Thumbnail
Ανακοίνωση της ΠΕΠΤΕΓ

Δυστυχώς οι εκτιμήσεις της ΠΕΠΤΕΓ επιβεβαιώθηκαν.

Από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε το Υπουργείο Παιδείας ο κ. Γαβρόγλου, αποφασίστηκε να κλείσουν τα Ιδρύματα της Ανώτατης Τεχνολογικής Εκπαίδευσης στην Ελλάδα, βρίσκοντας ως πρόφαση την απαράδεκτη δικαιολογία της εντολής των Δανειστών, αλλά η πραγματική αιτία ήταν οι βούληση των επιμελητηριακών συντεχνιών.

Αναρωτιόμαστε, τώρα που βγήκε η Ελλάδα από τα μνημόνια γιατί συνεχίζεται ο κατήφορος της απαξίωσης των Τεχνολογικών Ιδρυμάτων και των αποφοίτων τους ; 
 
Ο κος Γαβρόγλου τώρα στηρίζεται στις πλάτες μερίδας καθηγητών των ΤΕΙ και σε επιτροπές που σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους απόφοιτους και εφαρμόζουν απροσδιόριστα ακαδημαϊκά κριτήρια. 
Δεν ρώτησαν τους αποφοίτους των ΤΕΙ και τις Επιστημονικές τους Ενώσεις.
Ο κος Γαβρόγλου δεν δέχτηκε ποτέ να συνομιλήσεις με εμάς.

Δεν άκουσε ποτέ τα αυτονόητα αιτήματα μας και τα βάφτισε μαξιμαλιστικά.

Αυτή η κυβέρνηση με πρωταγωνιστή τον κο Γαβρόγλου είναι αποφασισμένη να ρίξει τους εκατοντάδες χιλιάδων αποφοίτων ΤΕΙ, πτυχιούχους ανώτατης εκπαίδευσης και κατόχους μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων, στον ακαδημαϊκό Καιάδα. 
Προφανώς έχουν συμμάχους εντός και εκτός των ΤΕΙ, δεν είναι μόνοι, κοροϊδεύουν τους φοιτητές τάζοντας τους λαγούς με πετραχήλια για να μην ξεσηκωθούν γιατι τους φοβούνται.
Διαδίδουν ότι θα "πανεπιστημιοποιηθούν" τα πτυχία των ΤΕΙ και κοροϊδεύουν τον κόσμο για λύσεις που δεν έχουν ποτέ εφαρμοστεί στην Ελλάδα και την Ευρώπη, όταν ένα ΑΕΙ μετατράπηκε σε άλλο ΑΕΙ. Τα ΤΕΙ είναι ΑΕΙ με σειρά νόμων που σκόπιμα ο Υπουργός παραβλέπει.

Γιατί άραγε ο Υπουργός δεν συμπεριέλαβε στους νόμους που ψήφισε και ετοιμάζει, τα δεδομένα που διέπουν τα Τεχνολογικά Ιδρύματα και τους αποφοίτους τους ; 
  
Γιατί προβάλουν συνεχώς τον διαχωρισμό των αποφοίτων σε προ και μετά τον Ν. 2916, αποκρύπτοντας την ουσία του νόμου και τις γνωμοδοτήσεις του ΣτΕ; 

Γιατί δεν ακολούθησαν στον ιδρυτικό νόμο του ΠΑΝΔΑ, ότι προβλέφθηκε σε ανάλογες περιπτώσεις με την Χαροκόπειο Σχολή, Την Γεωργική Σχολή, την Πάντειο, την ΑΣΣΟΕ, την ΑΒΣΠ που ήταν ήδη ΑΕΙ όταν μετατράπηκαν σε Πανεπιστήμια, και τις Γυμναστικές και Παιδαγωγικές Ακαδημίες που ως κατώτερες σχολές μετατράπηκαν σε Πανεπιστημιακά Τμήματα μέσα σε μία νύχτα ; 
Γιατί δεν τα ακολούθησαν την ίδια οδό με τα ΤΕΙ, αφού ήδη είναι Ανώτατα Ιδρύματα ; 

Γιατί ο κος Γαβρόγλου ακολούθησε από την αρχή μία ασαφή στάση με συνεχείς εναλλαγές απόψεων; 
Προφανώς γιατί βολεύει μία στενή συντεχνία να πιστεύει μία μερίδα φοιτητών και αποφοίτων ότι οι καταργήσεις και απορροφήσεις ΤΕΙ από Πανεπιστήμια αποτελεί "αναβάθμηση" του πτυχίου τους, αλλά στην πραγματικότητα αποτελεί πλήρη υποταγή στις συντεχνίες των επιμελητηρίων που επί 30 χρόνια επεδίωξαν την κατάργηση των ΤΕΙ και τον επαγγελματικό εξωστρακισμό των αποφοίτων κυρίως Γεωτεχνικών και Μηχανικών.
Ας πουν την αλήθεια στους αποφοίτους και τους νεώτερους φοιτητές, που εντέχνως, εφαρμόζοντας το ν+2 τους άφησαν εκτός των νέων Πανεπιστημιακών Τμημάτων, να φοιτούν σε καταργημένα Ιδρύματα φαντάσματα (βλέπε Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής και σύντομα ΤΕΙ Ηπείρου, Στερεάς Ελλάδας, Θεσσαλονίκης κλπ).
Ο Υπουργός βάφτισε μαξιμαλιστικά τα αιτήματα για τα ανύπαρκτα επαγγελματικά δικαιώματα μας που τόσο άδικα μας στερούν επί τρεις δεκαετίες και πλέον. 
Η Ελλάδα είναι η μοναδική χώρα στην Ευρώπη που άλλα έλεγε για τα μισά της ΑΕΙ στο εξωτερικό και άλλα έκανε στο εσωτερικό. 
Και αποδεικνύεται ότι σύμμαχοι και υποστηρικτές των συντεχνιακών επιμελητηρίων ήταν και μεγάλη μερίδα διδασκόντων, η οποία ενθέρμως ενδιαφέρθηκε για την δική της μετέπειτα καριέρα αλλά ουδέποτε στο παρελθόν ενδιαφέρθηκε όσο έπρεπε για την σύνδεση των αποφοίτων με τα Ιδρύματα και το επάγγελμα.
Τελικά ποιός ηγείται σε αυτό το υπουργείο; 

Οι συντεχνίες ή ο Υπουργός;

Είναι το ΠΔ 99/2018 μία απόδειξη του γεγονότος ότι το ΤΕΕ με αυτή την κυβέρνηση άσκεί μόνο του πολιτική στην Ανώτατη Εκπαίδευση ; 
Είναι το grecomaster η απόλυτη διαστρέβλωση της ακαδημαϊκής λογικής και ουσίας ; 
Μόνο στην Ελλάδα "βαφτίσαμε" πενταετή πτυχία ως επιπέδου master χρησιμοποιώντας την συνθήκη της Bolognia (3+2 =master) όπως μας συμφέρει. 
Γιατί άραγε τα τετραετή πτυχία δεν τα βαφτίζουμε επίσης επιπέδου master με βάση την ίδια σύνθήκη (3 + 1 = master) ; 
Μήπως το ΤΕΕ ήθελε διακαώς να "ξεχωρίσει από τα ΤΕΙ" και πλέον έφτασε να νομοθετήσει τον εαυτό του ως "υπερπτυχιούχο" απαξιώνοντας προπτυχιακές και μεταπτυχιακές σπουδές στην Ελλάδα ;

Κύριοι.
Έχουμε αποδείξει την αξία μας και μας φοβάστε για αυτό με Δούρειο Ίππο αυτή την Κυβέρνηση και αυτόν τον Υπουργό, φροντίσατε κρυφά να νομοθετήσετε την μοριοδότηση των πτυχίων σας ως grecomaster ώστε να αποκλείσετε τους πτυχιούχους του Ανώτατου Τεχνολογικού Τομέα και πολλών Σχολών του Πανεπιστημιακού Τομέα, από την αγορά εργασίας και από θέσεις ευθύνης στον Δημόσιο Τομέα.

Κε Γαβρόγλου, σας καλούμε έστω και την ύστατη ώρα να αποσύρετε ότι σχεδιάζετε. Ελάτε να κάνουμε έναν ειλικρινή διάλογο εκ του μηδενός ώστε να βρεθεί δίκαιη λύση για περισσότερους από 170.000 αποφοίτους των Ανώτατων ΤΕΙ.

Σε μία Δημοκρατική κοινωνία, όπως διατείνεστε, οφείλετε να ακούσετε τα αιτήματα μας και να ζητήστε συγνώμη για τους απαράδεκτους χαρακτηρισμούς που έχετε εκστομίσει εναντίων πτυχιούχων επαγγελματιών του Τεχνολογικού Τομέα των ΑΕΙ, από το 1988 και μετά.

Οι διδάσκοντες των ΤΕΙ οφείλετε να κοιτάξετε στα μάτια τους απόφοιτους και τους φοιτητές σας και να φερθείτε όπως αρμόζει σε ακαδημαϊκούς δασκάλους. Όπως ακριβώς έπραξαν οι διδάσκοντες Πανεπιστημιακών Τμημάτων με την εμφάνιση του ΠΔ 99/2018.
Δεν υπάρχουν κατατακτήριες από ένα Τμήμα ΑΕΙ σε ένα άλλο ίδιο Τμήμα ΑΕΙ. 
Δεν υπάρχει "ανωτατοποίηση" από την Ανώτατη στην Ανώτατη Εκπαίδευση 
Δεν υπάρχουν συνενώσεις Τμημάτων. Υπάρχει ή κατάργηση ή μετεξέλιξη.Όπως έχει γίνει και στο παρελθόν σε πάρα πολλές ανάλογες και μη περιπτώσεις. 
Το βιαστικό κλείσιμο των ΤΕΙ και η εκδίωξη των εκατοντάδων χιλιάδων αποφοίτων από την αγορά εργασίας είναι σχέδια των συντεχνιών.
Καλούμε όλους τους απόφοιτους ΤΕΙ, όλων των Σχολών και τους Φοιτητές σε συντονισμό προκειμένου να πραγματοποιηθούν μαζικές και Δημοκρατικές κινητοποιήσεις.

Δεν μπορούν να αποφασίζουν για εμάς χωρίς εμάς.

Ζητάμε το αυτονόητο που αυτός ο Υπουργός θεωρεί αδιανόητο καθοδηγούμενος ολοφάνερα από τις συντεχνίες που επί χρόνια εμπόδισαν την απόδοση επαγγελματικών δικαιωμάτων και την άσκηση ελεύθερου επαγγέλματος σε δεκάδες χιλιάδες πτυχιούχους των Ανώτατων Τεχνολογικών Ιδρυμάτων.

Ως εδώ η κοροϊδία κε Γαβρόγλου...
 
ΓΡΑΦΕIΟ ΤΥΠΟΥ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΠΕΠΤΕΓ


 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

eisfores_lefta.jpg
Αύξηση ασφαλιστικών εισφορών για ελεύθερους επαγγελματίες από το 2025 – Πόσο θα κληθούν να πληρώσουν
Οι αυξήσεις αναμένονται να κυμανθούν από 6 έως 17 ευρώ τον μήνα, και οι ελεύθεροι επαγγελματίες θα κληθούν να τις καταβάλουν από την 1η Ιανουαρίου...
Αύξηση ασφαλιστικών εισφορών για ελεύθερους επαγγελματίες από το 2025 – Πόσο θα κληθούν να πληρώσουν
pada.jpg
ΠΑΔΑ: Επιχορήγηση 966.000€ για υποστήριξη Έρευνας-Καινοτομίας και ενσωμάτωση ενισχυτικής διδασκαλίας επιπρόσθετα των κύριων διαλέξεων
Δείτε αναλυτικά τα νέα έργα που προβλέπονται για το ΠΑΔΑ
ΠΑΔΑ: Επιχορήγηση 966.000€ για υποστήριξη Έρευνας-Καινοτομίας και ενσωμάτωση ενισχυτικής διδασκαλίας επιπρόσθετα των κύριων διαλέξεων
απα
Απατεώνες προσποιούνται τις δωρεές σε δημοτικά σχολεία ζητώντας τραπεζικούς λογαριασμούς
Οι απατεώνες ισχυρίζονται ότι οι διευθυντές ή εκπαιδευτικοί έχουν κερδίσει κάποια αναδρομική διεκδίκηση ή τους προσφέρουν δωροεπιταγές
Απατεώνες προσποιούνται τις δωρεές σε δημοτικά σχολεία ζητώντας τραπεζικούς λογαριασμούς