Τα ΕΠΑΛ Ραφήνας κατασκευάζουν 3D ασπίδες για τον κορονοϊό
Αποστολή 20 προστατευτικών ασπίδων από τα Επαγγελματικά Λύκεια της Ραφήνας στην εθελοντική ομάδα Hellas COVID19 3D Printing Supplies

Παρουσία του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Αττικής κ. Κόσυβα Γεωργίου, ολοκληρώθηκε η διαδικασία παραγωγής και αποστολής των πρώτων 20 ασπίδων στην εθελοντική ομάδα Hellas COVID19 3D Printing Supplies, η οποία με τη σειρά της θα τις αποστείλει στο Υπουργείο Υγείας.


Ο κ. Κόσυβας ενημερώθηκε εκτενώς για την τεχνολογία της 3D εκτύπωσης, τη διαδικασία παραγωγής 3D ασπίδων και τις δράσεις των Eπαγγελματικών Λυκείων της Ραφήνας.
Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Κόσυβα Γεώργιο που μας τίμησε με την παρουσία του! 

1.jpg

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 6/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panepistimia
Κακοκαιρία «Byron»: Ποια πανεπιστήμια θα παραμείνουν κλειστά σήμερα Παρασκευή – Πλημμύρα σε αίθουσα του ΟΠΑ
Η κακοκαιρία που δοκιμάζει τις υποδομές των ΑΕΙ
Κακοκαιρία «Byron»: Ποια πανεπιστήμια θα παραμείνουν κλειστά σήμερα Παρασκευή – Πλημμύρα σε αίθουσα του ΟΠΑ
τηλεκπαίδευση
Τηλεκπαίδευση στην κακοκαιρία: Το σχολείο δεν είναι πλατφόρμα. Δεν είναι οθόνη. Δεν είναι εντολή με e-mail.
Οι εκπαιδευτικοί ζητούν το αυτονόητο: να γίνεται μάθημα με αξιοπρέπεια, με ασφάλεια, με ανθρώπινους όρους. Το σχολείο θέλει ανθρώπους, όχι καλώδια
Τηλεκπαίδευση στην κακοκαιρία: Το σχολείο δεν είναι πλατφόρμα. Δεν είναι οθόνη. Δεν είναι εντολή με e-mail.
rodafinos
«Αν ήμουν...»: Τεχνητή Νοημοσύνη και Εκπαίδευση - Τι μπορεί να κάνει ο καθένας από τη θέση του
Η μεγαλύτερη απειλή δεν είναι η ΤΝ. Είναι να βγω στην αγορά εργασίας του 2030 με δεξιότητες του 2015 και νοοτροπία ότι «το πτυχίο φτάνει»
«Αν ήμουν...»: Τεχνητή Νοημοσύνη και Εκπαίδευση - Τι μπορεί να κάνει ο καθένας από τη θέση του