Warning message

Unable to retrieve https://twitter.com/PappasXA/status/1067560789693923328 at this time, please check again later.
Thumbnail
Η ΔΑΚΕ κλείνει ανακοίνωση με λόγια ενός νεοναζί Χρυσαυγίτη

Γράφει ο Λεωνίδας Βουρλιώτης

Όπως θα δείτε και παρακάτω  η ανακοίνωση της ΔΑΚΕ Ε' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης που δημοσίευσε από το πρωί το alfavita.gr, κλείνει με τα λόγια του νεοναζιστή βουλευτή της Χρυσής Αυγής Χρήστου Παππά ο οποίος στις 28 Νοεμβρίου του 2018 είχε γράψει μέσω του twitter τα παρακάτω:

pappas_xa

"Όταν στις καταλήψεις βλέπεις 45αρηδες μουσάτους καραφλοκοτσίδες με ταγάρια να ηγούνται, τότε έχεις ένα αυθόρμητο προοδευτικό μαθητικό κίνημα.
Όταν όμως βλέπεις μαθητούδια με Ελληνικές σημαίες, τότε έχεις υποκινούμενες διαμαρτυρίες σκοτεινών δυνάμεων."

Εκτός από τη Χρυσή Αυγή στην υπεράσπιση των εθνικιστικών καταλήψεων και κινητοποιήσεων στα σχολεία, μπαίνει η ΔΑΚΕ, η οποία δεν συμφωνεί μεν με τις καταλήψεις ως μέσο αλλά χαιρετίζει το πατριωτικό τους φρόνημα δε.

Η ΔΑΚΕ Ε' ΕΛΜΕ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ  όπως σημειώσαμε και παραπάνω, έβγαλε μια ανακοίνωση με περιεχόμενο και ύφος μετεμφυλιακής και χουντικής εθνικοφροσύνη όπως θα διαβάσετε εδώ

Η ανακοίνωση αυτή τελειώνει με μια πρόταση που μας λέει οτι "την αλίευσε από το διαδίκτυο" και στην οποία κατά τη ΔΑΚΕ "αποτυπώνεται με τρόπο ευσύνοπτο κι εύγλωττο η επικρατούσα κατάσταση" :

«Όταν στις καταλήψεις βλέπεις σαρανταπεντάρηδες μουσάτους καραφλοκοτσίδες με ταγάρια να ηγούνται, τότε έχεις ένα αυθόρμητο προοδευτικό μαθητικό κίνημα. Όταν όμως βλέπεις μαθητούδια μ’ ελληνικές σημαίες, τότε έχεις υποκινούμενες διαμαρτυρίες σκοτεινών δυνάμεων».

Δείτε παρακάτω από που το "αλίευσε η ΔΑΚΕ"; Η απάντηση είναι ξεκάθαρη: Από το twitter του Χρυσαυγίτη Παππά. 

https://twitter.com/PappasXA/status/1067560789693923328


Διαβάστε παρακάτω την ανακοίνωση της ΔΑΚΕ ξανά

Ολόκληρη η ανακοίνωση

«Η συνδικαλιστική παράταξη της ΔΑΚΕ Ε’ ΕΛΜΕ είναι διαχρονικά αντίθετη στην πρακτική των καταλήψεων, η οποία τείνει να καταστεί μία θλιβερή εθιμοτυπία στη νεοελληνική κοινωνία. Ποτέ καμία κατάληψη δεν πέτυχε να βελτιώσει την κατάσταση στην παιδεία, αντίθετα επέτρεψε να γίνουν βανδαλισμοί κτηρίων, τεράστιες ζημίες και να χαθούν πολλές και σημαντικές ώρες διδασκαλίας. Παραμένουμε συνεπείς στις θέσεις μας, την ίδια στιγμή που οι παρατάξεις της αριστεράς καταγγέλλουν με πάθος τις καταλήψεις των μαθητών με αφορμή τη συμφωνία των Πρεσπών για τη Μακεδονία, ενώ τόσα χρόνια πρωτοστατούσαν στις καταλήψεις, προσπαθώντας να οικειοποιηθούν τη θεματολογία και τους αμφισβητούμενους σκοπούς της.

Ωστόσο, οφείλουμε να επισημάνουμε ότι για πρώτη φορά παρατηρούμε το φαινόμενο, να διαμαρτύρονται οι μαθητές αυθόρμητα και δυναμικά γι’ ένα θέμα υψίστης εθνικής σημασίας κι όχι για ζήτημα, το οποίο να επιδέχεται αμφισβήτηση ή να είναι κωμικό. Δυστυχώς, τα τελευταία χρόνια ζούμε παράλογες καταστάσεις, καθώς η επικράτηση της αριστερής ορολογίας στον δημόσιο διάλογο, έχει ως αποτέλεσμα να μπαίνουν με τρομακτική ευκολία ταμπέλες του τύπου «εθνικιστής», «φασίστας», κ.α. σε όποιον εκφράζει πατριωτικές απόψεις. Συγχέουν τεχνηέντως τον πατριωτισμό με τον εθνικισμό-φασισμό. Αυτή τη φορά οι αριστερές παρατάξεις, σ’ ένα πρωτόγνωρο ρεσιτάλ παραλογισμού και παραληρηματικού μίσους, ξεπέρασαν τον ίδιο τους τον εαυτό. Έφτασαν στο σημείο, να χαρακτηρίζουν μ’ ευκολία δεκαπεντάχρονους μαθητές ως εθνικιστές και φασίστες. Με αυτή την ύπουλη και χυδαία τακτική τους αποφάσισαν ερήμην των μαθητών να χαρίσουν τους έφηβους στη χρυσή αυγή. Με άλλα λόγια, θεωρούν ότι όταν οι αγώνες και οι διεκδικήσεις έχουν αριστερό πρόσημο, εκπορεύονται από αγνά ιδεολογικά αισθήματα, ενώ όταν δε μπορούν να καπελώσουν τους όποιους αγώνες, τους απορρίπτουν συλλήβδην, χλευάζουν κι επιχειρούν να εκφοβίσουν τους συμμετέχοντες.

Εν τέλει, το πραγματικό πρόβλημα των αριστερών παρατάξεων της θολοκουλτούρας δεν είναι οι καταλήψεις των μαθητών αλλά ότι οι ίδιοι δεν ελέγχουν τη θεματολογία και τους όρους διεξαγωγής. Για πρώτη φορά στην ιστορική τους διαδρομή βρέθηκαν στη θέση του αμήχανου θεατή σ’ ένα έργο στο οποίο πρωταγωνιστούσαν χρόνια, γι’ αυτό κι αντιδρούν σπασμωδικά και δίχως ίχνος ψυχραιμίας. Στην παρακάτω φράση, την οποία αλιεύσαμε από το διαδίκτυο, αποτυπώνεται με τρόπο ευσύνοπτο κι εύγλωττο η επικρατούσα κατάσταση: «Όταν στις καταλήψεις βλέπεις σαρανταπεντάρηδες μουσάτους καραφλοκοτσίδες με ταγάρια να ηγούνται, τότε έχεις ένα αυθόρμητο προοδευτικό μαθητικό κίνημα. Όταν όμως βλέπεις μαθητούδια μ’ ελληνικές σημαίες, τότε έχεις υποκινούμενες διαμαρτυρίες σκοτεινών δυνάμεων».

Δ.Α.Κ.Ε. Καθηγητών Δ.Ε. Ε' Ε.Λ.Μ.Ε. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ»

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σοκ με ψωμί του τοστ: Βρέθηκε επικίνδυνο βακτήριο – Ανάκληση σε χιλιάδες συσκευασίες!

Kαμπανάκι από την EFSA για τα δύο πιο τοξικά τρόφιμα της αγοράς στην Ευρώπη

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 9/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Άτομα με Ειδικές Ανάγκες
Ξεκινά πρόγραμμα επιδότησης για 2.500 άτομα με αναπηρία – Επιχορήγηση έως 14.500 ευρώ
Ενισχύεται η ανεξάρτητη διαβίωση – Ποιους αφορά και πώς θα γίνουν οι αιτήσεις για επιδότηση ύψους 14.500 ευρώ
Ξεκινά πρόγραμμα επιδότησης για 2.500 άτομα με αναπηρία – Επιχορήγηση έως 14.500 ευρώ
χανια
Πειθαρχικά σε νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς εν μέσω καλοκαιριού - Διαμαρτυρία κατά της αξιολόγησης στα Χανιά
Πειθαρχικά σε δασκάλους εν μέσω καλοκαιριού – Αντίδραση από τον ΣΕΠΕ Χανίων
Πειθαρχικά σε νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς εν μέσω καλοκαιριού - Διαμαρτυρία κατά της αξιολόγησης στα Χανιά
Το μέλος του Ε.Σ. του ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ., ο Καθηγητής κ. Κωνσταντίνος Τσεκούρας, ο Πρόεδρος του Ε.Σ., ο Καθηγητής κ. Αθανάσιος Τσακρής, το μέλος του Ε.Σ., η Καθηγήτρια κ. Γεωργία Ανδρέου και το μέλος του Ε.Σ., ο Καθηγητής κ. Νικόλαος Βάινος. Σχετικά με το ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ. Το Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας & Καινοτομίας δημιουργήθηκε (Ν. 4429/2016) από τη ζωτική ανάγκη υποστήριξης των Ελλήνων και Ελληνίδων Επιστημόνων. Αποτελεί Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου, εποπτευόμενο από το Υπουργείο Ανάπτυξης. Σκοπός του ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ. είναι
Εκλογή Προέδρου και Αντιπροέδρου του Επιστημονικού Συμβουλίου του ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ.
Το Επιστημονικό Συμβούλιο του ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ., προσβλέπει σε μια ουσιαστική και εποικοδομητική συνεργασία, με στόχο τη στήριξη της ελληνικής...
Εκλογή Προέδρου και Αντιπροέδρου του Επιστημονικού Συμβουλίου του ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ.