Thumbnail
Του Β. Βούγια

Με Απόφαση του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων Αθανάσιου Κυριαζή, που δημοσιεύθηκε στο Φ.Ε.Κ 810/ΥΟΔΔ/2014 έχοντας ως  θέμα το: "Σύσταση και συγκρότηση Ομάδων Εργασίας Επιμόρφωσης Α’ και Β’ φάσης για το σχολικό έτος 2014-2015 στο πλαίσιο των Πράξεων «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στους Άξονες Προτεραιότητας 1, 2 και 3 του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση»", προβλέπεται η σύσταση και συγκρότηση 16 Ομάδων Εργασίας Επιμόρφωσης Α’ και Β’ φάσης στα 16 ΠΕΚ (μία (01) Ομάδα Εργασίας σε κάθε ΠΕΚ) για το σχολικό έτος 2014-2015 στο πλαίσιο της Πράξης «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» του ΑΠ 1 του ΕΠ «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2007-2013 και των Πράξεων «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στο πλαίσιο των ΑΠ 2 και 3 του ΕΠ «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση» ως έργα υποψήφια για ένταξη στο ΕΣΠΑ 2014-2020».

 Το έργο των Ομάδων Εργασίας Επιμόρφωσης Α΄και Β’ φάσης ορίζεται ως εξής:

i. Σύνταξη Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος προς υποψήφιους Επιμορφωτές για επικαιροποίηση του Μητρώου Επιμορφωτών
ii. Επεξεργασία αιτήσεων υποψηφίων Επιμορφωτών
iii. Σύνταξη καταλόγου υποψηφίων Επιμορφωτών με φθίνουσα σειρά κατάταξης και Δημιουργία Προσωρινού Μητρώου Επιμορφωτών
iv. Εξέταση ενστάσεων υποψηφίων Επιμορφωτών
v. Δημιουργία Οριστικού Μητρώου Επιμορφωτών
vi. Επικοινωνία και συνεργασία με τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης για ενημέρωση των εκπαιδευτικών για συμμετοχή στο σεμινάριο επιμόρφωσης
vii. Επεξεργασία αιτήσεων εκπαιδευτικών και δημιουργία τμημάτων επιμόρφωσης
viii. Κατανομή των εκπαιδευτικών σε τμήματα
ix. Εκπόνηση ωρολογίου προγράμματος κάθε επιμορφωτικού προγράμματος
x. Συγκέντρωση και αποστολή παρουσιολογίων επιμορφούμενων και επιμορφωτών στις κατά τόπους Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και στην ΕΥΕ ΕΔ
xi. Επίδοση ερωτηματολογίων αξιολόγησης στους επιμορφούμενους και τους επιμορφωτές της Α’ και Β’ φάσης Επιμόρφωσης, επεξεργασία αυτών και σύνταξη έκθεσης αποτελεσμάτων.
xii. Άλλες απαιτούμενες ενέργειες για την υλοποίηση της Α’ και Β’ φάσης επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών.

Βασίλης Βούγιας
22/12/2014

 
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΤΩΝ 16 Π.Ε.Κ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΕΔΩ 
 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Νηπιαγωγεία - Δημοτικά: Αυτό είναι το νέο μάθημα τον Σεπτέμβριο

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pierrakakis
ΑΔΕΔΥ: Οχι στην επαναφορά 13ου-14ου μισθού στο δημόσιο από τον Υπ. Οικονομικών Κυριάκο Πιερρακάκη
Πιερρακάκης: Όχι στην επαναφορά 13ου και 14ου μισθού στο Δημόσιο
ΑΔΕΔΥ: Οχι στην επαναφορά 13ου-14ου μισθού στο δημόσιο από τον Υπ. Οικονομικών Κυριάκο Πιερρακάκη
βουτσινα
Η Κατερίνα Βουτσινά κατήγγειλε μετά την Μαρία Καρυστιανού ότι δέχθηκε απειλές
Με ανάρτησή της, της απάντησε χαρακτηριστικά: «Μην ανησυχείς, δεν είσαι η μόνη» και επιβεβαίωσε ότι έχει δεχθεί απειλές σε δύο διαφορετικές...
Η Κατερίνα Βουτσινά κατήγγειλε μετά την Μαρία Καρυστιανού ότι δέχθηκε απειλές
ΟΙΕΛΕ
Κραυγή Αγωνίας από την ΟΙΕΛΕ: Φθίνει η εκπαίδευση, υπονομεύονται τα δικαιώματα
«Απόλυτη προτεραιότητα για εμάς η προάσπιση του αγαθού της Παιδείας και η βελτίωση των εργασιακών σχέσεων και των αμοιβών των ιδιωτικών εκπαιδευτικών»
Κραυγή Αγωνίας από την ΟΙΕΛΕ: Φθίνει η εκπαίδευση, υπονομεύονται τα δικαιώματα