Thumbnail
Οργή Γαβρόγλου για ΑΔΙΠ

Ο Υπουργός Παιδείας, Κώστας Γαβρόγλου κατά την διάρκεια της επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής άσκησε αυστηρή κριτική στην  Αρχή Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση (ΑΔΙΠ) για την έκθεση που υπέβαλε σχετικά με τα ΑΕΙ, 

Ο κ. Γαβρόγλου επέκρινε τόσο τη λειτουργία της αρχής όσο και την ίδια την έκθεση τονίζοντας ότι χαρακτηρίζεται από προβλήματα. 

"Εδώ, λοιπόν, τίθεται ένα σοβαρό θέμα, ποιες πρέπει να  είναι οι λειτουργίες των ανεξάρτητων αρχών, ποιες πρέπει να είναι οι συνεργασίες τους με την πολιτεία και πόσο συνθετικά πρέπει να παρουσιάζονται τα αποτελέσματα. Υπάρχουν, λοιπόν, ορισμένα προβλήματα, που πρέπει να απαντηθούν, αρκετά από τα οποία επεσήμανε και ο κ. Δουζίνας." σημείωσε

Ειδικότερα, επισήμανε ότι δεν υπήρξε κατάλληλη προετοιμασία για την αξιολόγηση και καταλόγισε στην ΑΔΙΠ «αριθμολαγνεία και η ποσοτικοποίηση των πάντων» που δεν βοηθάει στην κατανόηση της πραγματικότητας. Χαρακτήρισε, επίσης την έκθεση «κείμενο πολιτικής το οποίο ποσοτικοποιεί την ποιότητα». «Τα διακυβεύματα της εκπαίδευσης υπερβαίνουν τις ποσοτικοποιήσεις, και ως τέτοια πρέπει να τα συζητήσουμε,  γιατί είναι τόσο σύνθετα» ανέφερε ο κ. Γαβρόγλου.

Επίσης καταλόγισε «αντιφατικές προτάσεις» στην ΑΔΙΠ και υποστήριξε ότι η έκθεση χαρακτηρίζεται εν γένει από «αδυναμίες». Κατηγόρησε επίσης την Αρχή ότι «έχει ξεσηκώσει έναν τεράστιο αριθμό διδασκόντων» με έγγραφο που απέστειλε στους Πανεπιστημιακούς σχετικά με τη συγγραφή των μαθησιακών αποτελεσμάτων.

Υποστήριξε, μάλιστα, ότι το έγγραφο είναι «υποτιμητικό» και κάλεσε την ΑΔΙΠ να το αποσύρει.

"Πρώτον, υπάρχει ένα θέμα στη σύνταξη των ελληνικών, αλλά ας πάμε παρακάτω. Το δεύτερο είναι το εξής. «Τα μαθησιακά αποτελέσματα είναι μετρήσιμα και δηλώνουν τι αναμένεται ότι είναι ο φοιτητής ικανός να κάνει;» Αν πάρει, δηλαδή, 5,5 σε ένα μάθημα,  ξέρουμε τι είναι ικανός να κάνει και αν πάρει 7,5 ξέρουμε ότι είναι ικανός να κάνει διαφορετικά πράγματα;" τόνισε 

"Θα σας παρακαλούσα να αποσύρετε αυτό το έγγραφο. Είναι υποτιμητικό για τους Πανεπιστημιακούς" ανέφερε στο τέλος

Για τα Μεταπτυχιακά

"Και μπορώ να συνεχίσω. Λοιπόν λέω ότι υπάρχουν εν γενείς αδυναμίες τις οποίες αν θέλετε, μπορούμε να συζητήσουμε αναλυτικότερα. Τα προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών. Χαίρομαι, ότι μια από τις προτάσεις που γίνονται για να αξιοποιηθούν τα έσοδα πολύ περισσότερο στις υποτροφίες  με τον νόμο που ψηφίσαμε τον Αύγουστο, ακριβώς αυτό κάναμε. Εκείνο όμως που σχεδόν σοκάρει, είναι η πλήρης έλλειψη αναφορά  για τις παθογένειες  ενός συστήματος."

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Τα 5 ιδιωτικά σχολεία που εξαγοράστηκαν από funds και τα 2 που επίκειται

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 16/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Έρωτας στην Αρχαία Ελλάδα
Αρχαία Ελλάδα: Πώς αντιμετωπιζόταν το έγκλημα σεξουαλικής κακοποίησης ανηλίκων
Η ιστορία των αρχαίων Αθηναίων λειτουργεί ως υπενθύμιση για τη σημασία μιας αυστηρής, αλλά και δίκαιης, προσέγγισης στην προστασία των ευάλωτων...
Αρχαία Ελλάδα: Πώς αντιμετωπιζόταν το έγκλημα σεξουαλικής κακοποίησης ανηλίκων
παιδάκια
Γρήγορη και λαχταριστή συνταγή για χοιρινά παϊδάκια με κρούστα από καρύδια και σύκα
Η κρούστα από κανέλα και καρύδια προσθέτει μια αρωματική πινελιά, ενώ η σάλτσα με σύκα συμπληρώνει τέλεια το πιάτο. Ιδανική επιλογή για γιορτινά...
Γρήγορη και λαχταριστή συνταγή για χοιρινά παϊδάκια με κρούστα από καρύδια και σύκα