Ανεξάρτητα του αν και τι ισχύει στα της χρηματοδότησης των νεοναζί, είναι αξιοσημείωτη η πρεμούρα που δείχνουν με κάθε ευκαιρία για τα συμφέροντα των εφοπλιστών. Σε αυτό το πλαίσιο, κατέθεσαν πρόσφατα Ερώτηση στη Βουλή με θέμα: «Λύση στη χρηματοδότηση των ναυτιλιακών εταιρειών», βγαλμένη θαρρείς κατ' ευθείαν από τα συρτάρια της Ενωσης Εφοπλιστών, ζητώντας νέα προνόμια για τους εφοπλιστές όπως «ενίσχυση των ναυτιλιακών εταιρειών υπό όρους από τη μεριά του κράτους». Η οργάνωση ρωτούσε μάλιστα την κυβέρνηση αν «θα δοθούν εγγυητικές επιστολές από το κράτος για να μπορέσουν να λύσουν το πρόβλημα (σ.σ. χρηματοδότησης) οι ναυτιλιακές εταιρείες; Με ποιον τρόπο προτίθενται να στηρίξουν τις ναυτιλιακές εταιρείες;»...
Ζητούσε, επομένως, το ελληνικό Δημόσιο, ο ελληνικός λαός, να επιδοτήσουν παραπέρα τους εφοπλιστές, να αποπληρώσουν το τραπεζικό δάνειο ενός μεγαλοεπιχειρηματία, αν η πλοιοκτήτρια off shore του κηρύξει για το τυπικό μια πτώχευση, γλιτώνοντας ο ίδιος την αποπληρωμή. Τι περισσότερο να θελήσει ένας εφοπλιστής;
Θυμίζουμε ότι ήδη από τον περασμένο Νοέμβρη, ο βουλευτής τους Παναγιώταρος μιλώντας στην Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής ζητούσε από τότε ουσιαστικά νέες επιδοτήσεις και φοροαπαλλαγές για τους εφοπλιστές, με αντάλλαγμα δήθεν κάποιες θέσεις εργασίας για Ελληνες που κι αυτές από τον κρατικό προϋπολογισμό θα πληρωθούν, τον Ελληνα φορολογούμενο. Ελεγε χαρακτηριστικά: «(...) βλέπουμε στον προϋπολογισμό που λέτε ότι από φορολόγηση των πλοίων υπό ελληνική σημαία θα αποκομίσουμε 80 εκατ. ευρώ... ε το πιο εύκολο που θα κάνουν οι Ελληνες πλοιοκτήτες είναι να αλλάξουν τη σημαία για να γλιτώσουν τα λεφτά, αντί να βρεθεί μια χρυσή τομή κι από δυο τρεις Ελληνες που είναι μάξιμουμ σε κάθε πλήρωμα, ο καπετάνιος και ο πρώτος μηχανικός, να δοθούν κίνητρα για να είναι και οι υπόλοιποι ναύτες Ελληνες (...)».
Τάχα κόπτονται για τον Ελληνα ναυτικό, ενώ δε λένε κουβέντα π.χ. για το καμποτάζγια το οποίο χρόνια αγωνίζονται οι ναυτεργάτες και έχει να κάνει ακριβώς με τη διατήρηση ελληνικού πληρώματος στα πλοία. Οι ναυτεργάτες υπερασπίζονται την ύπαρξη ελληνικού πληρώματος πρώτα και κύρια για την ασφάλεια τη δικιά τους και των επιβατών. Στα ναυάγια που έγιναν τα τελευταία χρόνια, το πλήρωμα δεν μπορούσε να συνεννοηθεί ούτε για να κατεβάσει τις βάρκες, γιατί απλούστατα δε μιλάει την ίδια γλώσσα. Ομως τέτοια ζητήματα η Χρυσή Αυγή δεν αγγίζει καθώς θίγονται μονοπώλια. Μόνο υπόσχεται δυο τρεις προσλήψεις, δίνοντας με το άλλο χέρι εκατομμύρια του λαού.
Τέλος, ο ίδιος ο «αρχηγός» των εν Ελλάδι νεοναζί Μιχαλολιάκος, Φλεβάρη, μέρες απεργίας των ναυτεργατών (σαν σήμερα), ερωτώμενος σε τηλεοπτικό κανάλι, γιατί η οργάνωση δεν πάει στο λιμάνι να συμπαρασταθεί στους απεργούς ναυτεργάτες απάντησε:«Βγάλαμε ανακοίνωση (σ.σ. μία δυόμισι σειρών...) για το θέμα και οπωσδήποτε είμαστε στο πλευρό των απεργών, από την άλλη πλευρά όμως υπάρχει κι ένας ολόκληρος λαός που απαιτεί από το κράτος, κι αυτός (σ.σ. ο λαός) είναι το θύμα της υποθέσεως, από τη μια μεριά δηλαδή το κράτος, ένα ανήμπορο κράτος, από την άλλη οι εργατοπατέρες, δεν είναι αθώοι, έτσι; Εχουν κάνει πολλά...». Στοχοποίηση των πρωτοπόρων ναυτεργατών και επιχειρηματολογία κατευθείαν από τα υπόγεια του Μαξίμου και την Ενωση Εφοπλιστών.
Ριζοσπάστης
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη