Προσλήψεις εκπαιδευτικών: Διαφάνεια ζητά η Μερόπη Τζούφη
ΖΑΧΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ / INTIME NEWS
Να διασφαλιστεί η διαφάνεια στον υπολογισμό των οργανικών κενών των ειδικοτήτων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση ζητούν από την υπουργό Παιδείας 46 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία, έπειτα από πρωτοβουλία της αναπληρώτριας τομεάρχη Παιδείας Μερόπης Τζούφη

Να διασφαλιστεί η διαφάνεια στον υπολογισμό των οργανικών κενών των ειδικοτήτων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση ζητούν από την υπουργό Παιδείας 46 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία, έπειτα από πρωτοβουλία της αναπληρώτριας τομεάρχη Παιδείας Μερόπης Τζούφη.

Με ερώτηση που κατέθεσαν στη Βουλή αναφέρονται στο πρόσφατο υπόμνημα των αναπληρωτών Φυσικών (ΠΕ04.01), το οποίο θέτει μια σειρά από ζητήματα για τους χειρισμούς του υπουργείου Παιδείας σχετικά με την αναλογία προσλήψεων μεταξύ ειδικοτήτων. Σημειώνεται πως οι διατάξεις του ν. 4763/2020 και η συγκρότηση των δοτών υπηρεσιακών συμβουλίων έχουν προκαλέσει την έντονη δυσπιστία και τη δριμεία κριτική του εκπαιδευτικού κόσμου.

Στο πλαίσιο αυτό, οι βουλευτές της αξιωματικής αντιπολίτευσης τονίζουν ότι είναι αναγκαία η διασφάλιση μιας αδιάβλητης και αντικειμενικής διαδικασίας υπολογισμού των κενών, στην οποία δεν θα χωρά αυθαίρετη ανατροπή των υφιστάμενων αναλογιών. Τέλος, ζητούν εξηγήσεις από την υπουργό Παιδείας για τη διαδικασία υπολογισμού των οργανικών κενών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Η ερώτηση όπως κατατέθηκε στη Βουλή:

ΕΡΩΤΗΣΗ προς την υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων

Θέμα : «Προάσπιση της διαφάνειας κατά τον υπολογισμό των κενών στην εκπαίδευση»

Στο πρόσφατο υπόμνημά τους οι Αναπληρωτές Φυσικοί ΠΕ04.01 εγείρουν ζήτημα σχετικά με την αναλογία προσλήψεων μεταξύ ειδικοτήτων του οικείου κλάδου. Το προκείμενο, όμως, ζήτημα δεν αιφνιδιάζει, αντίθετα ανακινεί τη δυσπιστία και τη δριμεία κριτική του εκπαιδευτικού κόσμου που αφορμάται από τις πράξεις πολιτικού ολοκληρωτισμού και αδιαφάνειας στις οποίες επιδίδεται η παρούσα  ηγεσία του υπουργείου Παιδείας.

Ενδεικτικά, η υπουργός Παιδείας νομοθέτησε το άρθρο 123 του ν. 4763/2020 και αγνοώντας την έντονη αποδοκιμασία του εκπαιδευτικού κλάδου, η οποία εκφράστηκε με την αποχή-ρεκόρ, άνω του 90%, από τις ηλεκτρονικές εκλογές, συγκροτεί τα δοτά υπηρεσιακά συμβούλια χωρίς την συμμετοχή αιρετών που προέκυψαν από δημοκρατικές διαδικασίες. Με τον τρόπο αυτό υπονόμευσε τη λειτουργία των υπηρεσιακών συμβουλίων με την ουσιαστική έλλειψη ελέγχου από τα σωματεία των εκπαιδευτικών. Άλλωστε το κλίμα δυσπιστίας εντείνεται και από το γεγονός ότι η ΟΛΜΕ, αν και έχει ζητήσει αρμοδίως στις 22.03.21, πριν την ανακοίνωση των γενικών μεταθέσεων, τα οργανικά κενά στην εκπαίδευση, δεν έχει λάβει ακόμα απάντηση.

Επειδή είναι αναγκαία η διασφάλιση μιας αδιάβλητης και αντικειμενικής διαδικασίας υπολογισμού των κενών, στην οποία δεν θα χωρά αυθαίρετη ανατροπή των υφιστάμενων αναλογιών.

Επειδή οι διορισμοί και οι προσλήψεις πρέπει να διενεργούνται βάσει αντικειμενικής και αδιάβλητης διαδικασίας υπολογισμού των κενών.

Ερωτάται η αρμόδια υπουργός:

  1. Βάσει ποιας διαδικασίας υπολογίστηκαν τα οργανικά κενά;
  2. Διασφαλίστηκε η πλήρης διαφάνεια στον υπολογισμό των οργανικών κενών των επιμέρους ειδικοτήτων στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση; Αν ναι, με ποιο τρόπο;

Οι ερωτώντες Βουλευτές

Μερόπη Τζούφη

Φίλης Νικόλαος

Αβραμάκης Ελευθέριος

Αγαθοπούλου Ειρήνη-Ελένη

Αναγνωστοπούλου Σία

Αυγέρη Θεοδώρα

Αυλωνίτης Αλέξανδρος-Χρήστος

Βαγενά Άννα

Βαρδάκης Σωκράτης

Βέττα Καλλιόπη

Γιαννούλης Χρήστος

Γκιόλας Ιωάννης

Δρίτσας Θεόδωρος

Ζουράρις Κωνσταντίνος

Ζεϊμπεκ Χουσεϊν

Ηγουμενίδης Νικόλαος

Θραψανιώτης Εμμανουήλ

Καλαματιανός Διονύσιος

Καρασαρλίδου Φρόσω

Κασιμάτη Νίνα

Κάτσης Μάριος

Καφαντάρη Χαρά

Κόκκαλης Βασίλειος

Λάππας Σπύρος

Μάλαμα Κυριακή

Μαμουλάκης Χαράλαμπος

ΜεΪκόπουλος Αλέξανδρος

Μουζάλας Γιάννης

Μπάρκας Κωνσταντίνος

Μωραϊτης Αθανάσιος

Νοτοπούλου Αικατερίνη

Ξενογιαννακοπούλου Μαριλίζα

Παπαδόπουλος Αθανάσιος

Πούλου  Παναγιού

Σαντορινιός Νεκτάριος

Σαρακιώτης Γιάννης

Σκουρλέτης Παναγιώτης

Σκουρολιάκος Παναγιώτης

Σκούφα Ελισσάβετ (Μπέττυ)

Τελιγιορίδου Ολυμπία

Τζάκρη Θεοδώρα

Φάμελλος Σωκράτης

Χαρίτου Δημήτριος

Χατζηγιαννάκης Μιλτιάδης

Χρηστίδου Ραλλία

Ψυχογιός Γεώργιος

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις σήμερα

Διορισμοί: Βήμα - βήμα οδηγίες για τις αιτήσεις

Προσλήψεις αναπληρωτών - Πότε θα γίνουν οι δηλώσεις περιοχών

Εκπαιδευτικοί Αιτήσεις για Διορισμό στον ΟΠΣΥΔ ΕΔΩ

Αλλάζει ο νόμος ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗΣ Εκπαιδευτικών: 2 σεμινάρια αντί για ένα

ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ σε όλα τα σχολεία - Αυτό είναι το 9ΜΗΝΟ σεμινάριο που μοριοδοτεί Διορισμούς - προσλήψεις εκπαιδευτικών

Πιστοποίηση Αγγλικών  ΕΥΚΟΛΑ και Ευέλικτα με ΤΗΛΕΞΕΤΑΣΗ ΜΟΝΟ σε Reading - Listenin (ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΦΟΡΙΚΑ ΚΑΙ ΕΚΘΕΣΗ) - ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΗ ΑΠΟ ΑΣΕΠ

Μοριοδοτούμενα σεμινάρια ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ, ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ, ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ (ΜΟΝΟ 25 ΕΥΡΩ το μήνα) κ.α. - ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 26 ΙΟΥΛΙΟΥ

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΜΟΝΟ 95 ΕΥΡΩ για ΑΣΕΠ, ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ

σχετικά άρθρα

enrico berlinguer
Ήταν υπέρ της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής ο Μπερλίνγκουερ;
«Εμείς, μαζί με τον Μπερλίνγκουερ, τον Γληνό, την Ιμβριώτη, τον Ηλιού, τον Κύρκο, τον Μπανιά, τον Φαράκο, τον Παπαγιαννάκη, τον Γιάνναρο και όσους...
Ήταν υπέρ της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής ο Μπερλίνγκουερ;
filis
Φίλης για ΕΒΕ: Μας οδηγούν αντίστροφα από την Ευρώπη - Παγκόσμια πρωτοτυπία οι κενές θέσεις στα ΑΕΙ
«Πόσοι απόφοιτοι λυκείου δεν θα σπουδάσουν εξαιτίας της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής; Είναι παγκόσμια πρωτοτυπία να μένουν κενές θέσεις στα...
Φίλης για ΕΒΕ: Μας οδηγούν αντίστροφα από την Ευρώπη
fotia drosia
Μεγάλη φωτιά στην Αχαΐα- Εντολή εκκένωσης 10 οικισμών (Pics/Vid)
Σε πύρινο κλοιό εξακολουθεί να βρίσκεται ο δήμος Ερυμάνθου Αχαΐας, λόγω της μεγάλης φωτιάς που ξεκίνησε από τη Δροσιά - Σε ύφεση το μέτωπο στην...
Μεγάλη φωτιά στην Αχαΐα- Εντολή εκκένωσης 10 οικισμών (Pics/Vid)
teacher 1280
Απόσπαση εντός ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής που διορίστηκαν με το ΦΕΚ αρ. 1289/Γ’/19-08-2020
Εφικτή η ικανοποίηση αιτήσεων απόσπασης εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής που διορίστηκαν με το ΦΕΚ αρ.1289/Γ’/19-08-2020 εντός ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ
Απόσπαση εντός ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής