πρόσθεσε.

Με φυσική παρουσία θα γίνουν μόνο όσες εξετάσεις δεν γίνεται να πραγματοποιηθούν αλλιώς (εργαστηριακές ή κλινικές ασκήσεις) και λαμβάνοντας όλα τα μέτρα που θα υποδείξει η Εθνική Επιτροπή. Η έκδοση οδηγιών της Εθνικής Επιτροπής αναφορικά με πτυχές του τρόπου διεξαγωγής των εξετάσεων αναμένεται τις επόμενες ημέρες, στις αρχές Μαΐου, σύμφωνα με τον κ. Διγαλάκη.

Το υπουργείο, ακόμη, θα προβεί στην έκδοση ΠΝΠ για την επίλυση νομικών ζητημάτων, όπως είναι μεταξύ άλλων η παράταση του εξάμηνου (προκειμένου να ολοκληρωθούν τα εργαστηριακά και κλινικά μαθήματα).

Ο κ. Διγαλάκης ξεκαθάρισε ότι θα γίνουν οι απαραίτητες ρυθμίσεις για τη διεξαγωγή των εξετάσεων «με τρόπο που θα διασφαλίζει την εγκυρότητα και αξιοπιστία τους».

Ακόμη, όπως έχει γίνει ήδη γνωστό, βάσει του σχεδίου δράσης του υπουργείου Παιδείας για την σταδιακή επαναλειτουργία των εκπαιδευτικών δομών, που παρουσίασε χθες, Τετάρτη, η Νίκη Κεραμέως, το ακαδημαϊκό εξάμηνο θα ολοκληρωθεί κανονικά, συνεχίζοντας την εξ αποστάσεως διδασκαλία. Ωστόσο, από τις 25 Μαΐου θα υπάρχει η δυνατότητα να πραγματοποιούνται δια ζώσης εργαστηριακές και κλινικές ασκήσεις.

«Τα μαθήματα εξ αποστάσεως πάνε πολύ καλά. Δεν υπήρχε λόγος να διακινδυνεύσουμε επιστρέφοντας στη διδασκαλία με φυσική παρουσία των φοιτητών», τόνισε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Διγαλάκης.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

mathites
Χερσόνησος: Εκτός ένταξης δεκάδες μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες - Ένα εκπαιδευτικό κενό που διαιωνίζεται
Χωρίς τμήματα ένταξης δεκάδες μαθητές στη Χερσόνησο
Χερσόνησος: Εκτός ένταξης δεκάδες μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες - Ένα εκπαιδευτικό κενό που διαιωνίζεται
erasmus
Erasmus+: Εκπαιδευτική ανταλλαγή και περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση του Γυμνασίου Λ.Τ. Γενναδίου στην Ιταλία
Εκπαιδευτική εμπειρία στην Ιταλία μέσω του προγράμματος Erasmus+ για το Γυμνάσιο - Λ.Τ. Γενναδίου
Erasmus+: Εκπαιδευτική ανταλλαγή και περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση του Γυμνασίου Λ.Τ. Γενναδίου στην Ιταλία
markopoulos
Μαρκόπουλος: «Δεν είναι εικόνα αυτή για τα ελληνικά πανεπιστήμια… οπισθοχωρήσαμε στην πανεπιστημιακή αστυνομία»
Τα «καρφιά» του είχαν αποδέκτες και την ηγεσία της ΝΔ λέγοντας πως «είμαι βουλευτής» και όχι «σχολιαστής σε πάνελ».
Μαρκόπουλος: «Δεν είναι εικόνα αυτή για τα ελληνικά πανεπιστήμια… οπισθοχωρήσαμε στην πανεπιστημιακή αστυνομία»
zaxaraki
Σοφία Ζαχαράκη: Σχετικά με την εισαγωγή μαθήματος εργασιακών δικαιωμάτων και υποχρεώσεων στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Το νέο αυτό μάθημα προτείνεται να ενταχθεί στο ωρολόγιο πρόγραμμα της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ως ένα σημαντικό εργαλείο πρόληψης της εργασιακής...
Σοφία Ζαχαράκη: Σχετικά με την εισαγωγή μαθήματος εργασιακών δικαιωμάτων και υποχρεώσεων στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση