Thumbnail
Αυτοαξιολόγηση

Δέθηκε γερά η αυτοαξιολόγηση με τη σχολική μονάδα

Η αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας είναι ίσως ο πρωταρχικός στόχος του ν/σ για τις νέες δομές υποστήριξης τους εκπαιδευτικού έργου.Αυτή τη φορά γίνεται προσπάθεια οργανικής ένταξής της  στη σχολική μονάδα ως μίας υποχρεωτικής   διαδικασίας.

Το πρώτο βήμα έγινε με τη ρύθμιση του θεσμικού πλαισίου και τη γνωστή εγκύκλιο για την παραμονή των εκπαιδευτικών στο σχολείο για 30 ώρες  που προβλέπει το νέο καθήκον του προγραμματισμού και της αποτίμησης του εκπαιδευτικού έργου.

Η αυτοαξιολόγηση  θα περιγράφεται , στο ν/σ για τις νέες δομές υποστήριξης του εκπαιδευτικού έργου, ως ένα από τα καθήκοντα του Συλλόγου Διδασκόντων της σχολικής μονάδας. Ο Σ.Δ θα είναι αυτός που  θα φέρει την ευθύνη του σχεδιασμού, του προγραμματισμού και της αποτίμησης του εκπαιδευτικού έργου. Κατά την έναρξη του σχολικού έτους θα συνεδριάζει για τη σύνταξη   του προγραμματισμού.

Ο προγραμματισμός που θα οδηγεί στην αυτοαξιολόγηση δεν θα είναι ένας συμπληρωματικός  και ιδιαίτερος προγραμματισμός,  που θα τρέχει παράλληλα με τον αρχικό( κλασικό) προγραμματισμό της σχολικής μονάδας όπως  στο παρελθόν, αλλά ένας και μοναδικός.
 
Η οργάνωση του προγραμματισμού της σχολικής μονάδας στην αρχή του σχολικού έτους  θα σημαίνει και έναρξη των διαδικασιών της αυτοαξιολόγησης και υποχρεωτική δραστηριοποίηση όλων των μερών προς αυτή την κατεύθυνση.

Η αυτοαξιολόγηση δεν θα είναι μια εσωτερική διαδικασία της σχολικής μονάδας  αλλά θα εμπλέκονται ενεργά, από τον αρχικό προγραμματισμό έως και την αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου, τα στελέχη του Π.Ε.Κ.Ε.Σ. αλλά και άλλοι φορείς. Θα είναι μια διαδικασία συνεχούς αλληλεπίδρασης της σχολικής μονάδας με δομές και υπηρεσίες δηλαδή .

Πολλοί από τους εμπλεκόμενους, όπως σχολεία και δομές υποστήριξης, θα ανήκουν  σε μία διοικητική  δομή που μέσα από αυτή θα απορρέουν τα καθήκοντα και υποχρεώσεις τους.

Ο   προγραμματισμός της σχολικής μονάδας θα περιλαμβάνει   θεματολογία που θα καθορίζεται με ΥΑ όπως εναλλακτικές παιδαγωγικές και διδακτικές μεθόδους, τη διαμόρφωση και εφαρμογή αντισταθμιστικών προγραμμάτων, την ενδοσχολική επιμόρφωση, την αξιοποίηση και χρήση των νέων τεχνολογιών στη διδασκαλία, τη διεύρυνση της συνεργασίας με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων,   την ανάπτυξη συνεργασιών με φορείς της τοπικής κοινότητας, κ.ά.


Πηγή: fresh-education.gr

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

σεξουαλική παρενόχληση
Οι καθηγητές φυγάδευσαν τον μαθητή του ΕΠΑΛ Λάρισας που παρενόχλησε 15χρονη
Tο περιστατικό σημειώθηκε στο 7ο ΕΠΑΛ της Λάρισας την Τετάρτη, όταν μαθητές επιτέθηκαν σε συμμαθητή τους, όταν διέρρευσε η πληροφορία ότι ο 17χρονος...
Οι καθηγητές φυγάδευσαν τον μαθητή του ΕΠΑΛ Λάρισας που παρενόχλησε 15χρονη
kalavryta_tassos.jpg
Καλάβρυτα: 13 Δεκεμβρίου 1943 οι Ναζί εκτελούν 1.100 Έλληνες - Μια ασύλληπτη ναζιστική θηριωδία
81 χρόνια από την σφαγή στα Καλάβρυτα - Ένα από μεγαλύτερα εγκλήματα της Ναζιστικής Γερμανίας κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου. Στις 13...
Καλάβρυτα: 13 Δεκεμβρίου 1943 οι Ναζί εκτελούν 1.100 Έλληνες - Μια ασύλληπτη ναζιστική θηριωδία