Θεσσαλονίκη: Διαμαρτυρία γονέων και εκπαιδευτικών για τα κενά
Ζητούν την κάλυψη κενών στις σχολικές μονάδες, ιδιαιτέρως στα τμήματα ένταξης

Παράσταση διαμαρτυρίας στη διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης, πραγματοποίησαν εκπαιδευτικοί και γονείς μαθητών ζητώντας να καλυφθούν τα κενά που υπάρχουν στις σχολικές μονάδες της περιοχής και ιδιαίτερα στα τμήματα ένταξης.

"Το πρόβλημα που υπάρχει στην Ανατολική Θεσσαλονίκη είναι ότι δεν έχουν καλυφθεί τα κενά στα σχολεία ειδικής αγωγής και τα τμήματα ένταξης. Αυτή τη στιγμή έχουμε 29 κενά κι ενώ η διεύθυνση εκπαίδευσης ζήτησε 31 καθηγητές, την προηγούμενη εβδομάδα το υπουργείο έστειλε μόνο δύο φιλολόγους”, δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος της Β’ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης, Γιώργος Τόδας.

“Έχουμε πάρα πολλά κενά φιλολόγων, μαθηματικών και φυσικών στα σχολεία ειδικής αγωγής και στα τμήματα ένταξης, όπου φοιτούν μαθητές με ειδικές ανάγκες και αυτό που ζητάμε από την πολιτεία είναι να σκύψει στο πρόβλημα, να δει το πρόβλημα και να καταλάβει ότι έχει λάθος προτεραιότητες. Οι προτεραιότητες σε μία κοινωνία που έχει αναπτυγμένο πολιτισμό είναι τα άτομα με ειδικές ανάγκες, γι’ αυτό ήμασταν εδώ μαζί με τους γονείς και θα συνεχίσουμε την προσπάθειά μας μέχρι να καταλάβουν όλοι οι αρμόδιοι ότι τα κενά δεν καλύπτονται αυτή τη στιγμή με κανέναν τρόπο”, επισήμανε.

Οι γονείς κι εκπαιδευτικοί συναντήθηκαν με την αναπληρώτρια διευθύντρια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης, Μαρία Κοντολέτα, η οποία τους ενημέρωσε ότι οι ανάγκες που έχουν καταγραφεί έχουν κοινοποιηθεί στο υπουργείο Παιδείας.

“Βλέπουμε ότι δεν υπάρχει κινητικότητα, από την ΟΛΜΕ δεν υπάρχει πληροφόρηση ότι θα γίνουν προσλήψεις άμεσα, γι’ αυτό ανησυχούμε, γιατί θέλουμε άμεσα να καλυφθούν τα κενά”, τόνισε ο κ. Τόδας.

Σε ό,τι αφορά τα κενά στη γενική και επαγγελματική εκπαίδευση στα σχολεία της περιοχής διευκρίνισε: “Στα σχολεία επαγγελματικής και γενικής εκπαίδευσης έχουμε τεράστια κενά, στην Περαία, στη Μίκρα, στην Επανομή, στη Μηχανιώνα και συνεχίζουν να υπάρχουν κενά σε όλη την Ανατολική Θεσσαλονίκη, με κορυφαίο το ΕΠΑΛ Επανομής το οποίο έχει 140 ώρες καθηγητών που απουσιάζουν. Απουσιάζουν γυμναστές, νοσηλευτές, μηχανολόγοι. Επίσης έχουμε ανάγκη σε φυσικούς στην περιοχή, σε νομικούς και σε φιλολόγους”.
 

σχετικά άρθρα

Στ. Πέτσας: Η Ελλάδα έχει ζωτικά συμφέροντα στην περιοχή και θα υπερασπιστεί τα κυριαρχικά της δικαιώματα
Στ. Πέτσας: Η Ελλάδα έχει ζωτικά συμφέροντα στην περιοχή και θα υπερασπιστεί τα κυριαρχικά της δικαιώματα
Ο κ. Πέτσας θεωρεί σαφές ότι η Γερμανία, ως φιλοξενούσα τη Διάσκεψη, δεν ήθελε να προχωρήσει η συζήτηση σε θέματα θαλασσίων ζωνών
Στ. Πέτσας: Η Ελλάδα έχει ζωτικά συμφέροντα στην περιοχή και θα υπερασπιστεί τα κυριαρχικά της δικαιώματα
Πανεπιστήμια: «Για πρώτη φορά η κρατική χρηματοδότηση συνδέεται με την αξιολόγηση»
Πανεπιστήμια: «Για πρώτη φορά η κρατική χρηματοδότηση συνδέεται με την αξιολόγηση»
«Εμείς προτείνουμε το 80% της χρηματοδότησης να δίνεται βάσει αντικειμενικών κριτηρίων, όπως είναι ο αριθμός φοιτητών, η γεωγραφική διασπορά των...
Πανεπιστήμια: «Για πρώτη φορά η κρατική χρηματοδότηση συνδέεται με την αξιολόγηση»
Πάτρα: Κινητοποίηση εκπαιδευτικών σωματείων για το χαμό των δύο καθηγητών σε τροχαίο
Πάτρα: Κινητοποίηση εκπαιδευτικών σωματείων για το χαμό των δύο καθηγητών σε τροχαίο
Διαμαρτυρία ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ στην Περιφερειακή Διεύθυνση Δυτικής Ελλάδας, την Παρασκευή
Πάτρα: Κινητοποίηση εκπαιδευτικών σωματείων για το χαμό των δύο καθηγητών σε τροχαίο