Thumbnail
Υπουργείο Παιδείας

Δημοσιεύθηκε το έγγραφο από το ΑΣΕΠ και εστάλη στο υπουργείο Παιδείας στις 2/3/2017 σύμφωνα με το οποίο διαγράφονται από τον πίνακα διοριστέων όσοι εκπαιδευτικοί δεν αποδέχθηκαν διορισμό και αντικαθίστανται με τους αμέσως επόμενους.

Η συγκεκριμένη απόφαση αφορά σε ορισμένες ειδικότητες και θα ακολουθήσουν και άλλες ανακοινώσεις του ΑΣΕΠ με τις υπόλοιπες ειδικότητες.

Σας αποστέλλουμε συνημμένα ακριβές αντίγραφο της υπ’ αριθ. 176/1.3.2017 Απόφασης του Β΄ Τμήματος του Α.Σ.Ε.Π., που αφορά αίτημα αντικατάστασης διοριστέων υποψηφίων εκπαιδευτικών λειτουργών Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, των κλάδων/ειδικοτήτων
ΠΕ 14.01, ΠΕ 18.01, ΠΕ 18.04, ΠΕ18.10, ΠΕ 18.12, ΠΕ 18.20, ΠΕ 18.23, ΠΕ 18.24 και ΠΕ 18.33 λόγω μη αποδοχής στο πλαίσιο της διαδικασίας της προκήρυξης 4Π/2008, (ΦΕΚ 531/15.10.2008 Τεύχος Προκηρύξεων ΑΣΕΠ),

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 70.000 υποψήφιους ως 14/5 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 15/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sxoleio
Το σχολείο που έγινε μουσείο: Η Βρυσιά τιμά την εκπαιδευτική μνήμη (Pic)
Σε ένα πρώην δημοτικό σχολείο στον κάμπο της Θεσσαλίας, η ιστορία της εκπαίδευσης ζωντανεύει, γεφυρώνοντας γενιές με έναν μοναδικό πολιτιστικό...
Το σχολείο που έγινε μουσείο: Η Βρυσιά τιμά την εκπαιδευτική μνήμη (Pic)
molivia
Τα εμπόδια των πανεπιστημιακών δασκάλων: Όταν ο ναρκισσισμός υπονομεύει την παιδαγωγική πράξη
Ένα από τα βασικά εμπόδια που μπορεί να χαρακτηρίζει ορισμένους πανεπιστημιακούς είναι ο διογκωμένος ναρκισσισμός. Η υπερβολική αυτοπεποίθηση...
Τα εμπόδια των πανεπιστημιακών δασκάλων: Όταν ο ναρκισσισμός υπονομεύει την παιδαγωγική πράξη