Όπως τονίζει, μπορεί η επαναφορά της διάταξης να είναι κάτι το θετικό, όμως από την άλλη σε αυτή δεν περιλαμβάνονται παιδιά με διαγνωσμένο αυτισμό, όπως ο γιος της.
Διαβάστε παρακάτω την επιστολή της μητέρας:
Αγαπητέ Υπουργέ Παιδείας κ. Κ. Γαβρόγλου
κοιν. Υφ. Παιδείας κ Μ. Τζούφη & κ. Δ. Μπαξεβανάκη
Με μεγάλη χαρά ενημερώθηκα για την επαναφορά της ευεργετικής διάταξης του 5% για μαθητές με νεοπλασία. Αισθάνθηκα πραγματική ανακούφιση. Έπειτα κοίταξα στην άλλη πλευρά του γραφείου μου και είδα το γιο μου, μαθητή της Γ΄ τάξης ΓΕΛ με διαγνωσμένο αυτισμό (Asperger) που δεν χρειάζεται, σύμφωνα με εσάς, να ανήκει στο 5%. Γιατί; Με ποια κριτήρια μαθητές που έχουν ανάγκη από στήριξη τους την αρνείστε; Παιδιά που χρειάζονται (και σύμφωνα με τους ειδικούς ψυχιάτρους, ψυχολόγους, αναπτυξιολόγους κα.) το οικείο περιβάλλον του σχολείου, την εξέταση από γνώριμους καθηγητές για να μην εντείνεται το άγχος και η αβεβαιότητά τους. Ποιος από εσάς, “τους νομοθέτες”, ενδιαφέρθηκε ποτέ να μάθει για τον πολλαπλό αγώνα αυτών των παιδιών με τα μαθήματα, το περιβάλλον αλλά και τη σκληρή, καθημερινή πάλη (από την ώρα που γεννήθηκαν, δηλαδή 17 και 18 χρόνια) με τον ίδιο τους τον εαυτό. Παιδιά που αγωνίστηκαν και κατάφεραν να μην καταλήξουν σε ένα ίδρυμα.
Παιδιά που κατάφεραν να μάθουν να μιλούν στα 6 ή στα 7 τους χρόνια. Παιδιά που δεν μπόρεσαν να παίξουν ποτέ με τα συνομήλικα τους και έμειναν φυλακισμένα στο δικό τους κόσμο, όχι από επιλογή τους αλλά γιατί έτσι τα διάλεξε η φύση, να μιλούν μόνο με το Θεό και ίσως μόνο Εκείνος να τα καταλαβαίνει. Παιδιά που ήταν «ατελή» αισθητηριακά και κάθε τι νέο τα πανικόβαλε. Παιδιά που δεν έκαναν κούνια, δεν έμαθαν ποδήλατο και κάθε θόρυβος, όσο και ασήμαντος να μοιάζει για εμάς, τα κάνει να κλείνουν τα αυτάκια τους και να αγχώνονται σε σημείο υστερίας.
Παιδιά που οι άλλοι γονείς τα έδειχναν και, όχι πάντοτε, διακριτικά απομάκρυναν τα δικά τους. Αυτά τα παιδιά όπως θα γνωρίζετε όχι μόνο θα εξεταστούν ως ίσοι προς ίσους με τα άλλα (ξέρετε, τα φυσιολογικά) αλλά θα χρειαστεί να δώσουν εξετάσεις μακριά από το σχολείο τους. Να εμφανιστούν μπροστά σε άγνωστες επιτροπές που αποτελούνται από εκπαιδευτικούς για τους οποίους συχνά ο αυτισμός είναι εικόνες από μια ταινία που κάποτε έδειξαν στην τάξη τους. Από εκπαιδευτικούς οι οποίοι δεν γνωρίζουν πώς να εξετάσουν ένα τέτοιο παιδί, πώς να χειριστούν την πιθανή κρίση που θα πάθει την ώρα της εξέτασης, πώς να εκμαιεύσουν τις απαντήσεις ενός αυτιστικού μαθητή και δυστυχώς από κάποιους που έχουν μια παγιωμένη θέση για το που θα έπρεπε να βρίσκονται αυτά τα παιδιά… Θα εξεταστούν στην καλύτερη περίπτωση ως δυσλεκτικά, δηλαδή προφορικά. Μόνο που η δυσλεξία απέχει από τον αυτισμό όσο η γη από τη σελήνη. Αν θέλετε ρωτήστε κάποιον ειδικό και θα σας το πει.
Γιατί αυτή η κρατική αναλγησία στους συγκεκριμένους μαθητές και στις οικογένειές τους; Γιατί αυτά τα παιδιά τελικά είναι παιδιά ενός κατώτερου Θεού;
Η αλήθεια είναι πως δεν ελπίζω πλέον σε καμία «ευεργετική» τροπολογία. Άλλωστε και πόσοι είμαστε; Μετρημένα κουκιά…
μια μητέρα
Τα στοιχεία της μητέρας δεν δημοσιεύονται, κατόπιν αιτήματός της.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη