ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ
ΑΙΡΕΤΩΝ ΠΥΣΔΕ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ - ΙΘΑΚΗΣ
ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΚΕΝΩΝ-ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΩΝ.
Πλασματική επικοινωνιακή εικόνα από την κυβέρνηση για τα κενά
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
Συνεδρίασε το ΠΥΣΔΕ με θέμα τα κενά και τα πλεονάσματα κάθε περιοχής. Μέσα από αυτή τη διαδικασία προκύπτουν τα οργανικά κενά, με βάση τα οποία θα πραγματοποιηθούν οι μεταθέσεις. Συνολικότερα αποτυπώνουν σε γενικές γραμμές τις ανάγκες σε εκπαιδευτικό προσωπικό κατά περιφέρεια και θα καθορίσουν τo εργασιακό μέλλον μονίμων και αναπληρωτών.
Η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ έχοντας την ίδια αντιλαϊκή αντιεκπαιδευτική κατεύθυνση με τις προηγούμενες κυβερνήσεις, επιχειρεί να παρουσιάσει μια πλασματική εικόνα για την κατάσταση στην εκπαίδευση.
Έτσι, με βάση την εγκύκλιο του Υπουργείου που προβλέπει αναγωγή όλων των τμημάτων που λειτούργησαν φέτος σε 27άρια – 30άρια, τις αλλαγές στα ωρολόγια προγράμματα των Γυμνασίων και των ΕΠΑΛ, την κατάργηση του 3ωρου για τα εργαστήρια Φυσικών Επιστημών και Πληροφορικής και τη διατήρηση της αύξησης ωραρίου, τα υπηρεσιακά συμβούλια καλούνται απλώς να ελέγξουν – επικυρώσουν τους πίνακες προκειμένου οι Περιφερειακοί Διευθυντές να κάνουν τις εκτιμήσεις τους για τη νέα χρονιά!
Επί της ουσίας τα ΠΥΣΔΕ και οι αιρετοί καλούνται να επικυρώσουν τη συνολική αντιλαϊκή αντιεκπαιδευτική πολιτική και της παρούσας κυβέρνησης που οδηγεί:
στη διαμόρφωση πλασματικών (σε σχέση με τις πραγματικές ανάγκες) πλεονασμάτων
στην αύξηση του αριθμού των συναδέλφων που θα μετακινούνται σε περισσότερα σχολεία
στην απόλυση αναπληρωτών και τη διαρκή ομηρεία τους
στην πλασματική κάλυψη όλων των κενών, αφού στη διαδικασία υπολογισμού εμπίπτουν συνάδελφοι που βρίσκονται σε θέση ευθύνης (π.χ. Δ/ντές σχολείων), αποσπασμένοι σε άλλα ΠΥΣΔΕ, Υπουργεία ή άλλους φορείς. Με αυτό τον τρόπο φαινομενικά το Υπουργείο εμφανίζει σχεδόν να καλύπτει τις ανάγκες των σχολείων!
Δεν είναι τυχαίο ότι οι περισσότεροι κλάδοι παρουσιάζονται πλεονασματικοί ή με ελάχιστα ελλείμματα, γεγονός που θα οδηγήσει στον περιορισμό των μεταθέσεων και την ελαχιστοποίηση των προσλήψεων αναπληρωτών.
Οι πίνακες δεν αποτυπώνουν τις πραγματικές εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών. Θεωρούμε ενιαία τη διαδικασία μεταθέσεων – προσλήψεων – τοποθετήσεων.
Κανείς εκπαιδευτικός δεν περισσεύει!!
Απαιτούμε:
· 20 μαθητές ανά τμήμα γενικής παιδείας, 15 μαθητές ανά τμήμα προσανατολισμού, 10 μαθητές στα εργαστήρια
· Να δίνονται όλα τα διευθυντικά κενά οργανικά, κάθε θέση που μένει κενή λόγω μετάθεσης ή συνταξιοδότησης
· Όλοι οι συνάδελφοι να έχουν οργανική θέση
· επαναφορά του παλιού ωραρίου για τους εκπαιδευτικούς της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και του 3ωρου για τα εργαστήρια.
Ειδική Αγωγή
Ένα επίσης σοβαρό θέμα που θέλουμε να θίξουμε είναι η πλήρης απογύμνωση των δομών ειδικής αγωγής. Το ΕΕΕΕΚ Φαρακλάτων λειτουργεί με μόλις 3 οργανικές θέσεις, καθιερώνοντας έτσι το θεσμό των περιοδευόντων ειδικών εκπαιδευτικών. Η κυβέρνηση καταργεί με πολιτικά κριτήρια μια σειρά δομές ειδικής αγωγής (πχ τμήματα ένταξης) τη στιγμή που υπάρχει ανάγκη για επιπλέον (βλ. ειδικό Γυμνάσιο στο Νομό). Ως αιρετές ζητήσαμε να αποτυπωθούν οι ανάγκες σε ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό τόσο για τα μαθήματα γενικής παιδείας όσο και για τις ειδικότητες που απαιτούνται αλλά και για το ειδικό βοηθητικό προσωπικό και για τους επιστημονικούς κλάδους που είναι απαραίτητοι για τη λειτουργία των ειδικών σχολείων (πχ ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί, λογοθεραπευτές κοκ). Με βάση την εγκύκλιο μόνο μία θέση (καλλιτεχνικών) δόθηκε ως κενό, με την ευθύνη των διορισμένων μελών του ΠΥΣΔΕ. Αντίθετα ως αιρετές ζητήσαμε να αποτυπωθούν τα πραγματικά κενά, που καλύπτουν ακόμη περισσότερους από όσους δούλεψαν σαν αναπληρωτές στην ειδική αγωγή.
Για τις καταργήσεις οργανικών
Ξεκαθαρίσαμε ότι είμαστε αντίθετες με κάθε ενέργεια που οδηγεί σε καταργήσεις οργανικών οι οποίες δόθηκαν διαχρονικά από το ΠΥΣΔΕ (εδώ ορισμένοι ξεχνούν τη «συνέχεια στη διοίκηση»). Δεν είναι σωστό τα ίδια τα ΠΥΣΔΕ από τη μία να ιδρύουν οργανικές κάνοντας επίκληση ότι αυτό γίνεται καθ’ υπέρβαση του ορίου των απαιτούμενων ωρών α’ ανάθεσης (σε σχολεία με χαμηλή οργανικότητα, προκειμένου τα σχολεία αυτά να στηριχθούν και συνάδελφοι να μη βρίσκονται διαρκώς σε μετακίνηση) και από την άλλη να καταργούνται οι οργανικές αυτές κατά περίπτωση. Κάτι τέτοιο διευκολύνει μεροληψίες, ανοίγει τον «ασκό του Αιόλου» για γενικευμένες καταργήσεις οργανικών και διευκολύνει καταργήσεις – συγχωνεύσεις μικρών σχολείων. Στη βάση αυτή επαναλάβαμε την πάγια θέση μας να μη δοθούν υπεραριθμίες στο Νομό.
Σημειώνουμε ότι ζητήθηκε από το Υπουργείο πίνακας υπεραρίθμων για την επόμενη σχολική χρονιά και από το τοπικό ΠΥΣΔΕ δηλώθηκε μηδενικός (Ομόφωνα). Ωστόσο, το αιτιολογικό ότι οι υπεραριθμίες προκύπτουν μετά τις μεταθέσεις είναι μεν σωστό αλλά δεν αποτελεί εγγύηση πως δεν θα προκύψει στη συνέχεια καταστρατήγηση οργανικών.
Δεν επικυρώσαμε τους πίνακες των τεχνιτών πλεονασμάτων
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι.
Όπως προκύπτει από τα προηγούμενα δεν ήταν δυνατόν (για μια ακόμη φορά) να επικυρώσουμε τους πίνακες και να πούμε πως περισσεύουν εκπαιδευτικοί. Κάτι τέτοιο εξυπηρετεί το ρόλο για τον οποίο φτιάχτηκαν τα ΠΥΣΔΕ (συναίνεση του κλάδου σε κυβερνητικές – διοικητικές επιλογές) αλλά δεν εξυπηρετεί τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών και τις εργασιακές σχέσεις των εκπαιδευτικών. Εμείς, αποκαλύπτουμε τα δεδομένα και ο ρόλος στη συνέχεια αφορά το μαζικό κίνημα.
Οι πίνακες υπερψηφίστηκαν από τα διορισμένα μέλη (έγκριση με 3 υπέρ – δύο κατά από τις αιρετές).
Συνάδελφοι!! Πέρυσι για να λειτουργήσουν τα σχολεία απαιτήθηκαν περίπου 40 αναπληρωτές!! Με τους πίνακες που εγκρίθηκαν «διαπιστώνουν» ότι, για την επόμενη σχολική χρονιά, χρειάζονται μόνο 25 αναπληρωτές ενώ πλεονάζουν και 35 μόνιμοι!!!
Ο πίνακας που θα σταλεί στον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης είναι ο παρακάτω:
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ | ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ | ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ | ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ | ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ | ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ |
01 | 4 |
| 15 | 2 |
|
02 | 4 |
| 16 | 1 |
|
03 | 2 |
| 17(01) | 1 |
|
04-01 |
| 3 | 17(01-06) |
| 1 |
04-02 | 2 |
| 17(04) |
| 2 |
04-04 | 2 |
| 18 | 1 |
|
05 |
| 6 | 18-10 | 1 |
|
06 |
| 10 | 19-20 |
| 3 |
07 |
| 1 |
|
|
|
09 | 4 |
|
|
|
|
10 | 1 |
|
|
|
|
11 |
| 9 |
|
|
|
Αργοστόλι 27/6/2016
Μεμελετζόγλου Ελένη
Πεντογάλου Διονυσία
(αιρετές με το ψηφοδέλτιο της Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών
που στηρίζει το ΠΑΜΕ)
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη