Thumbnail
Αυτοαξιολόγηση

Δέθηκε γερά η αυτοαξιολόγηση με τη σχολική μονάδα

Η αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας είναι ίσως ο πρωταρχικός στόχος του ν/σ για τις νέες δομές υποστήριξης τους εκπαιδευτικού έργου.Αυτή τη φορά γίνεται προσπάθεια οργανικής ένταξής της  στη σχολική μονάδα ως μίας υποχρεωτικής   διαδικασίας.

Το πρώτο βήμα έγινε με τη ρύθμιση του θεσμικού πλαισίου και τη γνωστή εγκύκλιο για την παραμονή των εκπαιδευτικών στο σχολείο για 30 ώρες  που προβλέπει το νέο καθήκον του προγραμματισμού και της αποτίμησης του εκπαιδευτικού έργου.

Η αυτοαξιολόγηση  θα περιγράφεται , στο ν/σ για τις νέες δομές υποστήριξης του εκπαιδευτικού έργου, ως ένα από τα καθήκοντα του Συλλόγου Διδασκόντων της σχολικής μονάδας. Ο Σ.Δ θα είναι αυτός που  θα φέρει την ευθύνη του σχεδιασμού, του προγραμματισμού και της αποτίμησης του εκπαιδευτικού έργου. Κατά την έναρξη του σχολικού έτους θα συνεδριάζει για τη σύνταξη   του προγραμματισμού.

Ο προγραμματισμός που θα οδηγεί στην αυτοαξιολόγηση δεν θα είναι ένας συμπληρωματικός  και ιδιαίτερος προγραμματισμός,  που θα τρέχει παράλληλα με τον αρχικό( κλασικό) προγραμματισμό της σχολικής μονάδας όπως  στο παρελθόν, αλλά ένας και μοναδικός.
 
Η οργάνωση του προγραμματισμού της σχολικής μονάδας στην αρχή του σχολικού έτους  θα σημαίνει και έναρξη των διαδικασιών της αυτοαξιολόγησης και υποχρεωτική δραστηριοποίηση όλων των μερών προς αυτή την κατεύθυνση.

Η αυτοαξιολόγηση δεν θα είναι μια εσωτερική διαδικασία της σχολικής μονάδας  αλλά θα εμπλέκονται ενεργά, από τον αρχικό προγραμματισμό έως και την αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου, τα στελέχη του Π.Ε.Κ.Ε.Σ. αλλά και άλλοι φορείς. Θα είναι μια διαδικασία συνεχούς αλληλεπίδρασης της σχολικής μονάδας με δομές και υπηρεσίες δηλαδή .

Πολλοί από τους εμπλεκόμενους, όπως σχολεία και δομές υποστήριξης, θα ανήκουν  σε μία διοικητική  δομή που μέσα από αυτή θα απορρέουν τα καθήκοντα και υποχρεώσεις τους.

Ο   προγραμματισμός της σχολικής μονάδας θα περιλαμβάνει   θεματολογία που θα καθορίζεται με ΥΑ όπως εναλλακτικές παιδαγωγικές και διδακτικές μεθόδους, τη διαμόρφωση και εφαρμογή αντισταθμιστικών προγραμμάτων, την ενδοσχολική επιμόρφωση, την αξιοποίηση και χρήση των νέων τεχνολογιών στη διδασκαλία, τη διεύρυνση της συνεργασίας με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων,   την ανάπτυξη συνεργασιών με φορείς της τοπικής κοινότητας, κ.ά.


Πηγή: fresh-education.gr

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 70.000 υποψήφιους ως 14/5 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 12/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

απα
76χρονος έπεσε θύμα απάτης: Πίστεψε ότι μιλούσε με την Τζένιφερ Άνιστον και έχασε 5.000 ευρώ
Παρασύρθηκε από ψεύτικο προφίλ της Τζένιφερ Άνιστον σε εφαρμογή γνωριμιών – Πώς οι δράστες εκμεταλλεύτηκαν την εμπιστοσύνη και του απέσπασαν χιλιάδες...
76χρονος έπεσε θύμα απάτης: Πίστεψε ότι μιλούσε με την Τζένιφερ Άνιστον και έχασε 5.000 ευρώ
katsika
Γύρος Ιταλίας: Κατσίκα… πέταξε πάνω σε ποδηλάτη την ώρα της διαδρομής – Δείτε το βίντεο
Ο Ντιόν Σμιθ ήρθε αντιμέτωπος με το απροσδόκητο: μια κατσίκα βρέθηκε στον δρόμο του και επιχείρησε… εναέρια παρέμβαση
Γύρος Ιταλίας: Κατσίκα… πέταξε πάνω σε ποδηλάτη την ώρα της διαδρομής – Δείτε το βίντεο
μετρο
Καταγγελία γυναίκας για παρενόχληση στο Μετρό: «Με τραβούσε χωρίς να το ξέρω»
50χρονος φωτογράφιζε και βιντεοσκοπούσε επιβάτιδα εν αγνοία της – Παρενέβη νεαρός για να τον σταματήσει
Καταγγελία γυναίκας για παρενόχληση στο Μετρό: «Με τραβούσε χωρίς να το ξέρω»