Συνομιλία της Ν. Κεραμέως με μαθητές
Συνάντηση της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κας Κεραμέως με την Αντιπρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, κα Vestager 

Οι στρατηγικοί μεταρρυθμιστικοί άξονες καθώς και ο ψηφιακός μετασχηματισμός της 
εκπαίδευσης βρέθηκαν στο επίκεντρο της συνάντησης  της Υπουργού Παιδείας και 
Θρησκευμάτων Νίκης Κεραμέως με την Αντιπρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, αρμόδια 
για τον Ανταγωνισμό και την Ψηφιακή Πολιτική, Margrethe Vestager. 

Η Υπουργός επεσήμανε στην Αντιπρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής τους πέντε βασικούς 
πυλώνες των μεταρρυθμίσεων που συντελούνται στην Παιδεία και αφορούν: α) 
Αναβάθμιση ήπιων και ψηφιακών δεξιοτήτων, β) Συμπερίληψη, γ) Αυτονομία και 
Αξιολόγηση, δ) Σύνδεση της εκπαίδευσης με την αγορά εργασίας, καθώς και ε) Ενίσχυση 
της εξωστρέφειας και της διεθνοποίησης του εκπαιδευτικού μας συστήματος. 

Αναφερόμενη στον ψηφιακό μετασχηματισμό της εκπαίδευσης, η Νίκη Κεραμέως  
ανέλυσε στη Margrethe Vestager τους τρεις άξονες των μεταρρυθμίσεων που στοχεύουν 
στην:  

α) ενίσχυση του ψηφιακού εξοπλισμού σχολείων και μαθητών καθώς και ενίσχυση των 
δικτύων (π.χ. ενίσχυση φορητών συσκευών σχολείων από 4.500 σε άνω των 90.000, 112 
εκατ. ευρώ για την ενίσχυση τεχνολογικού εξοπλισμού έως 560.000 νέων μέσω συστήματος 
voucher, αναβάθμιση συνδέσεων ίντερνετ και οπτικών ινών ήδη σε πάνω από 7000 
σχολεία),  

β) καλλιέργεια ψηφιακών δεξιοτήτων (π.χ. μέσω της ενίσχυσης του μαθήματος της 
πληροφορικής, της εισαγωγής των εργαστηρίων δεξιοτήτων που περιλαμβάνουν και τη 
ρομποτική και τις νέες τεχνολογίες, των νέων προγραμμάτων σπουδών τα οποία δίνουν 
μεγάλη έμφαση στο ψηφιακό περιεχόμενο και τις ψηφιακές πηγές, των επιμορφωτικών 
δράσεων για τους εκπαιδευτικούς μας σε ψηφιακά εργαλεία και ψηφιακές δεξιότητες), και

γ) στην ψηφιοποίηση των διαδικασιών (π.χ. ηλεκτρονικές εγγραφές στα νηπιαγωγεία, 
ηλεκτρονική ανάληψη υπηρεσίας για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς μας, ηλεκτρονικά 
πτυχία στα Πανεπιστήμια).  

«Αξιοποιώντας το ψηφιακό άλμα που συντελέστηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας, 
συνεχίζουμε τον ψηφιακό μετασχηματισμό της εκπαίδευσης.Κεφαλαιοποιούμε την 
εμπειρία της πανδημίας και χτίζουμε μέρα με τη μέρα το αναβαθμισμένο σχολείο των 
πολλαπλών γνώσεων, των δεξιοτήτων, των προοπτικών και των ίσων ευκαιριών.

Τίποτε από αυτά δεν θα μπορούσε να είχε πραγματοποιηθεί χωρίς τις άοκνες προσπάθειες των 
μαθητών μας και των οικογενειών τους, των εκπαιδευτικών μας, των στελεχών μας, τους 
οποίους ευχαριστούμε θερμά και συγχαίρουμε» σημείωσε η Υπουργός Παιδείας και 
Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως.  
 


 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 13/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ρομποτική
Helpdesk για διαδραστικούς πίνακες και ρομποτική στα σχολεία: Νέος διαγωνισμός 974.640 € από το Υπουργείο Παιδείας
Η δράση εντάσσεται στο πλαίσιο της ψηφιακής αναβάθμισης της εκπαίδευσης, με στόχο τη βιώσιμη λειτουργία του εξοπλισμού που έχει ήδη εγκατασταθεί σε...
Helpdesk για διαδραστικούς πίνακες και ρομποτική στα σχολεία: Νέος διαγωνισμός 974.640 € από το Υπουργείο Παιδείας
ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΝΟΣΗΛΕΥΤΕΣ
«Οι σχολικοί νοσηλευτές δεν φταίνε για τα κενά στα δημόσια νοσοκομεία»: Αντίδραση στις δηλώσεις του Άδωνι Γεωργιάδη
Δριμεία ανακοίνωση για τις συνθήκες εργασίας νοσηλευτών και αναπληρωτών από την Αγωνιστική Συσπείρωση ΕΕΠ-ΕΒΠ
«Οι σχολικοί νοσηλευτές δεν φταίνε για τα κενά στα δημόσια νοσοκομεία»: Αντίδραση στις δηλώσεις του Άδωνι Γεωργιάδη
eidiki agogi
Εκπαιδευτικός ζητά την παραμονή αναπληρώτριας δασκάλας στο 3ο Δημοτικό Νέας Σμύρνης
Η επιστολή υπογραμμίζει τη σημασία της σταθερότητας για τη μαθησιακή συνέχεια και την ψυχολογική ασφάλεια των παιδιών
Εκπαιδευτικός ζητά την παραμονή αναπληρώτριας δασκάλας στο 3ο Δημοτικό Νέας Σμύρνης