Thumbnail
Θέσεις εργασίας στο ΙΕΠ

Το ΔΣ του Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής που εποπτεύεται από τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος: «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» υλοποιεί ως τελικός δικαιούχος της Πράξης: «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και εφαρμογή των ψηφιακών τεχνολογιών στη διδακτική πράξη» με MIS: 5000065, προσκαλεί ενδιαφερόμενους (πιστοποιημένοι επιμορφωτές Β’ επιπέδου στην αξιοποίηση των ΤΠΕ εκπαιδευτικοί (δημόσιας ή ιδιωτικής εκπαίδευσης) ή φυσικά πρόσωπα –μη ελεύθεροι επαγγελματίες) Πτυχιούχους Πανεπιστημίου της ημεδαπής ή κατόχους ισότιμου και αναγνωρισμένου από τον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. πτυχίου του εξωτερικού, προς υποβολή αίτησης για σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου ιδιωτικού δικαίου με έως δέκα (10) εμπειρογνώμονες για την κάλυψη των αναγκών του Υποέργου 25: «Ανάπτυξη περιεχομένου-υλικού επιμόρφωσης νέων κλάδων εκπαιδευτικών και εσωτερική αξιολόγηση Πράξης» της Πράξης «Επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και εφαρμογή ψηφιακών τεχνολογιών στη διδακτική πράξη (ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β’ ΕΠΙΠΕΔΟΥ Τ.Π.Ε.)» με κωδικό ΟΠΣ 5000065, στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2014-2020, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παρούσα πρόσκληση και τις ανάγκες της ανωτέρω Πράξης.

Θέση 1-3
Απαραίτητα προσόντα:

- Πτυχίο Τμημάτων Α.Ε.Ι. της ημεδαπής ή αντίστοιχος Τίτλος Σπουδών της αλλοδαπής νομίμως αναγνωρισμένος από το αρμόδιο όργανο.
- Μεταπτυχιακός/Διδακτορικός Τίτλος Σπουδών της ημεδαπής ή αντίστοιχος τίτλος σπουδών της αλλοδαπής νομίμως αναγνωρισμένος από το αρμόδιο όργανο.
- Πιστοποίηση επιμορφωτή B’ Επιπέδου ΤΠΕ.
- Τρία (3) τουλάχιστον έτη επαγγελματικής-διδακτικής εμπειρίας στην Πρωτοβάθμια ή Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Θέση 4-10
Απαραίτητα προσόντα:

- Πτυχίο Τμημάτων Α.Ε.Ι. της ημεδαπής ή αντίστοιχος Τίτλος Σπουδών της αλλοδαπής νομίμως αναγνωρισμένος από το αρμόδιο όργανο.
- Μεταπτυχιακός/Διδακτορικός Τίτλος Σπουδών της ημεδαπής ή αντίστοιχος τίτλος σπουδών της αλλοδαπής νομίμως αναγνωρισμένος από το αρμόδιο όργανο στις Επιστήμες της Αγωγής ή/και τις ΤΠΕ.
- Πιστοποίηση επιμορφωτή B’ Επιπέδου ΤΠΕ.
- Τρία (3) τουλάχιστον έτη επαγγελματικής-διδακτικής εμπειρίας στην Πρωτοβάθμια ή Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Για περισσότερες πληροφορίες και διευκρινίσεις, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο τηλέφωνο 213 1335 569 (κ. Παρασκευή Τρούκη) για θέματα κριτηρίων, ή στο τηλέφωνο 213 1335 355 (κ. Κ. Σαββοπούλου, κ. Λειβαδίτη) για θέματα διαδικασιών.

Καταληκτική ημερομηνία: Παρασκευή 22 Ιουνίου 2018

Για να δείτε περισσότερες πληροφορίες πατήστε ΕΔΩ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πρέβεζα: Ισραηλινή τουρίστρια έκανε άσεμνη χειρονομία σε κοπέλα που τραγουδά για την Παλαιστίνη (Βίντεο)

Νέο μάθημα στο Λύκειο από το νέο έτος - Ποιο είναι

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 20/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Επίθεση του Ισραήλ εναντίον της Τεχεράνης στο Ιράν, καπνός από αεροπορικό πλήγμα σε πόλη
Λογοκρισία, προπαγάνδα και επιλεκτική ενημέρωση: Το επικοινωνιακό πεδίο μάχης στη Μέση Ανατολή
Τι κρύβεται πίσω από τις εικόνες πανικού στην Τεχεράνη και τη σιωπή από το Τελ Αβίβ;
Λογοκρισία, προπαγάνδα και επιλεκτική ενημέρωση: Το επικοινωνιακό πεδίο μάχης στη Μέση Ανατολή
νερο
Ακριβαίνει το νερό: Σχέδιο-μαμούθ για τη διαχείριση των υδάτων φέρνει αυξήσεις στους λογαριασμούς
Η κυβέρνηση εξετάζει ριζική μεταρρύθμιση λόγω λειψυδρίας και κακοδιαχείρισης – Σενάρια για νέες εταιρείες, συγχωνεύσεις και έργα δισεκατομμυρίων...
Ακριβαίνει το νερό: Σχέδιο-μαμούθ για τη διαχείριση των υδάτων φέρνει αυξήσεις στους λογαριασμούς
γριφος
Viral: Ποιος είναι ο αριθμός στο χαρτί; — Το πρόβλημα του φακού
Αυτά τα προβλήματα μας δείχνουν πως η επιστήμη δεν είναι πάντα... γραμμική. Μπορεί να είναι ένα παιχνίδι παρατήρησης, λογικής και φαντασίας. Όσο πιο...
Viral: Ποιος είναι ο αριθμός στο χαρτί; — Το πρόβλημα του φακού