Thumbnail
ΕΠΑΛ

Καθορίστηκε, με απόφαση που υπέγραψε ο υφυπουργός Δ. Μπαξεβανάκης, ο ελάχιστος αριθμός   μαθητών για τη δημιουργία τμήματος Γενικής Παιδείας της Α΄ Τάξης, τμήματος Τομέα της Β΄ Τάξης και τμήματος Ειδικότητας της Γ΄ Τάξης Επαγγελματικού Λυκείου (ΕΠΑΛ), υπό την προϋπόθεση ότι ικανοποιούνται τα οριζόμενα στη με αριθμ. 42712/Γ2/20-03-2014 (Β΄ 833) κοινή υπουργική απόφαση «Αριθμός μαθητών ανά τμήμα στα Επαγγελματικά Λύκεια», ως ακολούθως:

Άρθρο 1 – Ελάχιστος Αριθμός Μαθητών τμήματος Γενικής Παιδείας Α΄ τάξης, τμήματος Τομέα Β΄ τάξης και τμήματος Ειδικότητας Γ΄ τάξης ΕΠΑΛ

    Στις σχολικές μονάδες των κατηγοριών από Α΄ έως και Γ΄, όπως αυτές αναφέρονται στην παρ. 8 του άρθρου 16 του π.δ. 50/1996 (Α΄ 45), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει:
    α. Για τη λειτουργία τμήματος Γενικής Παιδείας Α΄ τάξης απαιτούνται τουλάχιστον 15 μαθητές.
    β. Για τη λειτουργία τμήματος τομέα Β΄ τάξης απαιτούνται τουλάχιστον 13 μαθητές.
    γ. Για τη λειτουργία τμήματος ειδικότητας Γ΄ τάξης (και Δ΄ εσπερινών) απαιτούνται τουλάχιστον 10 μαθητές.

    Στις σχολικές μονάδες των κατηγοριών από Δ΄ έως και Ζ΄ όπως αυτές αναφέρονται στην παρ. 8 του άρθρου 16 του π.δ. 50/1996 (Α΄ 45), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει:
    α. Για τη λειτουργία τμήματος Γενικής Παιδείας Α΄ τάξης απαιτούνται τουλάχιστον 12 μαθητές.
    β. Για τη λειτουργία τμήματος τομέα Β΄ τάξης απαιτούνται τουλάχιστον 10 μαθητές.
    γ. Για τη λειτουργία τμήματος ειδικότητας Γ΄ τάξης (και Δ΄ εσπερινών) απαιτούνται τουλάχιστον 8 μαθητές.

    Στις σχολικές μονάδες των κατηγοριών από Η΄- ΙΒ΄ όπως αυτές αναφέρονται στην παρ. 8 του άρθρου 16 του π.δ. 50/1996 (Α΄ 45), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει:
    α. Για τη λειτουργία τμήματος Γενικής Παιδείας Α΄ τάξης απαιτούνται τουλάχιστον 10 μαθητές.
    β. Για τη λειτουργία τμήματος τομέα Β΄ τάξης απαιτούνται τουλάχιστον 8 μαθητές.
    γ. Για τη λειτουργία τμήματος ειδικότητας Γ΄ τάξης (και Δ΄ εσπερινών) απαιτούνται τουλάχιστον 6 μαθητές.

    Σε απομονωμένα Επαγγελματικά Λύκεια της νησιωτικής και ηπειρωτικής χώρας, όπου οι σχολικές μονάδες ανήκουν στις κατηγορίες Η΄-ΙΒ΄ και στα οποία η μετακίνηση των μαθητών είναι αντικειμενικά αδύνατη, μπορεί να εγκριθεί η λειτουργία τμήματος Γενικής Παιδείας, τομέα ή ειδικότητας ανεξάρτητα από τον αριθμό των φοιτούντων μαθητών μετά από πλήρως αιτιολογημένη εισήγηση του Διευθυντή της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης, η οποία κοινοποιείται στη Διεύθυνση Επαγγελματικής Εκπαίδευσης του ΥΠΠΕΘ, υπό την προϋπόθεση ότι υπηρετούν στις σχολικές αυτές μονάδες εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων που διδάσκουν τα μαθήματα του Τομέα/Ειδικότητας σε Α΄, Β΄ ή Γ΄ ανάθεση και υπάρχει η απαιτούμενη εργαστηριακή υποδομή.
    Στην περίπτωση λειτουργίας ενός μόνο τμήματος Τομέα της Β΄ τάξης ή ενός μόνο τμήματος Ειδικότητας της Γ΄ τάξης, το οποίο είναι το μοναδικό τμήμα ίδιου τομέα ή ειδικότητας στις σχολικές μονάδες αρμοδιότητας μιας Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, είναι δυνατή η έγκριση της λειτουργίας του τμήματος αυτού με βάση:
    α. Τα κατώτατα όρια της περίπτωσης 2 για τις σχολικές μονάδες των κατηγοριών από Α΄ έως και Γ΄ (περίπτωση 1).
    β. Τα κατώτατα όρια της περίπτωσης 3 για τις σχολικές μονάδες των κατηγοριών από Δ΄ έως και Ζ΄ (περίπτωση 2).
    Η έγκριση λειτουργίας του τμήματος αυτού γίνεται με απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης, η οποία κοινοποιείται στη Διεύθυνση Επαγγελματικής Εκπαίδευσης του ΥΠΠΕΘ, ύστερα από αιτιολογημένη εισήγηση του Διευθυντή της οικείας Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Άρθρο 2 – Μεταβατικές Διατάξεις

Κατά το σχολικό έτος 2017-2018 είναι δυνατή η λειτουργία τμημάτων ειδικότητας της Δ΄ τάξης Εσπερινών ΕΠΑΛ, τα οποία λειτουργούν σύμφωνα με τα οριζόμενα στον ν. 4186/2013, και τα οποία δεν ικανοποιούν τα προβλεπόμενα στην παρούσα απόφαση όρια ελάχιστου αριθμού μαθητών, στην περίπτωση που δεν είναι δυνατή η μεταφορά μαθητών των τμημάτων αυτών σε αντίστοιχα τμήματα στο πλησιέστερο Επαγγελματικό Λύκειο. Η έγκριση λειτουργίας των τμημάτων αυτών γίνεται με απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης, η οποία κοινοποιείται στη Διεύθυνση Επαγγελματικής Εκπαίδευσης του ΥΠΠΕΘ, ύστερα από πλήρως αιτιολογημένη εισήγηση του Διευθυντή της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Άρθρο 3 – Καταργούμενες Διατάξεις

Καταργείται από την έναρξη ισχύος της παρούσας απόφασης κάθε γενική ή ειδική διάταξη η οποία αφορά σε θέματα που ρυθμίζονται από την απόφαση αυτή ή αντίκειται στις διατάξεις αυτής, εκτός και αν ορίζεται διαφορετικά στις επιμέρους διατάξεις.

Η ισχύς της παρούσης αρχίζει από το σχολικό έτος 2017-2018.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 5/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panepistimio aigaiou
Παν.Αιγαίου: Ανοικτά τα προγράμματα μοριοδότησης Εκπαιδευτικών έως 5/5
Έως 5 Μαϊου είναι ανοικτα τα 12 μοριοδοτούμενα κορυφαία προγράμματα επιμόρφωσης νέων εκπαιδευτικών από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου!
Παν.Αιγαίου: Ανοικτά τα προγράμματα μοριοδότησης Εκπαιδευτικών έως 5/5
ντουντουκα
ΟΛΜΕ-ΔΟΕ για αξιολόγηση: Κλιμακώνουν με καθημερινές στάσεις εργασίας σε σχολεία έως 30/5
ΔΟΕ και ΟΛΜΕ σε καθημερινές στάσεις εργασίας ενάντια στην αξιολόγηση έως τις 30 Μαΐου
ΟΛΜΕ-ΔΟΕ για αξιολόγηση: Κλιμακώνουν με καθημερινές στάσεις εργασίας σε σχολεία έως 30/5
Ταινία Κόκκινος Δάσκαλος
Μια ταινία-φόρος τιμής στη μνήμη και το ήθος της εκπαιδευτικής και πολιτικής αντίστασης
«Ο Κόκκινος Δάσκαλος – Ελεγεία για τον Νίκο Πλουμπίδη»: Προβολή ταινίας την Κυριακή 4 Μαΐου 2025, στις 11:30
Μια ταινία-φόρος τιμής στη μνήμη και το ήθος της εκπαιδευτικής και πολιτικής αντίστασης
ioannina-frontistirio-sillipsi-1.jpg
Αιφνιδιαστικός έλεγχος της Επιτροπής Ανταγωνισμού σε φροντιστήριο – Υπόνοιες για αντι-ανταγωνιστικές πρακτικές
Στο στόχαστρο της Αρχής η ταχύτατα αναπτυσσόμενη αγορά φροντιστηριακής εκπαίδευσης – Οι δαπάνες των οικογενειών αυξήθηκαν κατά 35% μέσα σε δύο χρόνια
Αιφνιδιαστικός έλεγχος της Επιτροπής Ανταγωνισμού σε φροντιστήριο – Υπόνοιες για αντι-ανταγωνιστικές πρακτικές