Thumbnail
Αυτοαξιολόγηση

Δέθηκε γερά η αυτοαξιολόγηση με τη σχολική μονάδα

Η αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας είναι ίσως ο πρωταρχικός στόχος του ν/σ για τις νέες δομές υποστήριξης τους εκπαιδευτικού έργου.Αυτή τη φορά γίνεται προσπάθεια οργανικής ένταξής της  στη σχολική μονάδα ως μίας υποχρεωτικής   διαδικασίας.

Το πρώτο βήμα έγινε με τη ρύθμιση του θεσμικού πλαισίου και τη γνωστή εγκύκλιο για την παραμονή των εκπαιδευτικών στο σχολείο για 30 ώρες  που προβλέπει το νέο καθήκον του προγραμματισμού και της αποτίμησης του εκπαιδευτικού έργου.

Η αυτοαξιολόγηση  θα περιγράφεται , στο ν/σ για τις νέες δομές υποστήριξης του εκπαιδευτικού έργου, ως ένα από τα καθήκοντα του Συλλόγου Διδασκόντων της σχολικής μονάδας. Ο Σ.Δ θα είναι αυτός που  θα φέρει την ευθύνη του σχεδιασμού, του προγραμματισμού και της αποτίμησης του εκπαιδευτικού έργου. Κατά την έναρξη του σχολικού έτους θα συνεδριάζει για τη σύνταξη   του προγραμματισμού.

Ο προγραμματισμός που θα οδηγεί στην αυτοαξιολόγηση δεν θα είναι ένας συμπληρωματικός  και ιδιαίτερος προγραμματισμός,  που θα τρέχει παράλληλα με τον αρχικό( κλασικό) προγραμματισμό της σχολικής μονάδας όπως  στο παρελθόν, αλλά ένας και μοναδικός.
 
Η οργάνωση του προγραμματισμού της σχολικής μονάδας στην αρχή του σχολικού έτους  θα σημαίνει και έναρξη των διαδικασιών της αυτοαξιολόγησης και υποχρεωτική δραστηριοποίηση όλων των μερών προς αυτή την κατεύθυνση.

Η αυτοαξιολόγηση δεν θα είναι μια εσωτερική διαδικασία της σχολικής μονάδας  αλλά θα εμπλέκονται ενεργά, από τον αρχικό προγραμματισμό έως και την αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου, τα στελέχη του Π.Ε.Κ.Ε.Σ. αλλά και άλλοι φορείς. Θα είναι μια διαδικασία συνεχούς αλληλεπίδρασης της σχολικής μονάδας με δομές και υπηρεσίες δηλαδή .

Πολλοί από τους εμπλεκόμενους, όπως σχολεία και δομές υποστήριξης, θα ανήκουν  σε μία διοικητική  δομή που μέσα από αυτή θα απορρέουν τα καθήκοντα και υποχρεώσεις τους.

Ο   προγραμματισμός της σχολικής μονάδας θα περιλαμβάνει   θεματολογία που θα καθορίζεται με ΥΑ όπως εναλλακτικές παιδαγωγικές και διδακτικές μεθόδους, τη διαμόρφωση και εφαρμογή αντισταθμιστικών προγραμμάτων, την ενδοσχολική επιμόρφωση, την αξιοποίηση και χρήση των νέων τεχνολογιών στη διδασκαλία, τη διεύρυνση της συνεργασίας με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων,   την ανάπτυξη συνεργασιών με φορείς της τοπικής κοινότητας, κ.ά.


Πηγή: fresh-education.gr

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 8/5

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 8/5

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

bullying
Πώς μπορείς να γιορτάσεις το Πάσχα;
Κι αν για τον Άγιο Βασίλη κάποια στιγμή απομυθοποιείς το όλο σκηνικό, για το Πάσχα δεν συμβαίνει κάτι ανάλογο. Είναι, άλλωστε, τόσο ισχυρό το όλο...
Πώς μπορείς να γιορτάσεις το Πάσχα;
τροχαίο Πειραιώς
Τροχαίο στην Πειραιώς: Μάχη για να κρατηθεί στη ζωή δίνει ο 5χρονος που παρασύρθηκε από αυτοκίνητο
Βίντεο ντοκουμέντο αμέσως μετά το σοκαριστικό τροχαίο με πέντε άτομα στην Πειραιώς
Τροχαίο στην Πειραιώς: Μάχη για να κρατηθεί στη ζωή δίνει ο 5χρονος που παρασύρθηκε από αυτοκίνητο