Το ΑΠΘ συντονιστής Ευρωπαϊκού προγράμματος για θέματα Αειφορίας
Κύριος στόχος του προγράμματος είναι η εκπαίδευση των Ευρωπαίων φοιτητών/τριών, αλλά και της ευρύτερης κοινότητας της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (διδακτικό και διοικητικό προσωπικό και φορείς διαχείρισης) σε θέματα που σχετίζονται με τη βιωσιμότητα (φωτογραφία από την πρώτη συνάντηση εργασίας)

Το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης συντονίζει το ευρωπαϊκό πρόγραμμα «Ενδυνάμωση της Διδασκαλίας και των Πρακτικών των Πανεπιστημίων σε θέματα Αειφορίας μέσω του Οικολογικού Αποτυπώματος» (Enhancing Universities’ Sustainability Teaching and Practices through Ecological Footprint - EUSTEPs).

Στο πρόγραμμα συμμετέχουν ως εταίροι τα Πανεπιστήμια της Σιένα (Università degli Studi di Siena, Ιταλία), του Αβέιρο (Universidade de Aveiro, Πορτογαλία), της Αμπέρτα (Universidade Aberta, Πορτογαλία), καθώς και το Παγκόσμιο Δίκτυο για το Οικολογικό Αποτύπωμα (Global Footprint Network -GFN, ΗΠΑ).

Το πρόγραμμα είναι τριετές (Σεπτέμβριος 2019 - Αύγουστος 2022) και χρηματοδοτήθηκε, μετά από σχετική διαγωνιστική διαδικασία, από το ΙΚΥ, μέσω του προγράμματος ERASMUS+ (ΚΑ203 - Strategic Partnerships for Higher Education).

Η πρώτη συνάντηση εργασίας (kick-off meeting) πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 18 και την Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2019, στην Παιδαγωγική Σχολή του ΑΠΘ, όπου συμμετείχαν συνολικά 9 αντιπρόσωποι από τις 4 χώρες εταίρους του προγράμματος (Ελλάδα, Ιταλία, Πορτογαλία, ΗΠΑ).

Κύριος στόχος του προγράμματος είναι η εκπαίδευση των Ευρωπαίων φοιτητών/τριών, αλλά και της ευρύτερης κοινότητας της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (διδακτικό και διοικητικό προσωπικό και φορείς διαχείρισης) σε θέματα που σχετίζονται με τη βιωσιμότητα, έτσι ώστε να δημιουργηθεί μια μελλοντική γενιά Ευρωπαίων πολιτών ευαισθητοποιημένων σε περιβαλλοντικά θέματα. Ταυτόχρονα, το πρόγραμμα επιδιώκει την αξιολόγηση και τη μείωση των επιπτώσεων από τη λειτουργία των Πανεπιστημίων της Ευρωπαϊκής Ένωσης στα οικοσυστήματα του πλανήτη. Αυτό επιτυγχάνεται τόσο μέσω της προηγμένης χρήσης της έννοιας του Οικολογικού Αποτυπώματος και των σχετικών εργαλείων όσο και μέσω μιας συνεργατικής συμμετοχικής διαδικασίας, στην οποία λαμβάνει μέρος το σύνολο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.

 

Διαβάστε Επίσης:


ΑΣΕΠ: Tο ΚΟΡΥΦΑΙΟ Σεμινάριο στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ με ανοικτές αιτήσεις

Νέες Προσλήψεις Φιλολόγων (όλες οι ειδικότητες) σε όλη την Ελλάδα

Μοριοδότηση - Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Π.Ε. και Δ.Ε. στη Σχολική Ψυχολογία

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Η/Υ ΣΕ 10 ΗΜΕΡΕΣ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΜΕ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΕΣ ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

 

 

σχετικά άρθρα

Διαδικτυακή προσομοίωση συνάντησης Υπουργών Παιδείας του Συμβουλίου της Ευρώπης με τη συμμετοχή φοιτητών
Διαδικτυακή προσομοίωση συνάντησης Υπουργών Παιδείας του Συμβουλίου της Ευρώπης με τη συμμετοχή φοιτητών
Δράσεις της Ελληνικής Προεδρίας της Επιτροπής Υπουργών του Συμβουλίου της Ευρώπης
Διαδικτυακή προσομοίωση συνάντησης Υπουργών Παιδείας του Συμβουλίου της Ευρώπης με τη συμμετοχή φοιτητών
Οδηγίες για τη συγκρότηση διαδικτυακών τμημάτων και την εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης
Οδηγίες για τη συγκρότηση διαδικτυακών τμημάτων και την εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης
Σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση ή αναμετάδοση μαθημάτων από την αίθουσα διδασκαλίας για τους μαθητές που απουσιάζουν - Έγγραφο της Περιφερειακής...
Οδηγίες για τη συγκρότηση διαδικτυακών τμημάτων και την εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης