Thumbnail
Νέα μεγάλη διεθνής διάκριση για την ΕΕΠΕΚ για μαθητές και καθηγητές Λάρισας

Σε μια εποχή όπου η κοινωνία, οι θεσμοί και οι αξίες δοκιμάζουν τις αντοχές τους, η εκπαιδευτική κοινότητα της Λάρισας έρχεται –για άλλη μια φορά-  να δώσει το λαμπρό παράδειγμα, να αναδείξει το μεγαλείο του ανθρωπισμού και να δικαιώσει τον τίτλο της: «Λάρισα, η πόλη που μαθαίνει». Για πρώτη φορά, η Επιστημονική Ένωση για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (ΕΕΠΕΚ) συμμετείχε στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα: «Ποτέ Ξανά – Μνήμη Ενάντια στην Απανθρωπιά (Never Again – Memory Against Inhumanity / MAI+)» και κατέθεσε 4 έργα σε συνεργασία με 2 σχολεία της Λάρισας (2ο & 10ο Λύκειο Λάρισας) στον Πανευρωπαϊκό Διαγωνισμό Βίντεο, στο Μιλάνο της Ιταλίας.

Για την παραγωγή των 4 έργων που υποβλήθηκαν στο διαγωνισμό, συνεργάστηκαν αποτελεσματικά και μεθοδικά ένας σημαντικός αριθμός μαθητών, καθηγητών και άλλων κοινωνικών φορέων. Πιο συγκεκριμένα, ο πρώτος ρόλος άνηκε στους μαθητές και μαθήτριες  του 2ου & 10ου Γενικού λυκείου Λάρισας, οι οποίοι υπό την παιδαγωγικο-διδακτική  καθοδήγηση των επιβλεπόντων καθηγητών τους (Αριστέα Κρίτσα, Ρίζο Χαλιαμπάλια & Ζήση Καρασίμο) παρακολούθησαν επιμορφωτικές ομιλίες ενώ πραγματοποίησαν και εκπαιδευτικές επισκέψεις. Κατά τη διάρκεια του Project,  οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να λαμβάνουν μέρος σε συναντήσεις ψυχολογικής – κοινωνικής υποστήριξης από ομάδα έμπειρων ψυχολόγων – κοινωνιολόγων (Καλλιόπη Αναγνωστοπούλου & Αθηνά Μότσιου), ενώ την πολυμεσική επεξεργασία των βίντεο επιμελήθηκε η ομάδα των εκπαιδευτικών Πληροφορικής (Δημήτρης Κολοκοτρώνης, Ηλίας Λιάκος, Κώστας Σταθόπουλος & Δημήτρης Λιόβας).

Η συστηματική δουλειά και συνεργασία όλων των προαναφερόμενων δεν άργησε να αποδώσει καρπούς: Η μικρού μήκους ταινία του 2ου Λυκείου Λάρισας με τίτλο: «Πέτρα Ολύμπου», που αναφέρονταν στους ψυχικά ασθενείς και την έννοια της απάνθρωπης συμπεριφοράς απέναντί τους, απέσπασε το 2ο Πανευρωπαϊκό βραβείο «THE MAI PIU GLOBAL AWARD», καθώς επίσης και το 1ο εθνικό βραβείο (National award)! Το auditorium του Μιλάνο σείστηκε από χειροκροτήματα, όταν ο μαθητής της Γ’ τάξης του 2ου Λυκείου Λάρισας και «ψυχή» της συγκεκριμένης ταινίας Θάνος Χήρας συνοδευόμενος από την καθηγήτριά του κ. Αριστέα Κρίτσα ανέβηκαν στη σκηνή για να παραλάβουν το βραβείο και να ευχαριστήσουν μεταξύ άλλων και τον Διευθυντή του 2ου Λυκείου Λάρισας κ. Χριστόφορο Γιαλαμά για την πολύτιμη βοήθεια και συμπαράσταση που τους παρείχε καθ’ όλη την διάρκεια των προγράμματος.

Ο Εκπαιδευτικός Διαγωνισμός διοργανώθηκε από το Ευρωπαϊκό Δίκτυο για την Ψυχοδυναμική Ψυχιατρική NETFORPP EUROPE, στο πλαίσιο του προγράμματος «EUROPE FOR CITIZENS», και συγκεκριμένα στο έργο: «Ποτέ Ξανά, μνήμη ενάντια στην απανθρωπιά», με την Υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, των Πρεσβειών στην Ελλάδα, τη Ρουμανία και τη Σλοβενία, το Γενικό Προξενείο της Δημοκρατίας της Γερμανίας στο Μιλάνο, το Πανεπιστήμιο Bicocca του Μιλάνου-, και το Goethe-Institut Mailand. Οι διοργανωτές απένειμαν τα εύσημά τους στην ΕΕΠΕΚ για τη συνολική προσφορά της στο πρόγραμμα.

Ο Πρόεδρος του Δ.Σ της ΕΕΠΕΚ Δρ. Δημήτρης Κολοκοτρώνης, συνεχάρη τους μαθητές, τους συνοδούς καθηγητές τους και όλα τα μέλη της ομάδας (ψυχολόγους, κοινωνιολόγους, εκπαιδευτικούς Πληροφορικής κλπ.) τόσο για τη συμμετοχή, την προσπάθεια και την ευαισθησία τους σε θέματα ανθρωπισμού, όσο και για τη διεθνή τους διάκριση σε Ευρωπαϊκό επίπεδο, γεγονός που αποδεικνύει το εξαιρετικό έργο που επιτελείται στα σχολεία της Λάρισας και της Ελλάδας, γενικότερα. Σε ομιλία του προς το ακροατήριο επισήμανε πως η δημιουργία μιας μεγάλης κοινότητας μάθησης, ως πρωταρχικός στόχος της ΕΕΠΕΚ, έχει αρχίσει ήδη να αποδίδει σημαντικά οφέλη στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, γεγονός που μας επιτρέπει να ατενίζουμε το μέλλον με περισσότερη αισιοδοξία.

Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του μεταξύ άλλων και ο εκπρόσωπος του Γενικού Προξενείου της Ελλάδας στο Μιλάνο κ. Σισμανίδης, ο οποίος εξήρε το έργο της ΕΕΠΕΚ σε ελληνικό και διεθνές επίπεδο, τονίζοντας τη σπουδαιότητα της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας σε όλες τις εκφάνσεις του Εκπαιδευτικού μας Συστήματος. Σε δηλώσεις του αναγνώρισε το πολυδιάστατο έργο της ΕΕΠΕΚ, χαρακτηρίζοντας την εκπαιδευτική καινοτομία ως τον σπουδαιότερο πυλώνα ανάπτυξης μιας χώρας, καθώς, όπως είπε, «Όλα είναι θέμα παιδείας»!

epek_lar.jpg

 

 

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας: 340 ενστάσεις φοιτητών κατά των διαγραφών τους υποβλήθηκαν – Προς διαγραφή 13.000 άτομα
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας: Στην τελική ευθεία η διαδικασία διαγραφών φοιτητών
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας: 340 ενστάσεις φοιτητών κατά των διαγραφών τους υποβλήθηκαν – Προς διαγραφή 13.000 άτομα
antras-limni.jpg
Τα τρία προειδοποιητικά σημάδια υγείας που κανένας άντρας δεν πρέπει να αγνοεί
Η επίμονη κόπωση, η στυτική δυσλειτουργία και η έντονη τριχόπτωση μπορεί να κρύβουν σοβαρότερα προβλήματα – Τι λένε οι ειδικοί και πότε πρέπει να...
Τα τρία προειδοποιητικά σημάδια υγείας που κανένας άντρας δεν πρέπει να αγνοεί
ασανσέρ
Γιατί οι ντελιβεράδες χαράζουν γράμματα στα κουμπιά των ασανσέρ – Τι σημαίνουν τα «Γ», «Χ» και τα υπόλοιπα σημάδια
Μικρά χαράγματα, μεγάλες ιστορίες: Τι δείχνουν τα σημάδια στα κουμπιά του ασανσέρ
Γιατί οι ντελιβεράδες χαράζουν γράμματα στα κουμπιά των ασανσέρ – Τι σημαίνουν τα «Γ», «Χ» και τα υπόλοιπα σημάδια
Σοφία Ζαχαράκη
Σε τροχιά υλοποίησης το Eduquality: Νέο ψηφιακό σύστημα αξιολόγησης και υποστήριξης σχολικών μονάδων
Ένταξη της Πράξης «Eduquality – Σύστημα πολυκριτηριακής αντικειμενικής αξιολόγησης και υποστήριξης σχολικών μονάδων του ΥΠΑΙΘΑ» με Κωδικό ΟΠΣ 5228065...
Σε τροχιά υλοποίησης το Eduquality: Νέο ψηφιακό σύστημα αξιολόγησης και υποστήριξης σχολικών μονάδων