Thumbnail
Αναλυτικά

Χρονοδιάγραμμα προσλήψεων αναπληρωτών Π.Ε.

Έως το τέλος της εβδομάδας αναμένεται η πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών μουσικής και φυσικής αγωγής.

Μέσα στον Οκτώβριο αναμένεται η Γ΄ φάση πρόσληψης δασκάλων-νηπιαγωγών και ειδικής αγωγής.

Το ίδιο διάστημα θα πραγματοποιηθούν και προσλήψεις στις Δομές Υποδοχής για την εκπαίδευση των προσφύγων.

Η Β΄ φάση πρόσληψης αναπληρωτών για παράλληλη στήριξη θα γίνει τέλος Οκτωβρίου.

Σ’ ότι αφορά το θέμα που προέκυψε, με τις προσλήψεις αναπληρωτών στην παράλληλη στήριξη οι ενδιαφερόμενοι εκτός από ενστάσεις κατέθεσαν και υπόμνημα στη Δ/νση Προσωπικού κι αναμένεται απάντηση.

Οι αποφάσεις του Κ.Υ.Σ.Π.Ε. στη σημερινή συνεδρίασή του (Μετατάξεις - Παραιτήσεις - Αποσπάσεις)

Συνεδρίασε σήμερα 26-9-16 το Κ.Υ.Σ.Π.Ε. κι εισηγήθηκε τα παρακάτω:

I.    Μετατάξεις
•    Το Κ.Υ.Σ.Π.Ε. ύστερα από εισήγηση του προέδρου ανέβαλε για το επόμενο δεκαήμερο τη συζήτηση για την αποδέσμευση των 165 εκπαιδευτικών για μετάταξη σε θέσεις Ε.ΔΙ.Π.
•    Εισηγήθηκε θετικά για 14 αποδεσμεύσεις εκπαιδευτικών για μετάταξη σε διοικητικές θέσεις του ΥΠ.ΠΕΘ.

II.    Παραιτήσεις
•    Εισηγήθηκε θετικά και για τις 15 αιτήσεις παραιτήσεων εκπαιδευτικών για σοβαρούς λόγους.

III.    Αποσπάσεις
•    Απέρριψε 67 ενστάσεις - επανεξετάσεις συναδέλφων.
•    Απέρριψε 6 αιτήσεις τροποποίησης απόσπασης εκπαιδευτικών που ανήκουν στην κατηγορία των "κατά προτεραιότητα" αποσπάσεων και έκανε δεκτή 1 αίτηση.
•    Απέρριψε και τις 5 αιτήσεις τροποποίησης απόσπασης εκπαιδευτικών.
•    Εξέτασε 239 νέες αιτήσεις και επανεξετάσεις και εισηγήθηκε θετικά για 16 αιτήσεις για σοβαρούς λόγους υγείας και 5 αιτήσεις ως συζύγους αναπληρωτών. Θετικά εισηγήθηκε και για 4 αιτήσεις συζύγων στρατιωτικών για ένταξη στις κατά προτεραιότητα αποσπάσεις.
•    Έκανε δεκτές 28 αιτήσεις ανακλήσεων από τις 39 συνολικά που είχαν υποβληθεί.
•    Ανικανοποίητες παρέμειναν πολλές αιτήσεις απόσπασης εκπαιδευτικών αν και είχαν σοβαρούς λόγους υγείας και οικογενειακούς, με αποτέλεσμα ίσως πολλοί από αυτούς για πρώτη φορά να βρεθούν μακριά από τις οικογένειές τους με σημαντικές επιπτώσεις στον οικογενειακό τους προγραμματισμό.

Πάντα στη διάθεσή σας
Παληγιάννης Βασίλειος"

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/8

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thranio
ΕΕΠ: Ανοίγει η πρόσκληση για νέες θέσεις Ψυχολόγων, Νοσηλευτών και Κοινωνικών Λειτουργών
Υπουργική απόφαση καθορίζει διαδικασία επιλογής Ψυχολόγων, Σχολικών Νοσηλευτών και Κοινωνικών Λειτουργών στα Σχολικά Δίκτυα Εκπαίδευσης και...
ΕΕΠ: Ανοίγει η πρόσκληση για νέες θέσεις Ψυχολόγων, Νοσηλευτών και Κοινωνικών Λειτουργών
ΑΣΕΠ 3ΕΑ/2019: Αναμορφωμένοι πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών
Εκπαιδευτικοί: Σοβάδες, κοντέινερ και πλημμυρισμένα προαύλια: Η πραγματικότητα στα σχολεία της Κεφαλονιάς
Εκπαιδευτικοί της Κεφαλονιάς και Ιθάκης καταγγέλλουν την κυβερνητική επίσκεψη ως επικοινωνιακή προπαγάνδα – «Απαιτούνται λύσεις, όχι βιτρίνες»
Εκπαιδευτικοί: Σοβάδες, κοντέινερ και πλημμυρισμένα προαύλια: Η πραγματικότητα στα σχολεία της Κεφαλονιάς
καιρός βροχές
Απότομη πτώση της θερμοκρασίας και τοπικά έντονα φαινόμενα – Η πρόγνωση της ΕΜΥ έως την Πέμπτη
Φθινοπωρινή μεταβολή με βροχές, καταιγίδες και πτώση θερμοκρασίας – Πού θα χτυπήσουν τα φαινόμενα
Απότομη πτώση της θερμοκρασίας και τοπικά έντονα φαινόμενα – Η πρόγνωση της ΕΜΥ έως την Πέμπτη
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ
Γιατί οι Μεγάλες Ελληνικές Επιχειρήσεις καθυστερούν στην υιοθέτηση της Τεχνητής Νοημοσύνης;
​​​​​​​Η χαμηλή ψηφιακή ωριμότητα, η έλλειψη στρατηγικής και ο φόβος της καινοτομίας κρατούν την Ελλάδα πίσω στη νέα τεχνολογική εποχή
Γιατί οι Μεγάλες Ελληνικές Επιχειρήσεις καθυστερούν στην υιοθέτηση της Τεχνητής Νοημοσύνης;