Πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα: Οδηγίες για τη διδασκαλία και αξιολόγηση των φιλολογικών μαθημάτων Γ΄Λυκείου
Συμπληρωματικές οδηγίες-διευκρινίσεις σχετικά με τη διδασκαλία και αξιολόγηση των φιλολογικών μαθημάτων της Γ΄ Λυκείου για το σχολικό έτος 2019-2020.

Μετά την επεξεργασία ερωτημάτων, που υποβλήθηκαν από Συντονιστές/-τριες Εκπαιδευτικού Έργου και εκπαιδευτικούς, σχετικά με τη διδασκαλία και αξιολόγηση των πανελλαδικώς εξεταζομένων φιλολογικών μαθημάτων, των Αρχαίων Ελληνικών και της Νεοελληνικής Γλώσσας-Λογοτεχνίας Γ΄ ΓΕ.Λ., διευκρινίζουμε τα εξής:

Ι. Για το μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών

1. Υπενθυμίζεται ότι το Πρόγραμμα Σπουδών, τα σχολικά βιβλία: α) «Αρχαία Ελληνικά, Φάκελος Υλικού Γ΄ τάξης Γενικού Λυκείου και β) Αρχαία Ελληνικά, Φιλοσοφικός Λόγος» Γ΄τάξης Γενικού Λυκείου,των Μ. Κοπιδάκη κ.ά. εκδ. ΙΤΥΕ «Διόφαντος», βάσειτων οποίων καθορίζεται η διδακτέα/εξεταστέα ύλη (ΦΕΚ τ.Β΄ 3226/22.08.2019), αποτελούν το πλαίσιο αναφοράς για τη διδασκαλία του μαθήματος.

2. Τα περικειμενικά στοιχεία (εισαγωγές του διδακτικού βιβλίου «Αρχαία Ελληνικά, Φιλοσοφικός Λόγος», εισαγωγές θεματικών ενοτήτων από τον Φάκελο Υλικού, σύντομα εισαγωγικά σημειώματα που συνοδεύουν τα κείμενα αναφοράς και τα ερμηνευτικά σχόλια που συνοδεύουν τα κείμενα αναφοράς και στα δύο διδακτικά βιβλία), στηρίζουν τους μαθητές και τις μαθήτριες στην ερμηνευτική προσέγγιση των κειμένων αναφοράς και στην επεξεργασία των παράλληλων κειμένων.

3. Η βιβλιογραφία που παρατίθεται στο τέλος προσφέρεται για τον/την εκπαιδευτικό που θέλει να αναζητήσει περισσότερες πληροφορίες.

Οι εισαγωγές και τα σχόλια που υπάρχουν στις εκδεδομένες μεταφράσεις, οι οποίες καταγράφονται στο τέλος του Φακέλου υλικού (σελ. 211-214), είναι βιβλιογραφικό υλικό για τον/την εκπαιδευτικό.

Άλλωστε, για τις θεματικές ενότητες 2-5 υπάρχει:

Δείτε αναλυτικά το έγγραφο εδώ 

Διαβάστε Επίσης:
 

ΑΣΕΠ: Tο ΚΟΡΥΦΑΙΟ Σεμινάριο στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ με ανοικτές αιτήσεις

 

Παν.Αιγαίου: Έκπτωση σε σεμινάρια Σχολική Ψυχολογίας ή Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης

 

ΒΡΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΗΜΕΡΕΣ

 

 

 

σχετικά άρθρα

Ψήφισμα του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Κερατσινίου- Δραπετσώνας για το άνοιγμα των σχολείων
Ψήφισμα του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Κερατσινίου- Δραπετσώνας για το άνοιγμα των σχολείων
Το Δημοτικό Συμβούλιο  του Δήμου Κερατσινίου Δραπετσώνας, εκφράζει την ανησυχία του για τον τρόπο που αποφάσισε η κυβέρνηση να ανοίξουν τα σχολεία,...
Ψήφισμα του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Κερατσινίου- Δραπετσώνας για το άνοιγμα των σχολείων
Μ. Απατζίδη: Κατάθεση επίκαιρης ερώτησης για την αποκατάσταση των αδικηθέντων/εισών εκπαιδευτικών
Μ. Απατζίδη: Κατάθεση επίκαιρης ερώτησης για την αποκατάσταση των αδικηθέντων/εισών εκπαιδευτικών
Επίκαιρη ερώτηση σχετικά με την αποκατάσταση των αδικηθέντων/εισών εκπαιδευτικών οι οποίοι αποκλείστηκαν από την διαδικασία κατάταξης του ΑΣΕΠ
Μ. Απατζίδη: Κατάθεση επίκαιρης ερώτησης για την αποκατάσταση των αδικηθέντων/εισών εκπαιδευτικών
Θεσσαλονίκη: Θετικοί στον κορονοϊό δύο μαθητές σε δημοτικό σχολείο της Περαίας
Θεσσαλονίκη: Θετικοί στον κορονοϊό δύο μαθητές σε δημοτικό σχολείο της Περαίας
Σε αναστολή λειτουργίας τα τμήματα που φοιτούν οι δύο μαθητές που βρέθηκαν θετικοί στον κορονοϊό
Θεσσαλονίκη: Θετικοί στον κορονοϊό δύο μαθητές σε δημοτικό σχολείο της Περαίας
Πρόεδρος ΠΟΕΔΗΝ: Τρεις διμοιρίες ΜΑΤ άρχισαν να μας χτυπάνε - Δέχθηκα κλωτσιά στα γεννητικά όργανα
Πρόεδρος ΠΟΕΔΗΝ: Τρεις διμοιρίες ΜΑΤ άρχισαν να μας χτυπάνε - Δέχθηκα κλωτσιά στα γεννητικά όργανα
Αστυνομική βία καταγγέλλει ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ στη διαδήλωση των συμβασιούχων
Πρόεδρος ΠΟΕΔΗΝ: Τρεις διμοιρίες ΜΑΤ άρχισαν να μας χτυπάνε - Δέχθηκα κλωτσιά στα γεννητικά όργανα