«Εν μέσω πανδημίας και χωρίς ουσιαστικό διάλογο η κατάθεση του νομοσχεδίου για την Παιδεία»
Ανακοίνωση της Δημοκρατικής Συνεργασίας Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας έδωσε στη δημοσιότητα το πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία, που περιλαμβάνει σαρωτικές αλλαγές σε Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια και Τριτοβάθμια Εκπαίδευση (Πρότυπα και πειραματικά σχολεία, Αγγλικά στο νηπιαγωγείο, αλλαγές στην κατανομή των ωρών διδασκαλίας, μέγιστος αριθμός μαθητών ανά τμήμα, σχολικός κανονισμός, ποινή αναπληρωτών για μη ανάληψη υπηρεσίας, αλλαγές προγραμμάτων σε δημοτικό - γυμνάσιο - λύκειο, τράπεζα θεμάτων, βάση του 10, αλλαγή στον τρόπο εισαγωγής στα ΑΕΙ, αξιολόγηση σχολικών μονάδων κι εκπαιδευτικών, εκλογή πρυτάνεων κλπ).

Είναι προφανές πως αντέγραψε τακτικές των προηγούμενων υπουργών Παιδείας των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ, Φίλη και Γαβρόγλου, που όλα τα σημαντικά νομοθετήματα, τα περνούσαν με τα σχολεία κλειστά. Από τον κ. Φίλη η κατάργηση των σχολείων ΕΑΕΠ και η υποβάθμιση του ολοήμερου σχολείου αποφασίστηκε στις διακοπές του Πάσχα του 2016, ενώ από τον κύριο Γαβρόγλου το Π.Δ.79/2017 υπογράφηκε το καλοκαίρι του 2017, το σύστημα προσλήψεων κατατέθηκε στις διακοπές Χριστουγέννων 2018 και το νέο Λύκειο στις διακοπές Πάσχα 2019.

Χωρίς να λάβει υπόψη της τη συνολική αντίδραση της εκπαιδευτικής κοινότητας, που την καλούσε να μην προχωρήσει τώρα, που τα σχολεία είναι κλειστά και επιδεικνύοντας μια πρωτοφανή αλαζονεία, καταργεί το δημοκρατικό κεκτημένο δεκαετιών, όπου τα νομοσχέδια συζητούνταν, πριν κατατεθούν στη Βουλή, ευρύτατα με τους θεσμικούς φορείς (ΔΟΕ-ΟΛΜΕ), αλλά και ολόκληρη την κοινωνία.

Υπενθυμίζουμε ότι ο Νόμος 3848/10 -που τόσο επικρίθηκε από την εκπαιδευτική κοινότητα- συζητήθηκε επί τρίμηνο και ψηφίστηκε τον Μάιο του 2010, με τα σχολεία ανοικτά.

Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, καταγγέλλει την πρακτική της Υπουργού Παιδείας Νίκης Κεραμέως και της Υφυπουργού «αγγλικής γλώσσας» Σοφίας Ζαχαράκη, που δείχνουν περιφρόνηση προς την εκπαιδευτική κοινότητα και τα θεσμοθετημένα όργανα των εκπαιδευτικών και τις καλεί να μην προχωρήσουν στην κατάθεση και ψήφιση του πολυνομοσχεδίου εν μέσω πανδημίας και με τα σχολεία κλειστά.

Οι αλλαγές και οι μεταρρυθμίσεις στην Παιδεία χρειάζονται ευρύτατο διάλογο με όλους τους φορείς, που εμπλέκονται στην εκπαιδευτική διαδικασία, και συναινέσεις για να αντέχουν στον χρόνο και να μην αλλάζουν από κυβέρνηση σε κυβέρνηση κι από υπουργό σε υπουργό με θύματα, τελικά, τους μαθητές.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Δημόσιοι υπάλληλοι στο Δημόσιο
Νέο Μητρώο εφορίας: Τι αλλάζει με τα έντυπα Α110, Δ210 και Δ211 – Όλες οι κινήσεις για ΑΦΜ και επιχειρήσεις ψηφιακά
Από την απόδοση ΑΦΜ έως την έναρξη επιχείρησης χωρίς ΔΟΥ: Ο πλήρης οδηγός της ΑΑΔΕ για τις νέες δηλώσεις Μητρώου
Νέο Μητρώο εφορίας: Τι αλλάζει με τα έντυπα Α110, Δ210 και Δ211 – Όλες οι κινήσεις για ΑΦΜ και επιχειρήσεις ψηφιακά
εορταστικο ωραρίο
Ενισχυμένα τα δρομολόγια Μετρό τις δύο τελευταίες Κυριακές του έτους
Η ΣΤΑΣΥ προχωρά σε αύξηση συχνοτήτων στο Μετρό 21 & 28 Δεκεμβρίου, ενόψει ανοιχτών καταστημάτων και αυξημένης κίνησης – Τροποποιήσεις στη Γραμμή 7...
Ενισχυμένα τα δρομολόγια Μετρό τις δύο τελευταίες Κυριακές του έτους
elon_mask
Έλον Μασκ: «Το χρήμα θα εξαφανιστεί» – Η Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει ριζικά εργασία και μισθούς
Ο πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο προβλέπει ένα μέλλον όπου η δουλειά θα είναι προαιρετική και η οικονομία όπως τη γνωρίζουμε παρωχημένη
Έλον Μασκ: «Το χρήμα θα εξαφανιστεί» – Η Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει ριζικά εργασία και μισθούς