Ξάνθη - Μητσοτάκης: Ίσες ευκαιρίες σε όλα τα Ελληνόπουλα, ανεξαρτήτως θρησκείας
Δυνατότητα σε όλα τα Ελληνόπουλα, ανεξαρτήτως θρησκείας, να έχουν τις ίδιες ευκαιρίες για πρόοδο στη ζωή τους

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης υποσχέθηκε ότι θα δοθεί η δυνατότητα σε όλα τα Ελληνόπουλα, ανεξαρτήτως θρησκείας, να έχουν τις ίδιες ευκαιρίες για πρόοδο στη ζωή τους.

Ο πρωθυπουργός είχε διαδικτυακή συνάντηση με 17 μικρούς μαθητές του Νηπιαγωγείου Πάχνης στην Ξάνθη.

Οι μαθητές του Νηπιαγωγείου Πάχνης, οι οποίοι ανήκουν στη μουσουλμανική θρησκευτική μειονότητα της Θράκης, μιλούν άριστα ελληνικά και τραγούδησαν στον πρωθυπουργό ένα τραγούδι για τον κορονοϊό το οποίο έγραψαν μόνοι τους.

Η μικρή Ντοά, η οποία κατά τη διάρκεια του lockdown είχε στείλει στον πρωθυπουργό βίντεο ζητώντας του να ανοίξει τα σχολεία γιατί της είχαν λείψει οι συμμαθητές και η νηπιαγωγός της, ζήτησαν από τον Κυριάκο Μητσοτάκη να μην κλείσουν ξανά οι σχολικές μονάδες, ενώ ζήτησε έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή κι έναν προτζέκτορα με διαδραστικό πίνακα για την τάξη της. «Σε ευχαριστώ πάρα πολύ, το αίτημά σου θα ικανοποιηθεί αμέσως» της απάντησε ο πρωθυπουργός.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης συνεχάρη και ευχαρίστησε την εκπαιδευτικό του νηπιαγωγείου, Ολυμπία Τζιώτζη και τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς για το έργο τους, ειδικά εν μέσω των προκλήσεων που προκάλεσε η πανδημία, ενώ τόνισε ότι «το Υπουργείο προχωρά ύστερα από παραπάνω από μία δεκαετία σε μόνιμους διορισμούς στην εκπαίδευση».

«Έπειτα από 12 χρόνια θα αρχίσει σταδιακά να κλείνει αυτή η πληγή αναπληρωτών νηπιαγωγών, δασκάλων, καθηγητών, που καλύπτουν όμως ουσιαστικά πάγιες και διαρκείς ανάγκες», είπε σε πανηγυρικούς τόνους ο Κυριάκος Μητσοτάκης. Ωστόσο, τα στοιχεία δείχνουν ότι οι διορισμοί αυτοί δεν θα καλύψουν περισσότερα από τα μισά κενά των σχολείων.

«Να πούμε ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ και στην Ολυμπία και στην Διευθύντρια Εκπαίδευσης. Καταβάλλουν τεράστιες προσπάθειες, όχι μόνο εν μέσω κορονοϊού αλλά και ευρύτερα. Είναι τεράστια προσπάθεια και πραγματικά αυτή δεν περνάει καθόλου απαρατήρητη. Να ξέρετε ότι πραγματικά είμαστε ευγνώμονες για το πάρα πολύ σημαντικό έργο που κάνετε», είπε η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως, η οποία έλαβε μέρος στην τηλεδιάσκεψη.

Η τοποθέτηση Μητσοτάκη

Αναλυτικά, η τοποθέτηση του Κυριάκου Μητσοτάκη:

«Καταρχάς και στην Ολυμπία και στην κα Στυλιανίδου θερμά συγχαρητήρια για τη σπουδαία δουλειά την οποία κάνετε στο νηπιαγωγείο της Πάχνης αλλά και συνολικά στην Περιφερειακή Ενότητα Ξάνθης. Ξέρω πόσο δύσκολα ήταν εν μέσω κορονοϊού να μπορέσετε να κρατήσετε την επικοινωνία με τα παιδιά ζωντανή. Χαίρομαι πάρα πολύ που ξαναβλέπω τα παιδιά στην τάξη, με τις μάσκες τους, με όλα τα μέτρα ατομικής προστασίας, διότι δεν υπάρχει υποκατάστατο για τη σχολική τάξη, είναι κάτι το οποίο το γνωρίζετε πάρα πολύ καλά.

Θέλω επίσης να διαβεβαιώσω την Ολυμπία ότι το Υπουργείο προχωρά ύστερα από παραπάνω από μία δεκαετία σε μόνιμους διορισμούς στην εκπαίδευση. Έπειτα από 12 χρόνια θα αρχίσει σταδιακά να κλείνει αυτή η πληγή αναπληρωτών νηπιαγωγών, δασκάλων, καθηγητών, που καλύπτουν όμως ουσιαστικά πάγιες και διαρκείς ανάγκες.

Και να πω και στον αγαπητό Δήμαρχο και στην κα Στυλιανίδου ότι πράγματι η ισοπολιτεία και ισονομία στη Θράκη έγινε πράξη από τον Κωνσταντίνο Μητσοτάκη, στις αρχές της δεκαετίας του ‘90, είναι μία διαρκής προσπάθεια η οποία αποτελεί αδιαπραγμάτευτη πολιτική επιλογή, όχι μόνο αυτής της κυβέρνησης αλλά και όλων των ελληνικών κυβερνήσεων διαχρονικά.

Θα εξακολουθούμε να στηρίζουμε αυτή την πολιτική -όπως ξέρει πολύ καλά ο Δήμαρχος- έμπρακτα, έτσι ώστε να δίνουμε τις δυνατότητες σε όλα τα Ελληνόπουλα, ανεξαρτήτως θρησκείας, να έχουν τις ίδιες ευκαιρίες για πρόοδο στη ζωή τους.

Και νομίζω ότι αυτό είναι κάτι το οποίο το κάνετε πράξη μέσα από τη σπουδαία δουλειά την οποία κάνετε στο νηπιαγωγείο της Πάχνης.

Θέλω επίσης να επισημάνω ότι από φέτος η δίχρονη προσχολική εκπαίδευση θα είναι πραγματικότητα για όλα τα Ελληνόπουλα στη χώρα μας. Είναι μία πολύ σημαντική επένδυση την οποία κάνουμε στα νέα παιδιά διότι γνωρίζουμε τη σημασία της προσχολικής αγωγής για την καλή ακαδημαϊκή προώθηση των παιδιών μας αλλά και για να μπορέσουμε να προωθήσουμε τη διαδικασία της κοινωνικοποίησης που τόσο μεγάλη σημασία έχει και θα εξακολουθούμε να επιμένουμε σε αυτή την πολιτική.

Τέλος, μιας και ο κορονοϊός ακόμα, αγαπητέ Δήμαρχε, δεν μας έχει εγκαταλείψει πλήρως, θέλω να ζητήσω και τη δική σου συνδρομή ώστε να εντατικοποιήσουμε τις διαδικασίες των εμβολιασμών. Ειδικά στην Ξάνθη είμαστε λίγο πίσω σε σχέση με τους εθνικούς μέσους όρους και θα πρέπει να καταβάλουμε κάθε προσπάθεια και χρειαζόμαστε την αρωγή των τοπικών αρχόντων στο να πείσουμε τους συμπολίτες μας ότι πρέπει να εμβολιαστούν όσο το δυνατόν περισσότεροι όσο το δυνατόν πιο σύντομα για να προστατεύσουν όχι μόνο τους εαυτούς τους αλλά και τις κοινότητες τους και το ευρύτερο κοινωνικό σύνολο. Για να μπορέσουμε να επανέλθουμε στην οικονομική και κοινωνική κανονικότητα στην οποία όλοι προσδοκούμε.

Και πάλι ευχαριστούμε πάρα πολύ, ειδικά στην κα Ολυμπία, θα μεριμνήσουμε για τις υποδομές που σας λείπουν και ο Δήμαρχος θα μεριμνήσει για την παιδική χαρά. Παιδιά γεια σας, ευχαριστούμε πολύ».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 26 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 26/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

eksetaseis
Ανατολική Μακεδονία-Θράκη: Ορισμός Εξεταστικού Κέντρου για την εισαγωγή μαθητών στα Εκκλησιαστικά Σχολεία
Ορισμός Εξεταστικού Κέντρου της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας - Θράκης για την εισαγωγή μαθητών/τριών στα Σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκκλησιαστικής...
Ανατολική Μακεδονία-Θράκη: Ορισμός Εξεταστικού Κέντρου για την εισαγωγή μαθητών στα Εκκλησιαστικά Σχολεία