Το ΑΠΘ συντονιστής Ευρωπαϊκού προγράμματος για θέματα Αειφορίας
Κύριος στόχος του προγράμματος είναι η εκπαίδευση των Ευρωπαίων φοιτητών/τριών, αλλά και της ευρύτερης κοινότητας της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (διδακτικό και διοικητικό προσωπικό και φορείς διαχείρισης) σε θέματα που σχετίζονται με τη βιωσιμότητα (φωτογραφία από την πρώτη συνάντηση εργασίας)

Το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης συντονίζει το ευρωπαϊκό πρόγραμμα «Ενδυνάμωση της Διδασκαλίας και των Πρακτικών των Πανεπιστημίων σε θέματα Αειφορίας μέσω του Οικολογικού Αποτυπώματος» (Enhancing Universities’ Sustainability Teaching and Practices through Ecological Footprint - EUSTEPs).

Στο πρόγραμμα συμμετέχουν ως εταίροι τα Πανεπιστήμια της Σιένα (Università degli Studi di Siena, Ιταλία), του Αβέιρο (Universidade de Aveiro, Πορτογαλία), της Αμπέρτα (Universidade Aberta, Πορτογαλία), καθώς και το Παγκόσμιο Δίκτυο για το Οικολογικό Αποτύπωμα (Global Footprint Network -GFN, ΗΠΑ).

Το πρόγραμμα είναι τριετές (Σεπτέμβριος 2019 - Αύγουστος 2022) και χρηματοδοτήθηκε, μετά από σχετική διαγωνιστική διαδικασία, από το ΙΚΥ, μέσω του προγράμματος ERASMUS+ (ΚΑ203 - Strategic Partnerships for Higher Education).

Η πρώτη συνάντηση εργασίας (kick-off meeting) πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 18 και την Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2019, στην Παιδαγωγική Σχολή του ΑΠΘ, όπου συμμετείχαν συνολικά 9 αντιπρόσωποι από τις 4 χώρες εταίρους του προγράμματος (Ελλάδα, Ιταλία, Πορτογαλία, ΗΠΑ).

Κύριος στόχος του προγράμματος είναι η εκπαίδευση των Ευρωπαίων φοιτητών/τριών, αλλά και της ευρύτερης κοινότητας της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (διδακτικό και διοικητικό προσωπικό και φορείς διαχείρισης) σε θέματα που σχετίζονται με τη βιωσιμότητα, έτσι ώστε να δημιουργηθεί μια μελλοντική γενιά Ευρωπαίων πολιτών ευαισθητοποιημένων σε περιβαλλοντικά θέματα. Ταυτόχρονα, το πρόγραμμα επιδιώκει την αξιολόγηση και τη μείωση των επιπτώσεων από τη λειτουργία των Πανεπιστημίων της Ευρωπαϊκής Ένωσης στα οικοσυστήματα του πλανήτη. Αυτό επιτυγχάνεται τόσο μέσω της προηγμένης χρήσης της έννοιας του Οικολογικού Αποτυπώματος και των σχετικών εργαλείων όσο και μέσω μιας συνεργατικής συμμετοχικής διαδικασίας, στην οποία λαμβάνει μέρος το σύνολο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.

 

σχετικά άρθρα

Ένωση Εκπαιδευτικών Εικαστικών Μαθημάτων: Απαράδεκτα τα ωρολόγια προγράμματα στα ΓΕΛ - Άμεση ίδρυση οργανικών θέσεων ΠΕ08
Ένωση Εκπαιδευτικών Εικαστικών Μαθημάτων: Απαράδεκτα τα ωρολόγια προγράμματα στα ΓΕΛ - Άμεση ίδρυση οργανικών θέσεων ΠΕ08
Υπόμνημα προς την υπουργό και την υφυπουργό Παιδείας, καθώς και τον πρόεδρο του ΙΕΠ
Ένωση Εκπαιδευτικών Εικαστικών Μαθημάτων: Απαράδεκτα τα ωρολόγια προγράμματα στα ΓΕΛ - Άμεση ίδρυση οργανικών θέσεων ΠΕ08
Αποζημίωση 175 εκ. ευρώ λόγω απώλειας τζίρου ζητάει η Fraport
Αποζημίωση 175 εκ. ευρώ λόγω απώλειας τζίρου ζητάει η Fraport
Η εταιρεία που εξαγόρασε 14 περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας ζητά δεκάδες εκατομμύρια ευρώ στο πλαίσιο της «κατανομής κινδύνων», όπως αυτού της...
Αποζημίωση 175 εκ. ευρώ λόγω απώλειας τζίρου ζητάει η Fraport
Πρώτη πανελλαδική έρευνα αξιολόγησης της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του ΕΛΜΕΠΑ
Πρώτη πανελλαδική έρευνα αξιολόγησης της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του ΕΛΜΕΠΑ
Η έρευνα διεξάγεται με στόχο τη διερεύνηση του βαθμού αποδοχής των μεθόδων εξ αποστάσεως διδασκαλίας και εξέτασης από τους φοιτητές
Πρώτη πανελλαδική έρευνα αξιολόγησης της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του ΕΛΜΕΠΑ