Thumbnail
ΕΠΑΛ

Καθορίστηκε, με απόφαση που υπέγραψε ο υφυπουργός Δ. Μπαξεβανάκης, ο ελάχιστος αριθμός   μαθητών για τη δημιουργία τμήματος Γενικής Παιδείας της Α΄ Τάξης, τμήματος Τομέα της Β΄ Τάξης και τμήματος Ειδικότητας της Γ΄ Τάξης Επαγγελματικού Λυκείου (ΕΠΑΛ), υπό την προϋπόθεση ότι ικανοποιούνται τα οριζόμενα στη με αριθμ. 42712/Γ2/20-03-2014 (Β΄ 833) κοινή υπουργική απόφαση «Αριθμός μαθητών ανά τμήμα στα Επαγγελματικά Λύκεια», ως ακολούθως:

Άρθρο 1 – Ελάχιστος Αριθμός Μαθητών τμήματος Γενικής Παιδείας Α΄ τάξης, τμήματος Τομέα Β΄ τάξης και τμήματος Ειδικότητας Γ΄ τάξης ΕΠΑΛ

    Στις σχολικές μονάδες των κατηγοριών από Α΄ έως και Γ΄, όπως αυτές αναφέρονται στην παρ. 8 του άρθρου 16 του π.δ. 50/1996 (Α΄ 45), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει:
    α. Για τη λειτουργία τμήματος Γενικής Παιδείας Α΄ τάξης απαιτούνται τουλάχιστον 15 μαθητές.
    β. Για τη λειτουργία τμήματος τομέα Β΄ τάξης απαιτούνται τουλάχιστον 13 μαθητές.
    γ. Για τη λειτουργία τμήματος ειδικότητας Γ΄ τάξης (και Δ΄ εσπερινών) απαιτούνται τουλάχιστον 10 μαθητές.

    Στις σχολικές μονάδες των κατηγοριών από Δ΄ έως και Ζ΄ όπως αυτές αναφέρονται στην παρ. 8 του άρθρου 16 του π.δ. 50/1996 (Α΄ 45), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει:
    α. Για τη λειτουργία τμήματος Γενικής Παιδείας Α΄ τάξης απαιτούνται τουλάχιστον 12 μαθητές.
    β. Για τη λειτουργία τμήματος τομέα Β΄ τάξης απαιτούνται τουλάχιστον 10 μαθητές.
    γ. Για τη λειτουργία τμήματος ειδικότητας Γ΄ τάξης (και Δ΄ εσπερινών) απαιτούνται τουλάχιστον 8 μαθητές.

    Στις σχολικές μονάδες των κατηγοριών από Η΄- ΙΒ΄ όπως αυτές αναφέρονται στην παρ. 8 του άρθρου 16 του π.δ. 50/1996 (Α΄ 45), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει:
    α. Για τη λειτουργία τμήματος Γενικής Παιδείας Α΄ τάξης απαιτούνται τουλάχιστον 10 μαθητές.
    β. Για τη λειτουργία τμήματος τομέα Β΄ τάξης απαιτούνται τουλάχιστον 8 μαθητές.
    γ. Για τη λειτουργία τμήματος ειδικότητας Γ΄ τάξης (και Δ΄ εσπερινών) απαιτούνται τουλάχιστον 6 μαθητές.

    Σε απομονωμένα Επαγγελματικά Λύκεια της νησιωτικής και ηπειρωτικής χώρας, όπου οι σχολικές μονάδες ανήκουν στις κατηγορίες Η΄-ΙΒ΄ και στα οποία η μετακίνηση των μαθητών είναι αντικειμενικά αδύνατη, μπορεί να εγκριθεί η λειτουργία τμήματος Γενικής Παιδείας, τομέα ή ειδικότητας ανεξάρτητα από τον αριθμό των φοιτούντων μαθητών μετά από πλήρως αιτιολογημένη εισήγηση του Διευθυντή της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης, η οποία κοινοποιείται στη Διεύθυνση Επαγγελματικής Εκπαίδευσης του ΥΠΠΕΘ, υπό την προϋπόθεση ότι υπηρετούν στις σχολικές αυτές μονάδες εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων που διδάσκουν τα μαθήματα του Τομέα/Ειδικότητας σε Α΄, Β΄ ή Γ΄ ανάθεση και υπάρχει η απαιτούμενη εργαστηριακή υποδομή.
    Στην περίπτωση λειτουργίας ενός μόνο τμήματος Τομέα της Β΄ τάξης ή ενός μόνο τμήματος Ειδικότητας της Γ΄ τάξης, το οποίο είναι το μοναδικό τμήμα ίδιου τομέα ή ειδικότητας στις σχολικές μονάδες αρμοδιότητας μιας Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, είναι δυνατή η έγκριση της λειτουργίας του τμήματος αυτού με βάση:
    α. Τα κατώτατα όρια της περίπτωσης 2 για τις σχολικές μονάδες των κατηγοριών από Α΄ έως και Γ΄ (περίπτωση 1).
    β. Τα κατώτατα όρια της περίπτωσης 3 για τις σχολικές μονάδες των κατηγοριών από Δ΄ έως και Ζ΄ (περίπτωση 2).
    Η έγκριση λειτουργίας του τμήματος αυτού γίνεται με απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης, η οποία κοινοποιείται στη Διεύθυνση Επαγγελματικής Εκπαίδευσης του ΥΠΠΕΘ, ύστερα από αιτιολογημένη εισήγηση του Διευθυντή της οικείας Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Άρθρο 2 – Μεταβατικές Διατάξεις

Κατά το σχολικό έτος 2017-2018 είναι δυνατή η λειτουργία τμημάτων ειδικότητας της Δ΄ τάξης Εσπερινών ΕΠΑΛ, τα οποία λειτουργούν σύμφωνα με τα οριζόμενα στον ν. 4186/2013, και τα οποία δεν ικανοποιούν τα προβλεπόμενα στην παρούσα απόφαση όρια ελάχιστου αριθμού μαθητών, στην περίπτωση που δεν είναι δυνατή η μεταφορά μαθητών των τμημάτων αυτών σε αντίστοιχα τμήματα στο πλησιέστερο Επαγγελματικό Λύκειο. Η έγκριση λειτουργίας των τμημάτων αυτών γίνεται με απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης, η οποία κοινοποιείται στη Διεύθυνση Επαγγελματικής Εκπαίδευσης του ΥΠΠΕΘ, ύστερα από πλήρως αιτιολογημένη εισήγηση του Διευθυντή της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Άρθρο 3 – Καταργούμενες Διατάξεις

Καταργείται από την έναρξη ισχύος της παρούσας απόφασης κάθε γενική ή ειδική διάταξη η οποία αφορά σε θέματα που ρυθμίζονται από την απόφαση αυτή ή αντίκειται στις διατάξεις αυτής, εκτός και αν ορίζεται διαφορετικά στις επιμέρους διατάξεις.

Η ισχύς της παρούσης αρχίζει από το σχολικό έτος 2017-2018.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 8/5

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 8/5

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Παγωτό φράουλα - μπανάνα
Απολαυστικό παγωτό μπανάνα – φράουλα με μέλι και κομματάκια σοκολάτας
Μια πανεύκολη συνταγή για να ετοιμάσετε σπιτικό παγωτό, με απλά υλικά, όπως είναι οι μπανάνες και οι φράουλες, το μέλι και την κρέμα γάλακτος
Απολαυστικό παγωτό μπανάνα – φράουλα με μέλι και κομματάκια σοκολάτας
kataskinoseis.jpg
Έρευνα: Mε λιγότερα συναισθηματικά προβλήματα τα παιδιά που ζουν κοντά σε χώρους πρασίνου
Η συσχέτιση παρέμεινε ακόμα και όταν οι ερευνητές συνυπολόγισαν το φύλο του παιδιού, την εκπαίδευση των γονέων, την ηλικία τους κατά τη γέννηση και...
Έρευνα: Mε λιγότερα συναισθηματικά προβλήματα τα παιδιά που ζουν κοντά σε χώρους πρασίνου