Thumbnail
Οι Φιλόλογοι της Λευκάδας ενώνουμε τη φωνή μας μ’ αυτή των Φιλολόγων της υπόλοιπης Ελλάδας και διαμαρτυρόμαστε για το ενδεχόμενο να δίνονται ως αντικείμενα πρώτης ανάθεσης φιλολογικά μαθήματα (Ιστορία, Νεοελληνική Λογοτεχνία) σε καθηγητές άλλων ειδικοτήτων (ξενόγλωσσους, θεολόγους, κοινωνιολόγους κ.ά.)
Προς: Ηγεσία Υπουργείου Παιδείας και  Θρησκευμάτων
 
Κοιν: 1. Περιφερειακή Δ/νση Εκπ/σης Ιονίων Νήσων
2. Δ/νση Εκπ/σης Β/θμιας Εκπ/σης Λευκάδας
3. Σύμβουλο Φιλολόγων Ν. Λευκάδας
4. Alfavita Εκπαιδευτικό Ενημερωτικό δίκτυο
5. esos on line διαδικτυακή πύλη για την παιδεία
 

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ - ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ

Οι Φιλόλογοι της Λευκάδας ενώνουμε τη φωνή μας μ’ αυτή των Φιλολόγων της υπόλοιπης Ελλάδας και διαμαρτυρόμαστε για το ενδεχόμενο να δίνονται ως αντικείμενα πρώτης ανάθεσης φιλολογικά μαθήματα (Ιστορία, Νεοελληνική Λογοτεχνία) σε καθηγητές άλλων ειδικοτήτων (ξενόγλωσσους, θεολόγους, κοινωνιολόγους κ.ά.), μια πρακτική  που εφαρμόστηκε  στα σχολεία της Β/θμιας Εκπ/σης τα τελευταία χρόνια και που επιχειρείται πλέον η θεσμοθέτησή της. Θεωρούμε ότι πρόκειται για ένα ακόμη βήμα υποβάθμισης της παρεχόμενης δημόσιας εκπαίδευσης μετά τις συγχωνεύσεις και καταργήσεις σχολείων, την αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα, την υποχρηματοδότηση, κ.ο.κ.

Με την παρούσα επιστολή,

Εκφράζουμε την έντονη αντίθεσή μας στις προτάσεις του Υπουργείου, οι οποίες παραβιάζουν κάθε επιστημονική και παιδαγωγική δεοντολογία καθώς δεν παρέχεται η απαιτούμενη επιστημονική επάρκεια στις άλλες ειδικότητες, ώστε να υπηρετηθούν οι υψηλές απαιτήσεις της διδασκαλίας των συγκεκριμένων μαθημάτων.

Υπερασπιζόμαστε τα μαθήματα της ειδικότητάς μας και το δικαίωμα που μας παρέχουν οι πανεπιστημιακές μας σπουδές στη διδασκαλία τους, ώστε να μην ακυρωθεί ο επιστημονικός  χαρακτήρας της εκπαίδευσης. Ο κλάδος μας (Φιλόλογοι ΠΕ02) είμαστε οι μόνοι που διαθέτουμε την επιστημονική κατάρτιση, την επιμόρφωση, την αξιολόγηση μέσω ΑΣΕΠ και την εμπειρία για τη διδασκαλία των αντίστοιχων μαθημάτων.

Καταγγέλλουμε την πρακτική του Υπουργείου Παιδείας να ακυρώνει τα επιστημονικά κριτήρια στις αναθέσεις μαθημάτων και να τις ορίζει με γνώμονα αποκλειστικά διαχειριστικά κριτήρια συμπλήρωσης ωραρίου πλεονάζοντος προσωπικού.

Για όλους τους παραπάνω λόγους,

Αξιώνουμε τα φιλολογικά μαθήματα να διδάσκονται αποκλειστικά από φιλολόγους και να μην επιχειρείται η απαξίωσή τους.

Απαιτούμε στόχος του «Νέου Σχολείου» να είναι η ουσιαστική ποιοτική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης με επίκεντρο τον μαθητή.

Καλούμε τους συναδέλφους των άλλων ειδικοτήτων να συμβάλουν με τη στάση τους στην περιχαράκωση και υπεράσπιση του δικαιώματος του κάθε κλάδου να διδάσκει τα μαθήματα της ειδικότητάς του.

Οι Φιλόλογοι της Λευκάδας

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

750 ευρώ  σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 30/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

προσχολική αγωγή
Προσχολική Αγωγή & Εκπαίδευση: Πλήρες νομοθετικό πλαίσιο και νέες δράσεις ΥΠΑΙΘΑ στο δημόσιο διάλογο
Προσχολική αγωγή και εκπαίδευση: Παράθεση του νομοθετικού πλαισίου και των δράσεων του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού στα πλαίσια...
Προσχολική Αγωγή & Εκπαίδευση: Πλήρες νομοθετικό πλαίσιο και νέες δράσεις ΥΠΑΙΘΑ στο δημόσιο διάλογο
plimmyrise_nipiagogeio
Παρουσίαση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του ΥΠΑΙΘ – Απάντηση στον κοινοβουλευτικό έλεγχο
Προσχολική αγωγή και εκπαίδευση: Παράθεση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του Υπ. Παιδείας
Παρουσίαση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του ΥΠΑΙΘ – Απάντηση στον κοινοβουλευτικό έλεγχο