Thumbnail
Τι απαντάει η υπεύθυνη των Παιδικών Σταθμών Κορωπίου

Νωρίτερα δημοσιεύθηκε κείμενο-καταγγελία του Ριζοσπάστη για απαίτηση των δημοτικών αρχών, ώστε τα νήπια που αναμένεται να φοιτήσουν στα σχολεία του Κορωπίου να μιλούν την ελληνική γλώσσα.

Η καταγγελία απέδωσε σε ρατσιστικά-ξενοφοβικά κίνητρα στην συγκεκριμένη αξίωση, ενώ από την Κ.Ο του Κ.Κ.Ε της περιοχής γίνεται λόγος για στοχευμένη προσπάθεια αποκλεισμού προσφυγόπουλων από τα σχολεία. Μάλιστα, στην καταγγελία γίνεται λόγος για διευθυντές, οι οποίοι « καυχιούνται για τα σχολεία τους που "είναι μόνο για Ελληνόπουλα"».

Την δική της εκδοχή για το συγκεκριμένο συμβάν παρουσιάζει η Αγγελική Γκιόκα, υπεύθυνη των Παιδικών Σταθμών και Γραμματέας του ΔΣ ΝΠΔΔ "ΣΦΗΤΤΟΣ" του Δήμου Κρωπίας.

Στην απάντησή της στο δημοσίευμα, αναφέρει πως η απαίτηση για γνώση των ελληνικών εμπίπτει σε καθαρά παιδαγωγικούς λόγους, ενώ γίνεται λόγος για σπίλωση του δημοκρατικού φρονήματος, δημοτικών αρχών και υπαλλήλων. 

Τέλος, τονίζει ότι «το σχολικό έτος που διανύουμε, όλες οι αιτήσεις οι οποίες υπεβλήθησαν, εγκρίθηκαν αδιακρίτως και όλα τα νήπια, φιλοξενούντα» ενώ καταλήγει αναφορικά με το έργο στην εκπαίδευση των προσφύγων: «Προφανώς, το αγνοεί για καθαρά προεκλογικούς σκοπούς, κομματικός συνδυασμός του Κ.Κ.Ε. στο Κορωπί».

Αναλυτικά η απάντηση:

Σχετικά με δημοσίευμα στην εφημερίδα, «Ριζοσπάστης», 16.05.2019 και σε διαδικτυακούς τόπους (902) με τίτλο, «ΤΟ ΝΗΠΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΙΛΑΗ ΕΛΛΗΝΙΚΑ» αναφερόμενο σε έντυπο αίτησης για τους Παιδικούς Σταθμούς, η Γραμματέας του Δ.Σ ΝΠΔΔ «ΣΦΗΤΤΟΣ» του Δήμου Κρωπίας, υπεύθυνη των Παιδικών Σταθμών Αγγελική Γκιόκα, διευκρινίζει το αυτονόητο: 

«Η λεγομένη υποχρέωση, να μιλάη ελληνικά, υπακούει σε μια απλή πρακτική παιδαγωγική αρχή: να γνωρίζη το παιδί βασικές λέξεις στα ελληνικά, ήτοι τον γλωσσικό κώδικα επικοινωνίας, για την προσωπική του ασφάλεια και την ομαλή συμμετοχή του στα δρώμενα της καθημερινότητας των σταθμών. Είναι γεγονός, ότι η πρόβλεψη αυτή στην αίτηση έγινε λόγω παλαιοτέρου περιστατικού και όχι μόνο ενός, με παιδάκι που παρουσίασε αδυναμία επικοινωνίας, διότι δεν κατανοούσε την ελληνική γλώσσα. Ως εκ τούτου, δημιουργούνται προβλήματα τόσο στην ψυχολογία, όσο και στην προσωπική ασφάλεια του παιδιού. Προφανώς δεν θέσαμε ποτέ θέμα έγγραφης βεβαίωσης γνώσεως της ελληνικής ή πιστοποιητικού γλωσσομάθειας από νήπιο! Είναι αυταπόδεικτο! Είναι καθαρά θέμα επικοινωνίας μεταξύ νηπίου και παιδαγωγικού προσωπικού. 

Οιαδήποτε άλλη ερμηνεία της υποχρέωσης αυτής, όπως αυτή που επιχειρούν οι συντάκτες, απλά επιβεβαιώνει την αδυναμία κατανόησης της κοινωνικής καθημερινής πραγματικότητος. Σημειωτέον, η υποχρέωση αυτή έχει την έννοια της προτροπής προς τους γονείς για μια σχετική  προεργασία. 

Από την άλλη πλευρά, επειδή οι ελληνικές κρατικές και ευρωπαϊκές πολιτικές δεν βοηθούν ουσιαστικά και για τα αυτονόητα τους μετανάστες και τις οικογένειές τους (ιδιαίτερα τους πρόσφυγες) είναι εύκολο να κατασκευάζουμε «ιδεολογικούς μύθους» σπίλωσης του δημοκρατικού φρονήματος, δημοτικών αρχών και υπαλλήλων. 

Είναι γνωστόν, ότι το σχολικό έτος που διανύουμε, όλες οι αιτήσεις οι οποίες υπεβλήθησαν, εγκρίθηκαν αδιακρίτως και όλα τα νήπια, φιλοξενούνται. Είναι προφανές για όσους ζουν στο Κορωπί…ότι καμμία ποτέ διάκριση δεν έγινε και αυτό το γνωρίζουν όλες οι δημοτικές διοικήσεις του Δήμου Κρωπίας καθώς και οι αντιπολιτεύσεις από το 2003 έως το 2019. Προφανώς, το αγνοεί για καθαρά προεκλογικούς σκοπούς, κομματικός συνδυασμός του Κ.Κ.Ε. στο Κορωπί. 

Ως εκπαιδευτικός, θα μου επιτρέψετε να σας παραπέμψω σε γλωσσομαθείς διανοούμενους του Κόμματός σας. Παρά ταύτα, ζητώ συγγνώμη που χρησιμοποιώ την ελληνική γλώσσα και την γραμματική, την οποία εδιδάχθην ως μαθήτρια του Γυμνασίου Κορωπίου και συνεχίζω, να εφαρμόζω ενίοτε στο γραπτό μου λόγο, αν αυτό σας ενοχλεί.

Παρακαλώ, να μεταφέρετε την εκτίμησή μου στον Γραμματέα της Κ.Ε του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδος, Κύριον Δημήτριον Κουτσούμπα. 

                             Αγγελική Εμμ. Γκιόκα 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Ιόνιος σχολή
Ιόνιος Σχολή – Καταγγελίες της ΟΙΕΛΕ για εκδικητικές συμπεριφορές απέναντι σε απεργούς εκπαιδευτικούς
Η Ομοσπονδία Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδας κάνει λόγο για απειλές απολύσεων, υβριστικές συμπεριφορές και κλίμα έντονης πίεσης στο σχολείο
Ιόνιος Σχολή – Καταγγελίες της ΟΙΕΛΕ για εκδικητικές συμπεριφορές απέναντι σε απεργούς εκπαιδευτικούς
olimpiakoi_agones.jpg
Υπ. Παιδείας: Συνδιοργάνωση Πανελλήνιων Αγώνων ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ. Ολυμπιακών Αθλημάτων
Συμμετοχή μαθητών/μαθητριών από τουλάχιστον δεκαέξι (16) Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας
Υπ. Παιδείας: Συνδιοργάνωση Πανελλήνιων Αγώνων ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ. Ολυμπιακών Αθλημάτων
Κοινό Δελτίο Τύπου ΙΚΥ- ΙΔΕΠ
Ισχυρή συνεργασία ΙΚΥ – ΙΔΕΠ για το Erasmus+: Νέα εποχή για τη διά βίου μάθηση
Συνάντηση εργασίας ΙΚΥ – ΙΔΕΠ στην Αθήνα, στο πλαίσιο του Μνημονίου Συνεργασίας για το Erasmus+. Οι δύο οργανισμοί ενώνουν δυνάμεις για την ενίσχυση...
Ισχυρή συνεργασία ΙΚΥ – ΙΔΕΠ για το Erasmus+: Νέα εποχή για τη διά βίου μάθηση
τάξη
Συγχωνεύσεις τμημάτων και έλλειψη προσωπικού προκαλούν αντιδράσεις γονέων και εκπαιδευτικών στο Περιστέρι
Χιλιάδες κενά σε εκπαιδευτικούς – Οργή γονέων για τη λειτουργία των σχολείων
Συγχωνεύσεις τμημάτων και έλλειψη προσωπικού προκαλούν αντιδράσεις γονέων και εκπαιδευτικών στο Περιστέρι