Thumbnail
ΟΛΜΕ

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ ενημερώθηκε ότι παρότι την Παρασκευή 17-2-2017 με το υπ’ αριθμ. Πρωτ. 2971 έγγραφό της η ΔΔΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης γνωστοποιεί στο Υπουργείο Παιδείας την ύπαρξη του οργανικού κενού ΠΕ07 του Μουσικού Σχολείου Θεσσαλονίκης, μέχρι και σήμερα δεν εμφανίζεται το προαναφερόμενο κενό στην λίστα κενών της αντίστοιχης ειδικότητας.

Καταγγέλλουμε το Υπουργείο Παιδείας για απόκρυψη - εξαφάνιση του οργανικού κενού ΠΕ07 στο Μουσικό Σχολείο Θεσσαλονίκης.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Απόλυτος θρίαμβος για μαθήτρια πολύτεκνης οικογένειας – 20 σε όλα τα μαθήματα στις Πανελλαδικές

750 ευρώ  σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 25/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

δικη
Δικαιωμένος με το σεξισμό της δικαιοσύνης φαίνεται ο δικηγόρος του Φιλιππίδη: "Όλοι οι εισαγγελείς ρωτάνε τις καταγγέλλουσες τι εσώρουχα φορούσαν"
Οι προκλητικές ερωτήσεις του εισαγγελέα που προκαλούν αποτροπιασμό
Δικαιωμένος με το σεξισμό της δικαιοσύνης φαίνεται ο δικηγόρος του Φιλιππίδη: "Όλοι οι εισαγγελείς ρωτάνε τις καταγγέλλουσες τι εσώρουχα φορούσαν"
ksenes_glossesmathimata2_2.jpg
Προτάσεις για ενίσχυση της διδασκαλίας γαλλικής και γερμανικής στα Δημόσια Σχολεία
Η γνώση ξένων γλωσσών δεν αποτελεί προνόμιο, αλλά βασικό δικαίωμα και εργαλείο γνωστικής, πολιτισμικής και επαγγελματικής ενδυνάμωσης για τους μαθητές
Προτάσεις για ενίσχυση της διδασκαλίας γαλλικής και γερμανικής στα Δημόσια Σχολεία
ffilologoi.jpg
Χιλιάδες αναπληρωτές φιλόλογοι διεκδικούν μαζικούς διορισμούς και ενίσχυση της δημόσιας εκπαίδευσης
Συνάντηση ΣΑΦ με Υπουργείο: Προς νέο μοντέλο διορισμών;
Χιλιάδες αναπληρωτές φιλόλογοι διεκδικούν μαζικούς διορισμούς και ενίσχυση της δημόσιας εκπαίδευσης