Thumbnail
Βιολογία κατεύθυνσης

Οι γαμέτες μπορεί να είναι  4,6 ή 1006 ποιος νοιάζεται;. Eγώ επιστήμων δεν είμαι τον Alberts και τον Styer απ΄εξω και ανακατωτά , δεν κατέχω  ένα ρημαδοβιβλίο μου δώσατε και είπα να το διδάξω ως απλός και ευσυνείδητος δάσκαλος και το βιβλίο λέει  στην σελίδα 71

βιολογία πανελλαδικών, βιολογία κατεύθυνσης, θέματα βιολογίας

το παραθέτω ακριβώς για του λόγου το αληθές  Άρα ένας μαθητής που διαβάζει, καταλαβαίνει, ότι ο φαινότυπος είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με τα γονίδια και την έκφρασή τους (ή μήπως όχι;) . Άρα όταν του ζητούν παθολογικό φαινότυπο το μυαλό του κακομοίρη πάει σε έκφραση γονιδίων .

Σημειωτέον γνωρίζει και τα έξης από το βιβλίο πάλι σελ 91

βιολογία πανελλαδικών, βιολογία κατεύθυνσης, θέματα βιολογίας

Για τις δομικές και συγκεκριμένα για τη μετατόπιση ξέρει από σελ 97-98

βιολογία πανελλαδικών, βιολογία κατεύθυνσης, θέματα βιολογίας

βιολογία πανελλαδικών, βιολογία κατεύθυνσης, θέματα βιολογίας

Ότι ,τώρα το βιβλίο όταν λέει τμήμα χρωμοσώματος εννοεί 4 ή 6 ζεύγη βάσεων, και όταν έχει σχήματα σαν και αυτό που δείχνουν το  μισό χρωμόσωμα (είναι από την ηλεκτρονική  παλαιότερη έκδοση αλλα και η νέα τέτοιου μεγέθους είναι)

βιολογία πανελλαδικών, βιολογία κατεύθυνσης, θέματα βιολογίας

και  αν ναι ,τότε ποια η διαφορά με τις γονιδιακές  μεταλλάξεις ;  

Και αν είναι έτσι, οι ζώνες Giemsa  μια απαρχαιωμένη τεχνική τις ανιχνεύει τώρα τις βάσεις αυτού που αριθμού και ο καρυότυπος  ΑαΒB φαίνεται παθολογικός  άλλα εντάξει βρε παιδιά πως κάνετε  έτσι;

Και ας έρθουμε τώρα στο φαινότυπο .  Άντε καλά ,με τη μετατόπιση καταστράφηκε σημαντικό μέρος  και ήταν εκεί και ΕΝΑ (χωράει παραπάνω;) γονίδιο επικρατές που η έκφρασή του δεν καλύπτεται από το αλληλόμοφό του                        ( σημειώνω πως και τα γεράματα Α,α , Β,β παραπλανούν τον μαθητή αφού το βιβλίο έτσι συμβολίζει επικρατή και υπολειπόμενα γονίδια αλλά εντάξει μωρέ, ας πρόσεχαν τα παιδιά!) με ποιο τρόπο έπρεπε να καταλάβουν  ότι  το άτομο ΑαΒβ που έβγαλαν πρέπει να είναι φυσιολογικό και το άτομο ΑαΒΒ παθολογικό μήπως η καταστροφή και του δεύτερου γονιδίου αναιρεί την καταστροφή του πρώτου;

Τι να πω; Ο ΘΕΟΣ ας  βάλει το χέρι του με τι έχουμε μπλέξει. Τα λάθη ανθρώπινα είναι και η επιτροπή νέα και άπειρη ίσως , αλλά εδώ μιλάμε για τα νεύρα την κούραση και τις ελπίδες και τα όνειρα νέων παιδιών και έτσι η παραδοχή του λάθους είναι τουλάχιστον έντιμη πράξη. Ας μην το αφήσουν να συνεχιστεί ας δώσουν μια λύση άμεσα για να νοιώσουμε και εμείς τη διαφορά που λένε ότι θα κάνουν η νέα ηγεσία του υπουργείου ,και  όχι μόνο , γιατί το έργο 24 χρόνια τώρα το βλέπω ξανά και ξανά με περιοδική επανάληψη

Μ ε άπειρη αγανάκτηση

Ένας βιολόγος;;;;;;…

Δ.Π.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Είσαι άνεργος ή εργαζόμενος στον ιδιωτικό τομέα: Με μία κίνηση παίρνεις Voucher 750€

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 20/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

θεσσσσ
Θεσσαλονίκη-Εκπαιδευτικοί: Διαμαρτυρία ενάντια στους κόφτες στη χορήγηση του επιδόματος ανεργίας
Εκπαιδευτικοί και αναπληρωτές στον δρόμο: Διαμαρτυρία στη Θεσσαλονίκη για τις αλλαγές στο επίδομα ανεργίας
Θεσσαλονίκη-Εκπαιδευτικοί: Διαμαρτυρία ενάντια στους κόφτες στη χορήγηση του επιδόματος ανεργίας
ΥΠΑΙΘΑ
Καβάλα 2025: Συνθήκες ντροπής στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης – Αμίαντος, καύσωνας και... σπασμένες καρέκλες
Χωρίς αυτόνομο προϋπολογισμό, χωρίς θέρμανση ή ψύξη, με ανύπαρκτη συντήρηση και επικίνδους χώρους, οι υπάλληλοι των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης Καβάλας...
Καβάλα 2025: Συνθήκες ντροπής στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης – Αμίαντος, καύσωνας και... σπασμένες καρέκλες
anergia-elstat.jpg
ΟΙΕΛΕ: Μισθωτοί σε φτώχεια, κέρδη στις ελίτ – Η έκθεση ΙΝΕ-ΓΣΕΕ αποδομεί το κυβερνητικό αφήγημα
Έκθεση ΙΝΕ-ΓΣΕΕ: Εργασία χωρίς αντίκρισμα – Η ΟΙΕΛΕ κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για φτώχεια, ανισότητες και κοινωνική αποσταθεροποίηση
ΟΙΕΛΕ: Μισθωτοί σε φτώχεια, κέρδη στις ελίτ – Η έκθεση ΙΝΕ-ΓΣΕΕ αποδομεί το κυβερνητικό αφήγημα
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Υπουργείο Παιδείας: Ανακοινώθηκαν οι αποσπάσεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για το 2025-2026
Τι προβλέπεται για τις γενικές αποσπάσεις, την ειδική αγωγή και τα ΚΕΔΑΣΥ
Υπουργείο Παιδείας: Ανακοινώθηκαν οι αποσπάσεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για το 2025-2026