Thumbnail
Πίνακες με αναλυτικά αριθμητικά στοιχεία για εκπαιδευτικούς, μαθητές και σχολεία στη ΔΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης

Ο αιρετός Άκης Λουκάς, έστειλε στο alfavita.gr ενημερωτικό με αριθμητικά στοιχεία που αφορούν τους εκπαιδευτικούς της Δυτικής Θεσσαλονίκης για τις τρεις τελευταίες σχολικές χρονιές.
Παρατίθενται αναλυτικά οι υπηρετούντες στο ΠΥΣΔΕ, οι οργανικά ανήκοντες, ο αριθμός των εκπαιδευτικών που έφυγε με απόσπαση και αυτοί που ήρθαν με απόσπαση κοκ

Επίσης δείτε τους πίνακες με τα αριθμητικά στοιχεία των σχολικών μονάδων ανά τμήματα και μαθητικό προσωπικό καθώς και τα εναπομείναντα λειτουργικά κενά.

  1. Αριθμητικά στοιχεία που αφορούν τους εκπαιδευτικούς  της ΔΥΤ.ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ

 

2018-19

2017-18

2016-17

Υπηρετούντες/ουσες στο ΠΥΣΔΕ ΔΥΤ. ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ

3667

3534

3590

Οργανικά ανήκοντες/ουσες            -//-

3066

3083

3109

Εκπαιδευτικοί Διάθεσης ΠΥΣΔΕ (χωρίς οργανική)

135

178

209

Εκπαιδευτικοί που έφυγαν με απόσπαση σε άλλο ΠΥΣΔΕ

 

94

 

93

 

99

Εκπαιδευτικοί που έφυγαν με απόσπαση σε   φορείς

38

31

54

Εκπαιδευτικοί που ήρθαν με απόσπαση στο ΠΥΣΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης

 

241

 

218

 

207

Εκπαιδευτικοί που ήρθαν με απόσπαση/διάθεση στη ΔΔΕ  Δυτικής Θεσσαλονίκης

 

12

 

7

 

12

Εκπαιδευτικοί που διατέθηκαν  (μερικώς ή ολικώς)

       στο ΠΥΣΠΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης 

 

13

 

41

 

6

Εκπαιδευτικοί που διατέθηκαν  στα Δ.ΙΕΚ                       (με αίτησή τους)

 

8

 

5

 

13

Εκπαιδευτικοί σε άδεια (άνευ αποδοχών, ανατροφής, αναρρωτική)

 

153

 

62

 

Εκπαιδευτικοί αναπληρωτές γενικής

91

44

52

Εκπαιδευτικοί αναπληρωτές ΕΑΕ

204

115

110

Εκπαιδευτικοί αναπληρωτές (ΜΝΑΕ29 ,ΖΕΠ 16,ΔΥΕΠ 5)

50

-

-

Συνταξιοδοτήσεις εκπαιδευτικών

43

16

42

Μετατάξεις  

0

27

-

Εκπαιδευτικοί με   ανάθεση διοικητικού έργου (αποδεδειγμένα σοβαροί λόγοι υγείας)

 

31

 

28

 

-

Εκπαιδευτικοί που υπηρετούν σε 1 σχολείο

2994 (86,2%)

  1. (86,9%)

3045(84,8%)

Εκπαιδευτικοί που υπηρετούν σε 2 σχολεία

335 (9,6%)

347 (  9,8%)

426 (11,9%)

Εκπαιδευτικοί που υπηρετούν σε 3 σχολεία

110 (3,2%)

95 (2,7%)

93 (2,6%)

Εκπαιδευτικοί που υπηρετούν σε 4σχολεία

33 (0,9%)

15 (0,4 %)

22 (0,6%)

Εκπαιδευτικοί που υπηρετούν σε 5 σχολεία

1 (0,03%)

  1. (0,2 %)

 4 (0,1 %)

  1. Αριθμητικά Στοιχεία  Σχολικών μονάδων, τμημάτων και μαθητικού δυναμικού της ΔΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης  Στη Δυτική Θεσσαλονίκη λειτουργούν 49 ΓΕΛ, 77 Γυμνάσια, 17 ΕΠΑΛ, 6 Ε.Κ., 2 ΕΕΕΕΚ,   και 1   Ειδικό   Γυμνάσιο-Λύκειο.                                                              

 

2018-19

2017-18

2016-17

ΣΧ. ΜΟΝΑΔΕΣ

ΤΜΗΜΑΤΑ

ΜΑΘΗΤΕΣ

Μ.Ο.

ΤΜΗΜΑΤΑ

ΜΑΘΗΤΕΣ

Μ.Ο.

ΤΜΗΜΑΤΑ

ΜΑΘΗΤΕΣ

Μ.Ο.

ΓΥΜΝΑΣΙΑ

786

17176

21,85

783

16787

21,43

785

16875

21,49

ΓΕΛ

511

11519

22,54

535

12085

22,58

532

11979

22,51

ΕΠΑΛ

229

5188

22,65

219

4758

21,72

223

4621

20,72

Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.

33

116

3,52

31

128

4,13

28

113

4,03

ΕΙΔ.ΓΥΜΝ-ΛΥΚ.

11

60

5,45

12

56

4,66

8

39

4,87

  1. ΕΝΑΠΟΜΕΙΝΑΝΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

ΚΕΝΑ

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

ΚΕΝΑ

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

ΚΕΝΑ

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

ΚΕΝΑ

ΠΕ 03

2

ΠΕ 82

1

ΠΕ 87.02

5

ΠΕ 87.08

2

ΠΕ 04.02

1

ΠΕ 83

2

ΠΕ 87.03

2

ΤΕ 01.19

1

ΠΕ 08

1

ΠΕ 86

1

ΠΕ 87.04

2

ΔΕ 02.01

1

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

Με την ευκαιρία της αποστολής του τελευταίου ενημερωτικού, θα ήθελα να αναφέρω ότι στα περίπου 6 έτη της θητείας μου λειτούργησα με αντικειμενικότητα και αμεροληψία, υπερασπιζόμενος την αξιοπρέπεια και τα δίκαια αιτήματα των εκπαιδευτικών της Δυτικής Θεσσαλονίκης.  Το ξεκίνημα της θητείας μου στο ΠΥΣΔΕ , Ιανουάριος 2013, συνέπεσε  με την αύξηση του ωραρίου, τις  διαθεσιμότητες, την κατάργηση των τομέων και ειδικοτήτων στα ΕΠΑΛ ,τη  νομοθέτηση υποχρεωτικών μεταθέσεων και αποσπάσεων. Όλα αυτά συνδεδεμένα με τις πρακτικές τις πλήρους αδιαφάνειας, τις πελατειακές πρακτικές και τις διοικητικές αυθαιρεσίες δημιούργησαν αρνητικότατες συνθήκες για τις διαδικασίες των υπηρεσιακών μεταβολών. Με  συνεχή και διαρκή ενημέρωση, με αποκαλύψεις και καταγγελίες των πελατειακών πρακτικών και διοικητικών αυθαιρεσιών, και με καθαρές απόψεις και  τοποθετήσεις στις συνεδριάσεις , οι αυθαιρεσίες , οι  πελατειακές πρακτικές και η αδιαφάνεια ελαχιστοποιήθηκαν.

Κλείνοντας θα ήθελα να  ευχαριστήσω, όλους τους εκπαιδευτικούς, αναπληρωτές και μόνιμους, τους συλλόγους διδασκόντων και τους διευθυντές των σχολικών μονάδων της Δυτικής Θεσσαλονίκης για την εξαιρετική συνεργασία που είχαμε όλα αυτά τα χρόνια.

Επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω τις συναδέλφισσες και τους συναδέλφους που στις εκλογές των υπηρεσιακών συμβουλίων,  με τίμησαν με  403  σταυρούς προτίμησης , αριθμό μεγαλύτερο κατά πολύ,  από τον αριθμό σταυρών προτίμησης που πήραν οι εκλεγέντες αιρετοί.

Με εκτίμηση

Βαγγέλης  ( Άκης)  Λουκάς

Αιρετός στο ΠΥΣΔΕ ΔΥΤ.ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ (μέχρι 31-12-2018)

6974320189-6949565208

[email protected]

Εκλεγμένος με το ψηφοδέλτιο

των Συνεργαζόμενων Εκπαιδευτικών Κινήσεων (ΣΥΝ.Ε.Κ.)

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ    17-12-2018

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

hoynta.jpg
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
57 χρόνια πριν τα σχολεία, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
dictionary-lexiko-xenes_glosses-foreign_lagnuage.jpg
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;
Επειδή σε λίγο, για να επικοινωνήσουμε μεταξύ μας ή για να δούμε τηλεόραση, θα χρειαζόμαστε πτυχίο αγγλικής φιλολογίας, μήπως είναι πιο εύκολο να τα...
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;