Το ΑΠΘ συντονιστής Ευρωπαϊκού προγράμματος για θέματα Αειφορίας
Κύριος στόχος του προγράμματος είναι η εκπαίδευση των Ευρωπαίων φοιτητών/τριών, αλλά και της ευρύτερης κοινότητας της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (διδακτικό και διοικητικό προσωπικό και φορείς διαχείρισης) σε θέματα που σχετίζονται με τη βιωσιμότητα (φωτογραφία από την πρώτη συνάντηση εργασίας)

Το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης συντονίζει το ευρωπαϊκό πρόγραμμα «Ενδυνάμωση της Διδασκαλίας και των Πρακτικών των Πανεπιστημίων σε θέματα Αειφορίας μέσω του Οικολογικού Αποτυπώματος» (Enhancing Universities’ Sustainability Teaching and Practices through Ecological Footprint - EUSTEPs).

Στο πρόγραμμα συμμετέχουν ως εταίροι τα Πανεπιστήμια της Σιένα (Università degli Studi di Siena, Ιταλία), του Αβέιρο (Universidade de Aveiro, Πορτογαλία), της Αμπέρτα (Universidade Aberta, Πορτογαλία), καθώς και το Παγκόσμιο Δίκτυο για το Οικολογικό Αποτύπωμα (Global Footprint Network -GFN, ΗΠΑ).

Το πρόγραμμα είναι τριετές (Σεπτέμβριος 2019 - Αύγουστος 2022) και χρηματοδοτήθηκε, μετά από σχετική διαγωνιστική διαδικασία, από το ΙΚΥ, μέσω του προγράμματος ERASMUS+ (ΚΑ203 - Strategic Partnerships for Higher Education).

Η πρώτη συνάντηση εργασίας (kick-off meeting) πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 18 και την Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2019, στην Παιδαγωγική Σχολή του ΑΠΘ, όπου συμμετείχαν συνολικά 9 αντιπρόσωποι από τις 4 χώρες εταίρους του προγράμματος (Ελλάδα, Ιταλία, Πορτογαλία, ΗΠΑ).

Κύριος στόχος του προγράμματος είναι η εκπαίδευση των Ευρωπαίων φοιτητών/τριών, αλλά και της ευρύτερης κοινότητας της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (διδακτικό και διοικητικό προσωπικό και φορείς διαχείρισης) σε θέματα που σχετίζονται με τη βιωσιμότητα, έτσι ώστε να δημιουργηθεί μια μελλοντική γενιά Ευρωπαίων πολιτών ευαισθητοποιημένων σε περιβαλλοντικά θέματα. Ταυτόχρονα, το πρόγραμμα επιδιώκει την αξιολόγηση και τη μείωση των επιπτώσεων από τη λειτουργία των Πανεπιστημίων της Ευρωπαϊκής Ένωσης στα οικοσυστήματα του πλανήτη. Αυτό επιτυγχάνεται τόσο μέσω της προηγμένης χρήσης της έννοιας του Οικολογικού Αποτυπώματος και των σχετικών εργαλείων όσο και μέσω μιας συνεργατικής συμμετοχικής διαδικασίας, στην οποία λαμβάνει μέρος το σύνολο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

dimitris-anastasiou
Δημήτρης Αναστασίου: «Η αξιολόγηση γίνεται τώρα τεστ πολιτικής πίστης. Και αυτό δεν απειλεί μόνο τους εκπαιδευτικούς».
10 αρχικές σκέψεις: Η στόχευση στο "επί της αρχής" μετατρέπει την αξιολόγηση σε όργανο φρονηματικής καθαρότητας.
Δημήτρης Αναστασίου: «Η αξιολόγηση γίνεται τώρα τεστ πολιτικής πίστης. Και αυτό δεν απειλεί μόνο τους εκπαιδευτικούς».
ολυμπια
Δυτική Ελλάδα: Η Αρχαία Ολυμπία στην κορυφή των επισκέψεων για το 2024
Αύξηση σημείωσε το 2024 η επισκεψιμότητα σε αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία στη Δυτική Ελλάδα, σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ.
Δυτική Ελλάδα: Η Αρχαία Ολυμπία στην κορυφή των επισκέψεων για το 2024