Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Λάρισας: Η ζωή των κρατουμένων σε ταινία
Οι πρώτες είκοσι ιστορίες έγκλειστων, ανδρών και γυναικών σε φυλακές της Ευρώπης είναι πραγματικότητα, ειδικοί από τέσσερις χώρες κάνουν σενάριο τις εμπειρίες τους - Ανακοίνωση του 2ου ΣΔΕ Λάρισας

Οι πρώτες είκοσι ιστορίες έγκλειστων, ανδρών και γυναικών σε φυλακές της Ευρώπης είναι πραγματικότητα!

Εκπαιδευτικοί, που εργάζονται με κρατούμενους, κρατούμενες ή αποφυλακισμένους σε διαδικασία επανένταξης, χρησιμοποίησαν τα εκπαιδευτικά εργαλεία της αφήγησης (Storytelling) και της δημιουργικής γραφής (creative writing) προκειμένου να διαμορφωθούν οι  πρώτες ιστορίες.

Πρόκειται για έγκλειστους στη φυλακή Λάρισας, που εκπαιδεύονται στο 2ο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας, έγκλειστες στη γυναικεία φυλακή Rebibbia της Ρώμης και αποφυλακισμένους ή αδειούχους κρατούμενους στις φυλακές της Βόρειας Πορτογαλίας.

Τα μέλη των πέντε επιστημονικών φορέων που συμμετέχουν στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα “STEPs” (Erasmus+) που αποσκοπεί στην ενδυνάμωση των κρατουμένων με τη χρήση εκπαιδευτικών εργαλείων συναντήθηκαν στο Πόρτο της Πορτογαλίας (20-22 Σεπτεμβρίου), προκειμένου να επιλέξουν τις πρώτες ιστορίες που θα γίνουν σενάριο και στη συνέχεια θα παρουσιαστούν σε δωμάτια εικονικής πραγματικότητας (Virtual Roooms).

Τα μέλη των επιστημονικών φορέων (ΕΕΠΕΚ – Ελλάδα, CIP – Κύπρος, CPIA1 – Ιταλία,  KERIGMA – Πορτογαλία και 2ο ΣΔΕ Λάρισας - Ελλάδα) διαπίστωσαν μέσα από τη μελέτη των δεκάδων ιστοριών ότι τα βιώματα που περιγράφηκαν μπορούν να είναι εμπειρίες κάθε έγκλειστου ή έγκλειστης στην Ευρώπη και ότι οι αιτίες που οδηγούν στην παραβατικότητα και στα δεινά του εγκλεισμού πρέπει να τύχουν κοινής αντιμετώπισης.

Μέχρι το τέλος του χρόνου οι εξοπλισμοί εικονικής πραγματικότητας θα έχουν μοιραστεί σε Λάρισα, Ρώμη, Λευκωσία και Μπαρσέλος, ώστε να γίνει εκπαιδευτική δοκιμαστική χρήση και οι άμεσα ενδιαφερόμενοι να πλοηγηθούν με τη χρήση των ειδικών εργαλείων (γυαλιά και ασύρματα χειριστήρια) και να εκφράσουν τις αντιδράσεις τους.

Οι συμμετέχουσες και συμμετέχοντες στην ευρωπαϊκή συνάντηση συζήτησαν τη διαμόρφωση ενός οδηγού (manual), που θα είναι αναγκαίος για μελλοντική χρήση του μαζί με τον εξοπλισμό σε οποιαδήποτε φυλακή ή χώρο υποδοχής εκτός φυλακής στην Ευρώπη. Αξίζει να σημειωθεί ότι επιτροπή επιστημόνων και ειδικών από διαφορετικές χώρες θα παρακολουθεί την εξέλιξη του πρωτότυπου εγχειρήματος, που δίνει τη δυνατότητα έκφρασης των συναισθημάτων των έγκλειστων και αποφυλακισμένων τη στιγμή που θα «βιώνουν» εμπειρίες χωρίς σύνορα.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Εσείς γνωρίζετε τι σημαίνει «νείρομαι»;

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 22 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 22/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Κυριακή Μάλαμα
Κ. Μάλαμα για αδιανόητη συμπεριφορά διευθυντή Γυμνασίου: Έχει κινηθεί η πειθαρχική διαδικασία από το ΥΠΑΙΘΑ;
Για τις πολύ σοβαρές καταγγελίες της ΕΛΜΕ Χαλκιδικής ως προς την συμπεριφορά του διευθυντή του Γυμνασίου Σήμαντρων – Η ερώτηση της βουλευτή
Κ. Μάλαμα για αδιανόητη συμπεριφορά διευθυντή Γυμνασίου: Έχει κινηθεί η πειθαρχική διαδικασία από το ΥΠΑΙΘΑ;