Thumbnail
Του Θ. Τσούχλου, ταμία ΔΣ της ΟΛΜΕ-Γενικού Γραμματέα ΔΑΚΕ Καθηγητών

Ο κ. Κ. Γαβρόγλου αναφερόμενος στις αυριανές ανακοινώσεις στο Υπουργικό Συμβούλιο για το σύστημα διορισμών δήλωσε ότι «πρέπει να είμαστε κατηγορηματικά αντίθετοι σε όλους εκείνους τους λαϊκισμούς που ουσιαστικά θέλουν να επαναφέρουν την επετηρίδα». Με τον πλέον ξεκάθαρο τρόπο απαντάμε:

Α) ευθύνη της σημερινής μνημονιακής κυβέρνησης είναι οι μηδενικοί διορισμοί. Από τις αρχές του 2015 υπόσχονται δεκάδες χιλιάδες και μας εμπαίζουν μεταθέτοντάς τους χρονικά

Β) απαιτούμε πλήρη κάλυψη των υπαρχόντων κενών από το σύνολο των αναπληρωτών συναδέλφων που επί σειρά ετών με πενιχρότατους μισθούς και σε πολύ σκληρές συνθήκες στηρίζουν το Δημόσιο Σχολείο.

Γ) σε έρευνα του ΙΟΒΕ οι αφυπηρετήσεις των εκπαιδευτικών κατά τη μνημονιακή περίοδο που δυστυχώς συνεχίζεται υπερβαίνουν τις 30.000. Ο αριθμός και μόνον αυτός καλύπτει πλήρως όλους τους υπηρετούντες αναπληρωτές και δίνει τη δυνατότητα διορισμού στους υπόλοιπους αδιόριστους συναδέλφους οι οποίοι είναι άνεργοι, υποαπασχολούμενοι ή ετεροαπασχολούμενοι

Δ) να γίνουν αποδεκτές οι θέσεις της Ομοσπονδίας, όπως:

1. τμήματα είκοσι μαθητών-μαθητριών
2. τερματισμός συγχωνεύσεων-καταργήσεων των σχολικών μονάδων
3. αποδέσμευση των ολιγομελών τμημάτων-κατευθύνσεων από την υπάρχουσα αναμοριοδότηση
4. προστασία των μικρών-μεσαίων ΓΕ.Λ.-ΕΠΑ.Λ.
5. επαναφορά του διδακτικού μας ωραρίου στα προ του 2013 επίπεδα
6. απάλειψη της αδικίας έναντι των υπευθύνων Εργαστηρίων-Πληροφορικής 
7. κατάργηση της γ’ ανάθεσης 
8. μετακίνηση όχι μεγαλύτερη των δύο σχολείων
9. πλήρης συνταξιοδότηση στην ηλικία των 60 με 30 έτη προϋπηρεσίας

Ε) η αυριανή εξαγγελία των 15.000 διορισμών είναι καθαρά προεκλογικού χαρακτήρα. Η σκληρή πραγματικότητα είναι μόνο οι 4.500 στην Ειδική και η εκ νέου μηδενική στη Γενική. Από αυτούς εάν αφαιρέσουμε αυτούς του ειδικού προσωπικού και της Πρωτοβάθμιας  απομένουν πολλοί λίγοι για τη Δευτεροβάθμια. Οι υπόλοιποι αποτελούν απλά την αποστολή του «λογαριασμού» στην επόμενη κυβέρνηση, χωρίς καμία εξασφάλιση ή δέσμευση. Εάν το πιστεύουν πραγματικά να αποφασίσουν αύριο την πραγματοποίησή τους εντός του 2019.

Οφείλουμε να στηρίξουμε και να προστατεύσουμε την παλαιότητα του πτυχίου και την προϋπηρεσία κατά 100%. Τα ανωτέρω δεν αποτελούν καμία μορφή λαϊκισμού. Αντίθετα στηρίζουν και προασπίζουν το Κοινωνικό Κράτος, τη Δημόσια Παιδεία και τους σκληρά μαχόμενους συναδέλφους αναπληρωτές. Δεν θα τους αφήσουμε μόνους και αβοήθητους στην προσπάθεια κατακρημνίσεως τους στον επαγγελματικό-προσωπικό-κοινωνικό-οικονομικό καιάδα.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

20ο Νηπιαγωγείο Τρικάλων
Τρίκαλα: Το πρώτο παθητικό σχολείο της Ελλάδας είναι γεγονός
Το νέο σχολείο αποτελεί παράδειγμα καινοτομίας και βιωσιμότητας, ανοίγοντας το δρόμο για την κατασκευή ενεργειακά αποδοτικών δημόσιων σχολείων σε όλη...
Τρίκαλα: Το πρώτο παθητικό σχολείο της Ελλάδας είναι γεγονός
αστυνομία
Το πρωί δέρνεις τους γιατρούς και το βράδυ φέρνεις τον πατέρα σου στο νοσοκομείο: Σενάριο επιστημονικής φαντασίας...
Εσύ χαζεύεις στο κινητό σου για να περάσει η ώρα μέχρι να ξαναγίνει η ιατρική επίσκεψη... και ξάφνου βλέπεις τη φάτσα σου "εν ώρα εργασίας", το...
Το πρωί δέρνεις τους γιατρούς και το βράδυ φέρνεις τον πατέρα σου στο νοσοκομείο: Σενάριο επιστημονικής φαντασίας...
τεχνητή νοημοσύνη
Έρευνα: Οι μισοί μαθητές δεν μπορούν να ξεχωρίσουν αν το περιεχόμενο που παράγει η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι αληθινό
Περισσότεροι από τους μισούς μαθητές δεν μπορούν να διακρίνουν αν το περιεχόμενο που δημιουργεί η τεχνητή νοημοσύνη είναι αληθινό, σύμφωνα με νέα...
Έρευνα: Οι μισοί μαθητές δεν μπορούν να ξεχωρίσουν αν το περιεχόμενο που παράγει η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι αληθινό