Κατά τη συνεδρία της Διαρκούς Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων, ο υπ.Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου αναφέρθηκε και στο ζήτημα των αμετάθετων εκπαιδευτικών λέγοντας τα εξής:
«Έρχομαι σε κάτι το οποίο μας το έχουν πει και διάφοροι συνάδελφοί εκπαιδευτικοί και είναι η ρύθμιση ενός θέματος που είναι κάτω από την προμετωπίδα "αμετάθετοι". Είναι ένα πάρα πολύ σοβαρό πρόβλημα, το οποίο έχουμε υποσχεθεί ότι θα το λύσουμε και το λύνουμε. Είναι σχεδόν έτοιμη η νομοθετική ρύθμιση. Θέλουμε να την ελέγξουμε και με το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους γιατί θέλουμε να είμαστε 100% σίγουροι για την εγκυρότητα της λύσης και σίγουρα θα έρθει στο νομοσχέδιο που θα κατατεθεί το Σεπτέμβριο και που θα είναι για τα επόμενα ιδρύματα».