Την Τετάρτη 5/2 στις 6.30 μμ στο 7ο Γυμνάσιο (Άλσος Παγκρατίου - είσοδος από Μερκουρίου) εκπαιδευτικοί της ΣΤ΄ ΕΛΜΕ καλούν σε εκδήλωση -συζήτηση για την αυτοαξιολόγηση - αξιολόγηση. Συζητούν ο Χρήστος Κάτσικας και ο Βασίλης Τζαφάς (μέλος του Δ.Σ. της ΟΛΜΕ).
Συζήτηση την Τετάρτη 5/2 στο Παγκράτι για την αυτοαξιολόγηση - αξιολόγηση
Με το Χρήστο Κάτσικα και το Βασίλη Τζαφά
0 Δείτε τα σχόλια
Όλες οι σημαντικές ειδήσεις στο alfavita.gr
ΑΣΕΠ 6Κ/2026: Κλείδωσε η νέα προκήρυξη για 317 μόνιμες προσλήψεις στα νοσοκομεία
Υπουργείο Παιδείας: Μέσω gov.gr η ανάληψη υπηρεσίας για τους εκπαιδευτικούς