Ενημέρωση από τη συνάντηση της Β ΕΛΜΕ Αθήνας με τη διευθύντρια της ΔΔΕ Α Αθήνας
Β ΕΛΜΕ Αθήνας

Το ΔΣ της Β΄ΕΛΜΕ Αθήνας, την Τρίτη 25/02/202 πραγματοποίησε συνάντηση με τη Διευθύντρια της ΔΔΕ Α’ Αθήνας, κ. Ψίνα, προκειμένου να θέσει σοβαρά ζητήματα που αφορούν τους συναδέλφους μας και τα σχολεία αρμοδιότητας του σωματείου μας.

Θέσαμε τα παρακάτω θέματα:

  1.  Εναπομείναντα κενά στα σχολεία του χώρου ευθύνης της Β΄ΕΛΜΕ και το γεγονός ότι αρκετά από αυτά καλύφθηκαν μόλις στα τέλη του Φλεβάρη.
  2.  Αίτημα για να δοθεί ικανή παράταση της προθεσμίας στους ενδιαφερόμενους για την υποβολή των δικαιολογητικών  τους για το μόνιμο διορισμό, στις Διευθύνσεις, για να λυθεί το έντονο πρόβλημα στην εξυπηρέτηση τους και στον κίνδυνο να μείνουν εκτός διαδικασίας.(Μέχρι τότε είχαν δοθεί μόνο 2 μέρες παράταση από 4/3 σε 6/3)
  3.  Αίτημα να δοθεί παράταση στις ασφυκτικές προθεσμίας σύνταξης των πινάκων κενών και πλεονασμάτων για να συνεδριάσουν οι σύλλογοι διδασκόντων για τα οργανικά κενά ενόψει της διενέργειας των μεταθέσεων και των μόνιμων διορισμών (ειδικής αγωγής) και κατ΄επέκταση να συνεδριάσουν μετά τα ΠΥΣΔΕ.
  4.  Προβλήματα με την εκπαίδευση των προσφύγων, μη έγκαιρη πρόσληψη εκπαιδευτικών στις τάξεις υποδοχής, ανάγκη κατανομής των μαθητών προσφυγόπουλων,  υπερσυγκέντρωση σε σχολεία κέντρου. Άμεση έγκριση του τμήματος υποδοχής στο 23ο Γυμνάσιο Αθήνας και άμεση πρόσληψη εκπαιδευτικού προσωπικού για τη λειτουργία του.
  5.  Κτιριακά προβλήματα 2ου ΕΠΑΛ, ανέγερση νέων σχολικών κτιρίων για το ΕΕΕΕΚ Αθήνας και το ΕΕΕΕΚ Κωφών Αθήνας στο οικόπεδο της Λάμψα και για το 24ο ΓΕΛ στο Πολύγωνο.
  6. Υποχρηματοδότηση σχολείων, τεράστια προβλήματα που έχουν προκύψει από τη μη απόδοση ακόμη της 3ης και 4ης δόσης του 2019 στα σχολεία του δήμου Αθηνών, ελλιπέστατη συντήρηση των κτιρίων.

Μετά από τη συζήτηση που ακολούθησε η κ. Ψίνα έδωσε τις εξής απαντήσεις για τα θέματα που θέσαμε:

  1. Θα γίνει άμεσα προσπάθεια να καλυφθούν τα εναπομείναντα κενά και είναι θετικό που έστω και τέλη Φλεβάρη έχουν καλυφθεί τα περισσότερα.
  2. Θα εισηγηθεί προς το υπουργείο να δοθεί η απαραίτητη παράταση ώστε να προλάβουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι να υποβάλλουν τα δικαιολογητικά τους, παρόλο που δεν είναι δικιά της αρμοδιότητα. Η Διεύθυνση Α΄Αθήνας έχει τεράστιο θέμα, οι υπάλληλοι που δέχονται τα δικαιολογητικά δεν επαρκούν και ο φόρτος εργασίας τους είναι πάρα πολύ μεγάλος.(Ήδη μετά τις παρεμβάσεις των σωματείων και των αναπληρωτών δόθηκε παράταση μέχρι της 13/3 για την προκήρυξη 2ΓΕ και έως 17/3 για την 1ΓΤ  και 2ΓΔ)
  3. Συμφώνησε ότι οι προθεσμίες για τις συνεδριάσεις των συλλόγων και των ΠΥΣΔΕ για το θέμα των οργανικών κενών είναι πιεστικές τα τελευταία χρόνια, όπως και φέτος. Τόνισε όμως ότι γι’ αυτό το θέμα είναι αρμόδιο το υπουργείο.
  4. Συμφώνησε ότι φέτος έχει καθυστερήσει πάρα πολύ η στελέχωση των τάξεων υποδοχής και ότι ο  αριθμός των τάξεων υποδοχής είναι πολύ μικρότερος σε σχέση με τις πραγματικές ανάγκες εκπαίδευσης των προσφύγων. Επίσης διευκρίνισε ότι γίνεται προσπάθεια δημιουργίας τάξεων υποδοχής και σε σχολεία που δεν διαθέτουν σήμερα, με τη συνακόλουθη μέριμνα για την μετακίνηση των μαθητών. Έστειλε έγγραφο στα σχολεία των όμορων δήμων, για να δεχτούν προσφυγόπουλα και να επικοινωνήσουν με την Περιφέρεια Αττικής για τη μετακίνηση τους, χωρίς ανταπόκριση. Για την άμεση έγκριση και στελέχωση της τάξης υποδοχής του 23ου Γυμνασίου είπε ότι θα γίνει με την διαδικασία που θα ακολουθηθεί για τη δεύτερη φάση δημιουργίας τάξεων υποδοχής και δεν γνωρίζει το πότε.
  5. Σύμφωνα με πληροφορίες από το ΥΠΑΙΘ σκοπεύουν να ενσωματώσουν το  ΕΕΕΕΚ κωφών Α’ Αθήνας, στο   ΕΕΕΕΚ Α’ Αθήνας. Εντός των ημερών θα περάσει επιτροπή καταλληλότητας από το οικόπεδο στην οδό Λάμψα. Για το στεγαστικό πρόβλημα του 2ου ΕΠΑΛ ανέφερε ότι το γνωρίζει, αλλά δυστυχώς το πρόβλημα αυτό δεν είναι άμεσα αντιμετωπίσιμο, όπως και η κατασκευή του νέου κτιρίου του 24ου ΓΕΛ για την οποία η σχολική κοινότητα της περιοχής καθώς και η ΕΛΜΕ έχει δώσει πολυετή αγώνα.
  6. Για το ζήτημα της χρηματοδότησης των σχολείων αν και δεν είναι στην αρμοδιότητα της, θα επικοινωνήσει με τη σχολική επιτροπή επιδιώκοντας την αύξηση της χρηματοδότησης στα σχολεία, την έγκαιρη καταβολή των δόσεων καθώς και την επαρκή συντήρηση των κτιρίων.

 

Δηλώσαμε  την κατηγορηματική θέση του σωματείου μας ότι το ΕΕΕΕΚ Κωφών Α’ Αθήνας πρέπει να παραμείνει ξεχωριστή σχολική μονάδα, για την ικανοποίηση των ιδιαίτερων αναγκών των μαθητών με κώφωση,  που έχουν και άλλες παράλληλες αναπηρίες. Είναι θέση του σωματείου μας η  αυτόνομη στέγαση του   ΕΕΕΕΚ Κωφών Α’ Αθήνας μαζί με το ΕΕΕΕΚ Α΄Αθήνας, στο κτίριο επί της οδού  Λάμψα, που πρέπει να αναγερθεί άμεσα. Τονίσαμε ότι το σχολείο  πρέπει να παραμείνει στο χώρο της Ζαχάρωφ μέχρι την οριστική μετακίνηση του. Επισημάναμε ότι η πρόταση του σωματείου μας για το 2ο ΕΠΑΛ είναι η μεταστέγαση του στο κτίριο της οδού Πρασσά (εκεί στεγαζόταν το 5ο ΓΕΛ).

Κρίνουμε ότι τα προβλήματα παραμένουν μεγάλα και το σωματείο μας θα συνεχίσει τους αγώνες για την επίλυση τους.

 

σχετικά άρθρα

«Κυρία υπουργέ επιλέξατε τα μπαζώματα του ΣΥΡΙΖΑ για να οικοδομήσετε μεταρρυθμίσεις στην Παιδεία»
«Κυρία υπουργέ επιλέξατε τα μπαζώματα του ΣΥΡΙΖΑ για να οικοδομήσετε μεταρρυθμίσεις στην Παιδεία»
Ομιλία Χαράς Κεφαλίδου, βουλευτή Δράμας και Τομεάρχη Παιδείας του Κινήματος Αλλαγής – Συζήτηση ΝΣ Παιδείας «Αναβάθμιση του σχολείου και άλλες...
«Κυρία υπουργέ επιλέξατε τα μπαζώματα του ΣΥΡΙΖΑ για να οικοδομήσετε μεταρρυθμίσεις στην Παιδεία»
ΣτΕ: Ζητά διευκρινίσεις από το υπ. Παιδείας για την απαλλαγή μαθητών από τα θρησκευτικά
ΣτΕ: Ζητά διευκρινίσεις από το υπ. Παιδείας για την απαλλαγή μαθητών από τα θρησκευτικά
«Σε καμία διάταξη του νομοσχεδίου δεν έχει αντιμετωπιστεί το συγκεκριμένο θέμα, ενώ η σχολική χρονιά πλησιάζει προς το τέλος της και μια νέα σχολική...
ΣτΕ: Ζητά διευκρινίσεις από το υπ. Παιδείας για την απαλλαγή μαθητών από τα θρησκευτικά
«Εντός του 2020 εκκινεί η διαδικασία για το πλαίσιο αξιολόγησης εκπαιδευτικών»
«Εντός του 2020 εκκινεί η διαδικασία για το πλαίσιο αξιολόγησης εκπαιδευτικών»
Εσωτερική αυτο- αξιολόγηση και εξωτερική αξιολόγηση στα σχολεία - Επιμορφωτικές δράσεις για τους εκπαιδευτικούς, στο νομοσχέδιο του υπουργείου...
«Εντός του 2020 εκκινεί η διαδικασία για το πλαίσιο αξιολόγησης εκπαιδευτικών»