Μοριοδοτούμενο Πρόγραμμα Ετήσιας Εξειδίκευσης στην Εκπαίδευση Χαρισματικών Μαθητών 2019-2020
Το πρόγραμμα ετήσιας εξειδίκευσης στην ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΧΑΡΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ διοργανώνεται στο πλαίσιο της Ειδικής Αγωγής για πρώτη φορά στην Ελλάδα επειδή πρόκειται να λειτουργήσουν Πρότυπα Σχολεία για Χαρισματικούς Μαθητές τα προσεχή χρόνια στη Δημόσια Εκπαίδευση.

      Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

      Επιστημονικός Υπεύθυνος: Δρ. ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΔΑΤΟΣ, Ομότιμος καθηγητής Πανεπιστημίου Αθηνών                   

Το πρόγραμμα εστιάζει σε:

    • Χαρακτηριστικά Χαρισματικών Μαθητών (ευφυία/ δημιουργικότητα)
    • Ανάπτυξη της ευφυίας: γενετικοί και περιβαλλοντικοί παράγοντες
    • Αξιολόγηση και αναγνώριση της χαρισματικότητας
    • Μοντέλα προγραμμάτων εκπαίδευσης χαρισματικών μαθητών
    • Στρατηγικές διαμόρφωσης προγραμμάτων εκπαίδευσης ευφυών μαθητών
    • Αξιολόγηση προγραμμάτων εκπαίδευσης χαρισματικών μαθητών
    • Διαμόρφωση προγραμμάτων και εφαρμογή τους στην Ελληνική πραγματικότητα

    Αναλυτικότερα το πρόγραμμα εκπαίδευσης θα εστιάσει:

    • Ορισμοί Χαρισματικότητας και αποσαφηνίσεις του όρου
    • Χαρακτηριστικά Χαρισματικών Μαθητών (ευφυία/ δημιουργικότητα)
    • Ανάπτυξη της ευφυίας: γενετικοί και περιβαλλοντικοί παράγοντες
    • Κοινωνική και συναισθηματική ανάπτυξη χαρισματικών μαθητών
    • Αξιολόγηση και αναγνώριση της χαρισματικότητας
    • Αναλυτικό πρόγραμμα και εκπαίδευση χαρισματικών μαθητών
    • Σχολικό περιβάλλον/ σχέσεις με δασκάλους/ σχέσεις με συνομηλίκους και χαρισματικοί μαθητές
    • Επίπεδα εκπαίδευσης χαρισματικών
    • Νομοθετικό πλαίσιο ως προς την εκπαίδευση χαρισματικών μαθητών
    • Συνεργασία με δομές/ φορείς παροχής εκπαίδευσης χαρισματικών
    • Αρχές προγραμμάτων εκπαίδευσης χαρισματικών μαθητών
    • Μοντέλα προγραμμάτων εκπαίδευσης χαρισματικών μαθητών
    • Στρατηγικές διαμόρφωσης προγραμμάτων εκπαίδευσης ευφυών μαθητών
    • Eιδική εκπαίδευση εκπαιδευτικών των χαρισματικών μαθητών
    • Σχεδιασμός και αξιολόγηση ατομικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων για χαρισματικούς μαθητές
    • Αξιολόγηση προγραμμάτων εκπαίδευσης χαρισματικών μαθητών
    • Παραδείγματα προγραμμάτων εκπαίδευσης χαρισματικών μαθητών στις θεωρητικές και φιλολογικές επιστήμες
    • Παραδείγματα προγραμμάτων εκπαίδευσης χαρισματικών μαθητών στις θετικές επιστήμες
    • Παραδείγματα προγράμματος ανάπτυξης ειδικών χαρακτηριστικών, όπως κριτική σκέψη, ηγετική ικανότητα
    • Διαμόρφωση προγραμμάτων και εφαρμογή τους στην Ελληνική πραγματικότητα

    ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ & ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

    •  Για την συμμετοχή στο σεμινάριο επικοινωνήστε στα 21036427712103642778, 6985993853 ή  στο [email protected]
    •  Για ανακοινώσεις σχετικές με το Πρόγραμμα μπορείτε να επισκέπτεστε το www.spedu.gr
    • Πληροφορίες παρέχονται στα τηλέφωνα 210-3642771, 2103642778, 6985993853
    • Δευτέρα έως Παρασκευή  10.00-14.00

    Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

    ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

    Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

    Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/8

    Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

    Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

    σχετικά άρθρα

    lemonia_freska
    Πώς να διατηρήσετε τα λεμόνια φρέσκα για περισσότερο χρόνο
    Αυτές οι συμβουλές θα σας βοηθήσουν να διατηρήσετε τα λεμόνια σας φρέσκα, γευστικά και αρωματικά για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, μειώνοντας τη...
    Πώς να διατηρήσετε τα λεμόνια φρέσκα για περισσότερο χρόνο
    vivlia
    «Καθ’ υπερβολήν» ή «καθ’ υπερβολή»; Η σωστή χρήση της φράσης
    Στην καθημερινή γλώσσα συναντάμε συχνά τη φράση είτε ως «καθ’ υπερβολήν» είτε ως «καθ’ υπερβολή». Ποια όμως είναι η σωστή μορφή;
    «Καθ’ υπερβολήν» ή «καθ’ υπερβολή»; Η σωστή χρήση της φράσης