Εξ αποστάσεως εκπαίδευση: Το νεοφιλελεύθερο φιάσκο
Γράφει ο Χρήστος Παπαστάθης, φυσικός

Τρείς λαλούν (Κεραμέως-Ζαχαράκη-Διγαλάκης) και δυό χορεύουν (Κεραμέως-Ζαχαράκη) με το καινούριο νεοφιλελεύθερο <<φρούτο>>, την εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Τι άραγε θέλει να μας πει η υφυπουργός με τον αριθμό των μαθητών που έχουν εγγραφεί στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, όταν δεν μπορούν να το χρησιμοποιήσουν; Δεν βλέπουν τα χάλια γενικότερα γύρω τους;

Αυτή τη στιγμή η εκπαίδευση είναι για κλάματα με ελλείψεις καθηγητών ειδικοτήτων, μεγάλος αριθμός μαθητών ανά τμήμα,μικρή υλικοτεχνική υποδομή, γερασμένοι εκπαιδευτικοί χωρίς τη σύγχρονη επιμόρφωση και η κ. Ζαχαράκη μιλάει για σύγχρονη και ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Στο ίδιο μήκος κύματος και η Υπουργός κ. Κεραμέως, η οποία προχθές μετρούσε σαν ώρες μαθήματος τις δοκιμαστικές, οι οποίες γίνονταν σε κάποια Λύκεια από Διευθυντές και καθηγητές, που συμμετείχαν στο φιάσκο.  Αυτό θα αποδειχθεί τις επόμενες ημέρες,όταν κανένας μαθητής της Γ τάξης δεν θα παρακολουθεί. Άραγε εκεί στο Υπουργείο κάποιος από τους συμβούλους  δεν γνωρίζει από τάξη; Μήπως είναι άσχετοι με το αντικείμενο;  

  Aς σταματήσει και η Υπουργός με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση και τους πλασματικούς αριθμούς που μας λανσάρει, αφού η πραγματικότητα είναι διαφορετική. Στη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση εμφανίζονται αρκετά και σημαντικά προβλήματα (ήχος,εικόνα,υπερφόρτωση δικτύου), τα οποία σε συνδυασμό με τούς υπολογιστές, οι οποίοι δεν είναι τελευταίας τεχνολογίας (όπως είναι της υπουργού), καθιστούν δύσκολη την προσπάθεια των εκπαιδευτικών και των λίγων μαθητών που συμμετέχουν, με αποτέλεσμα στη συνέχεια να εγκαταλείπουν. Το παρήγορο είναι ότι μπορούμε να ανταλλάξουμε μια καλημέρα με τους μαθητές μας. Στην ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, οι εκπαιδευτικοί χωρίς εκπαίδευση, αλλά με ηλεκτρονικές οδηγίες προσπαθούν να βρουν την άκρη, ενώ οι μαθητές με τους γονείς τους παλεύουν για την εγγραφή τους, χωρίς επιτυχία, με το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο να σέρνεται. Κατά τα άλλα η κ. Κεραμέως και η κ. Ζαχαράκη με νέους αριθμούς πανηγυρίζουν και όλη η εκπαιδευτική κοινότητα γελάει μ'αυτό το χάλι. Μήπως εκεί στο Υπουργείο δεν επικοινωνoύν καθόλου με το περιβάλλον;Αυτή η επιμονή τους με τους αριθμούς, δεν μπορεί να καλύψει την αποτυχία του εγχειρήματος. Πολλή φασαρία για το τίποτα, αφού η συμμετοχή των μαθητών ειδικά της Γ Λυκείου είναι μηδαμινή.Εξ' άλλου αυτοί που εγγράφονται, δεν σημαίνει ότι συμμετέχουν ντε και καλά. Δεν μας πείθετε, φθάνει το κουτόχορτο, δε μασάμε άλλο, χορτάσαμε.Προτιμότερο είναι να προσευχόμαστε να επανέλθουμε σύντομα στις τάξεις, χωρίς να έχουμε απόντες.

Όταν ξεκίνησαν οι δοκιμαστικές για την εξ' αποστάσεως εκπαίδευση, τις οποίες η Υπουργός προσμετρούσε σαν ώρες μαθήματος, δήλωνε πανηγυρίζοντας:Το τολμήσαμε και το κάναμε!!!! Δυστυχώς τα κάνατε <<σαλάτα>> κ.Υπουργέ, βάζοντας εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς σε μια διαδικασία, η οποία προκάλεσε μεγάλο εκνευρισμό εξ αιτίας των πολλών προβλημάτων. Όλα λοιπόν για το θεαθήναι, στα πλαίσια μιας επικοινωνιακής πολιτικής και προσωπικής προβολής, εκθέτοντας την εκπαιδευτική κοινότητα σε κριτικές τύπου Τέλλογλου και Χασαπόπουλου. Έστω και αργά, πολλοί είναι εκείνοι που κατάλαβαν το <<θέατρο>> που παίχθηκε αυτές τις μέρες, για να κλείσουν τα στόματα κάποιων γονέων, οι οποίοι ανησυχούσαν για τις χαμένες ώρες των παιδιών τους και ταυτόχρονα έκλειναν τα μάτια τους σ' αυτά που συμβαίνουν στη γειτονική Ιταλία.Τώρα <<φάτε>> λίγο εκπαιδευτική τηλεόραση!!!

  Τέλος θα πρέπει να ηρεμήσουν λίγο οι γονείς και οι μαθητές, διότι και στο παρελθόν (1997) υπήρξε η μεγάλη απεργία των εκπαιδευτικών,  αλλά βρέθηκαν λύσεις με τη λήξη του σχολικού έτους. Η ηρεμία θα έλθει τις επόμενες μέρες, δυστυχώς όμως με έντονη ανησυχία εξ αιτίας του αριθμού των κρουσμάτων και των νεκρών. Ας σταματήσουν επιτέλους τα κροκοδείλια δάκρυα των δημοσιογράφων, των γονέων και των μαθητών για τις χαμένες ώρες, αφού σε όλους είναι γνωστό ότι αυτή την περίοδο, κάθε χρόνο, τα Λύκεια αδειάζουν από τους μαθητές της Γ τάξης, οι οποίοι κάνουν χρήση των απουσιών και ασχολούνται μόνο με το φροντιστήριο!!!!! Οι υπόλοιποι των άλλων τάξεων θα βρουν το δρόμο τους σιγά-σιγά, χωρίς άγχος.                 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Σοφία Ζαχαράκη
Σοφία Ζαχαράκη: Φοροαπαλλαγή για 3 χρόνια σε ιδιοκτήτες που νοικιάζουν σε μόνιμους και αναπληρωτές
Σ. Ζαχαράκη: Τριετής φοροαπαλλαγή για ιδιοκτήτες που νοικιάζουν σε εκπαιδευτικούς – Πρώτα διαμερίσματα 2026 από το οικιστικό πρόγραμμα του ΥΠΑΙΘΑ
Σοφία Ζαχαράκη: Φοροαπαλλαγή για 3 χρόνια σε ιδιοκτήτες που νοικιάζουν σε μόνιμους και αναπληρωτές
politis_sinigoros.jpg
Αδικία στα μεταπτυχιακά: Τι ζητά ο Συνήγορος του Πολίτη για φοιτητές ΑμεΑ
Να διορθώσει μια αδικία που κρατά εκτός μεταπτυχιακών εκατοντάδες άτομα καλεί το Υπουργείο Παιδείας ο Συνήγορος του Πολίτη
Αδικία στα μεταπτυχιακά: Τι ζητά ο Συνήγορος του Πολίτη για φοιτητές ΑμεΑ
Σχολική αίθουσα
«Γονείς σε απόγνωση: Πληρώνουμε μέχρι και τη θέρμανση στα σχολεία!»
Μόλις το 40% των εσόδων των σχολείων προέρχεται από το κράτος – «Η Δημόσια Εκπαίδευση δεν είναι πολυτέλεια, είναι δικαίωμα», τονίζουν οι γονείς.
«Γονείς σε απόγνωση: Πληρώνουμε μέχρι και τη θέρμανση στα σχολεία!»
Συμβολαιογράφος μιλάει με πελάτη για κληρονομιά
Κληρονομιές: Μπορείς να διεκδικήσεις μερίδιο από περιουσία συγγενή χωρίς διαθήκη;
Κληρονομιές χωρίς διαθήκη: Ποιος παίρνει τι και όσα πρέπει να ξέρετε για το νέο δίκαιο
Κληρονομιές: Μπορείς να διεκδικήσεις μερίδιο από περιουσία συγγενή χωρίς διαθήκη;