Thumbnail
ΟΛΜΕ

Με  έκπληξη διάβασα την ανακοίνωση των Παρεμβάσεων Δ.Ε, οι οποίες παραποιώντας για άλλη μία φορά την αλήθεια με εγκαλούν, γιατί είχα…το θράσος να διατυπώσω τις θέσεις του κλάδου, για την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας, έτσι όπως ψηφίστηκαν στο 8ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ. Οι συνάδελφοι των Παρεμβάσεων θεωρούν ότι μπορούν να συκοφαντούν ασυστόλως και να πετούν λάσπη στον ανεμιστήρα χωρίς καμία επίπτωση για τους ιδίους. Δυστυχώς, για άλλη μία φορά φαίνεται η έλλειψη σεβασμού των συνεδριακών αποφάσεων του κλάδου, όταν αυτές δεν συνάδουν με τις ιδεοληψίες τους.

            Για την αποκατάσταση της αλήθειας τους θυμίζω τα εξής:

  • Τη θέση για την αυτοαξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας ψήφισαν και έκαναν θέση του κλάδου οι σύνεδροι της ΠΑΣΚ και της Συνεργασίας (νυν ΣΥΝΕΚ). Η παράταξη της ΔΑΚΕ Καθηγητών Δ.Ε στην οποία ως γνωστό ανήκω είχε άλλη θέση. Ως εκ τούτου εξέφρασα την άποψη του κλάδου όπως εκφράστηκε στο 8ο Συνέδριο και όχι την άποψη της ΔΑΚΕ Καθηγητών Δ.Ε.

  • Στο 15ο και στο 16ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ καταδικάστηκε συγκεκριμένη επιχείρηση επιβολής ατομικής αξιολόγησης (Αρβανιτόπουλος). Η αυτοαξιολόγηση που εισήγαγε ο Υπουργός Παιδείας, κ. Αρβανιτόπουλος απορρίφθηκε από τον κλάδο, γιατί αποτελούσε το πρώτο βήμα της επιβολής της ατομικής αξιολόγησης. Η θέση που διατυπώθηκε τότε (όχι στην αξιολόγηση-χειραγώγηση του εκπαιδευτικού) στόχο είχε να αποκρούσει κάθε αξιολόγηση που επεδίωκε τη μισθολογική καθήλωση, τις μετατάξεις και τις απολύσεις. Ποτέ δεν αναιρέθηκε η βασική θέση του κλάδου για αυτοαξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας.

  • Τον Ιούλιο του 2013 οι Παρεμβάσεις συγκρότησαν προγραμματικό Προεδρείο με τα ΣΥΝΕΚ αποκλείοντας όλες τις υπόλοιπες συνδικαλιστικές δυνάμεις, ενώ ποτέ οι ΣΥΝΕΚ δεν είχαν αποκηρύξει τη θέση τους για αυτοαξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας. Αν κάποιος πρέπει να ντρέπεται, πρέπει να είναι αυτός που τυχοδιωκτικά κινούμενος διαμορφώνει συμμαχίες κατά την περίσταση και όχι αυτός που εφαρμόζει συνεδριακές αποφάσεις, ακόμα και αν η παράταξη του δεν τις έχει ψηφίσει.

  • Αποτελεί επίσης, αίσχιστο ψεύδος ότι σε τηλεοπτική εκπομπή αποδέχτηκα τους 28 μαθητές ανά τμήμα. Αντίθετα περιέγραψα την εκπαιδευτική πραγματικότητα σήμερα και κατέθεσα τους φόβους μου για καθιέρωση ακόμα μεγαλύτερου αριθμού μαθητών ανά τμήμα στο μέλλον.

  • Είναι γεγονός ότι λόγω τηλεοπτικής «στενότητας χρόνου» δεν πρόλαβα να καταθέσω την άποψη του Δ.Σ της ΟΛΜΕ ότι δεν θα αποδεχτούμε την αυτοαξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας, εάν δεν καταργηθούν το καθηκοντολόγιο, το Π.Δ 152 και άλλες αντικεκπαιδευτικές ρυθμίσεις που βρίσκονται σε ισχύ, άσχετο εάν δεν εφαρμόζονται. Ας μην ανησυχούν οι συνάδελφοι των Παρεμβάσεων. Η πλήρης διατύπωση των θέσεων της Ομοσπονδίας θα κατατεθεί εγγράφως στον Υπουργό Παιδείας, είτε θέλουν , είτε όχι.

  • Εάν οι συνάδελφοι των Παρεμβάσεων θεωρούν ότι η θέση της Ομοσπονδίας είναι ζημιογόνα για τον κλάδο, μπορούν στο επόμενο Συνέδριο του κλάδου (Ιούνιος του 2019) να καταθέσουν την πρόταση τους και να επιδιώξουν την αλλαγή θέσης της Ομοσπονδίας. Τους θυμίζω όμως, ότι και για το ζήτημα της μαθητείας στο τέταρτο έτος των ΕΠΑΛ είχαν  την άποψη ότι υπήρχε θέμα καταστατικής καταστρατήγησης, όμως δεν τόλμησαν στο τελευταίο Συνέδριο να καταθέσουν τη θέση τους, γιατί οι συνάδελφοι με την ψήφο τους για άλλη μία φορά τους έθεσαν στο περιθώριο.

Όσο με αφορά, δηλώνω ως Πρόεδρος ότι θα ακολουθήσω όλες τις καταστατικά ψηφισμένες θέσεις της Ομοσπονδίας, είτε αρέσει στις Παρεμβάσεις, είτε όχι.

                                                                                                Παπαχρήστος Νίκος

                                                                                                Πρόεδρος Δ.Σ της ΟΛΜΕ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Παλιά Μιτζελα
Παλιά Μιτζέλα: H απίστευτη ιστορία του εξαφανισμένου χωριού της Μαγνησίας
Το τοπωνύμιο είναι βλάχικο, προέρχεται από το Μουντζέλα, που σημαίνει μικρό δασωμένο βουνό. Μια από τις παλιότερες γραπτές μαρτυρίες του ονόματος...
Παλιά Μιτζέλα: H απίστευτη ιστορία του εξαφανισμένου χωριού της Μαγνησίας
ψευδαίσθηση
Οπτική ψευδαίσθηση: Μόνο το 3% των ανθρώπων θα βρει το ξωτικό σε 8 δευτερόλεπτα
Στην παρακάτω εικόνα βλέπετε ένα χιονισμένο χωριό που έχει στολιστεί για τα Χριστούγεννα. Κάπου βρίσκεται ένα ξωτικό. Μπορείτε να το εντοπίσετε σε...
Οπτική ψευδαίσθηση: Μόνο το 3% των ανθρώπων θα βρει το ξωτικό σε 8 δευτερόλεπτα
φοίνικας
Tο νησί που είναι ένας από τους πιο ονειρικούς προορισμούς στον κόσμο πωλείται σε απίστευτη τιμή
Σύμφωνα με την Μirror, αυτός ο τροπικός παράδεισος ήταν το σκηνικό για μια μυστική απόδραση του πρίγκιπα Χάρι και της Μέγκαν Μαρκλ
Tο νησί που είναι ένας από τους πιο ονειρικούς προορισμούς στον κόσμο πωλείται σε απίστευτη τιμή
froyta_aftodioikisi.jpg
Πώς να αξιοποιήσετε φρούτα και λαχανικά που είχατε για πέταμα
Για να μη συνεχιστεί αυτή η κακή συνήθεια που κοστίζει και στην τσέπη σας, στην υγεία σας και στον πλανήτη, μάθετε πώς να δίνετε το «φιλί της ζωής»...
Πώς να αξιοποιήσετε φρούτα και λαχανικά που είχατε για πέταμα